1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] E3-2003 (discussie)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dmatri, 13 mei 2003.

1. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    E3 roult echt. er is gewoon (bijna) niks leuker dan helemaal doodgegooit worden met allemaal nieuwe info en screens8)

2. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Die Xbox movie van DoomIII is ook echt zwaar gaaf,alleen jammer dat de kwalitiet van de film wat te wensen overlaat.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ik vind de line-up van de xbox niet echt sterk. ik vind het wat tegenvallen. Alleen Halo2 vond ik wel indrukwekkend.
    Gotham2 vind ik echt enorm tegenvallen, hij lijkt teveel op 1.

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    tjies, ben jij met je verkeerde been uit bed gestapt .. (de afgelopen 3 maanden)??

Natuurlijk jou mening, maar Doom III ziet er vet uit! Gotham 2 vind ik er ook strak uitzien, maar die ben ik ook nog beetje sceptisch over. Maar PGR + Live - "muren rammen en dan sneller door de bocht komen" = voor mij al een topracer.

5. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Voor mij is het duidelijk. De E3 van dit jaar zuigt!

De dag voor de E3 kwam het meeste boeiende nieuws en sindsdien zijn er nog wat filmpjes en wat nieuws uitgekomen.
    Vorig jaar was de hele main page op xbw vol van een halve dag nieuws en nou zijn er 6 bijgekomen in een dag tijd ofzo.

Misschien komt het nog maar ik verw8 nou niet veel meer.

6. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de E3 dit jaar niet heel slecht, maar echt super ook weer niet. Microsoft doet het IMO best goed, met Doom III, PGR, de misschien ietwat tegenvallende line-up van Rare en natuurlijk Halo 2. Ik had alleen erg gehoopt op een Banjo of Perfect Dark, maar dat zien er niet meer in zo te zien.

Nintendo vind ik ronduit slecht dit jaar. Persoonlijk vind ik de nieuwe Mario Kart er niet uitzien (zeepkistenrace) en van grote aankondigingen zijn er uit die hoek dit jaar geen sprake vind ik. Ok, een 1080 is leuk, maar die kenden we al, Geist ziet er geinig uit maar absoluut niet baanbrekend, en de twee nieuwe Zelda games bestempel ik, hardcore Zelda fan, zelfs als regelrecht uitmelken van het genre. Nintendo moet het deze E3 echt hebben van de third parties Konami/Silicon Knights met MGS: Twin Snakes, Square met Final Fantasy Chronicles en Namco met Resident Evil 4...IMO heeft Nintedo zijn beste jaar achter de rug.

Sony verrast mij eerlijk gezegd wel weer een beetje. Ik dacht zelf niet dat Sony nog echt veel troeven had nadat MGS multiplatform gegaan was en de geruchten er waren dat ook GTA op andere consoles zou verschijnen. Met de PSP zorgen ze eindelijk voor wat serieuze concurrentie op gebied van handheld, en met toppers als MGS3, een nieuwe GTA, GT4 en de nieuwe Tomb Raider concludeer ik, als anti-liefhebber van Sony, dat de PS2 nog best kan meetrekken.

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    CONSOLE WAR CONTINUES

Is nintendo mijn handtekening waar aan het maken? *)

Is drie inderdaad teveel?

Op de E3 hebben een aantal gamedevelopers aangegeven geen meerwaarde te zien in het ontwikkelen van cube spellen.

O.a. Vivendi en Activision betwijfelen of zij door moeten gaan met produceren van games voor de Nintendo gamecube, dit door de achterblijvende verkopen, zoals deze door Nintendo op de E3 zijn gepresenteerd.

Betekent dit dat alle producenten uit gamecube stappen? Nee, veelvraat (en naar mijn mening eenheidsworstenverkoper) EA ziet de cube nog wel degelijk als een serieuse deelnemer op de consolemarkt.

bron

8. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt zeker tegen, voor dat het begon iedereen van wow dit wordt de beste E3 ooit, nou dan waren die andere wel heel slecht.
    En ik dacht dat er zoveel nieuws zou komen omdat mirik daar nu ziet. Niet echt veel van gezien als je daar zit maak je toch fotos en filmpjes over van en laat je dat zien.

Een half uur film van de Halo2 stand is toch al meteen veel interessanter.
    En het meeste nieuws wisten wel al of het zijn vervolgen of games die vorig jaar al aangekondigd waren.

9. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wááár blijft Perfect Dark Zero nou:{, damn zou wel zonde zijn als we daar niks over zouden horen:'-(

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is nou weer erg overdreven. Ik ben het met je eens dat de E3 niet echt voldoet aan de verwachtingen. Er worden weinig originele spellen getoond en te weinig topper. De E3 van vorig jaar een van het jaar ervoor waren stukken beter.

Nee, ik ben gewoon kritisch.

Doom is niet echt bijzonders hoor, want hij is er ook al op de PC.
    Hij ziet er zeker super vet uit, maar volgens mij is dit weer zo'n spel wat echt enorm over-hyped word. Voorbeeld: The Bouncer op de PS2, fantastische graphics, dat moest het worden!!
    Het zag er ook fantastisch uit, maar het spel verder zuigde enorm.
    Project Gotham VIND ik PERSOONLIJK teveel op deel 1 lijken (eigenlijk deel 2, want metropolis streetracer op de dreamcast was de eerste). Ok wat extra auto's en banen, iets mooiere graphics en een xbox live toevoeging (sommige vinden dit niet interressant) en dat is het. Verder niks bijzonders dat we nog nooit gezien hebben.

11. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    mwah weet ik niet.. ik was vorig jaar al redelijk tevreden met games als rogue leader, smash bros en mario sunshine.. en verder nog third party titels als timesplitters 2.. maar dit jaar wordt gewoon veel beter.. ZOVEEL games die ik wil hebben! tis niet gezond meer!

Ikaruga, PN 3, Killer 7, Viewtiful Joe, F-zero GX, Burnout 2, FF:CC, 1080 snowboarding en dan vergeet ik er vast nog wel een stel.. en ik heb nog helemaal NIKS van de E3 meegenomen.. dus ik zit op een E3 special van NGC Mag. te wachten.. omdat internet me te frustrerend is..

12. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    jongens vergeet niet breakdown die lijkt me ook wel ruig.

13. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Wat mij erg opgevallen is dat er niets bekend gemaakt is over de kleinere Xbox 1.5 ik heb er nog geen enkel plaatje van gezien?
    Weet hier iemand er meer over?

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Breakdown zag er goed uit in een trailer idd. Ik ben benieuwd....

Wel irri dat het breakdown heet, denk de hle tijd aan een boks/worstel games...

15. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Nope niet gezien eigelijk:{, ach die boeide me toch niet echt. Ik heb toch al een Xbox|:-

Wat me wel erg tegenviel was dat Rare niet kwam met Perfect Dark Zero:'-(, ik bedoel, als er nu nog steeds zo weinig nieuws over bekend is zal het nog wel erg lang duren voordat het spel uitkomt.:'-(

16. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Persoonlijk vind ik PGR 2 (:cool: ongelofelijk tegenvallen.
    Hij ziet er nou niet veel beter uit als het vorige deel en ik had nou wel eens gehoopt dat ze zouden kappen met die dunnen straatjes. Maar nee het zit er nog steeds in.
    En toen zag ik de nieuwe Gran Turismo...wauw wat ziet dat er vet uit zeg. Echt 10x mooier dan PGR en gewoon lekker op het zand karren in plaats van die irri dunnen straatjes.

17. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dat is nou juist de uitdaging van PGR. Ik verheug me enorm op het volgende deel, ik hoop dat ze er wat meer verschillende banen bij maken. Ik geloof wel dat dat er aaan zit te komen. Kudos zijn trouwens ongelofelijk cool, heel tof spel!

18. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    was idd beetje teleurstellend, maar je moet ook bedenken dat Rare nu eenmaal niet veel prijsgeeft over een game voor de release, Perfect Dark op de werd ook geen jaar constant in de belangstelling geplaatst, verrevan, begon maar pas voor de release met echte info.

19. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    als je altijd op zulke brede wegen zou rijden zou er niet veel aan het kudos-verdienen zijn, dan kan iedereen een mooie slip maken etc als je nergens tegenop kan botsen bij een foutje ofzo....

en de hands on verslagen van eurogamer en co zijn erg duidelijk, PGR2 is grafisch ongelooflijk knap en was een uitschieter op dat vlak...

20. Wanneer is die E3 afgelopen?

Deel Deze Pagina