[XOne] [Centraal] Eerste Indrukken Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door xentagz, 12 mrt 2003.

1. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste downloads van MA zijn gratis, als iets geld kost wordt dat op je Xbox van te voren aangegeven, je weet precies hoeveel het kost voordat je aan de download begint...

Helaas heb ik nog niks :mad:

2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hoe genaaid ben ik:

1. router wou ik vandaag halen, uitverkocht...
    2. geen xbox live kitje in het land kunnen vinden
    3. werd vandaag wakker met een internet storing, en nu heb ik internet dat max 2kbyte up gaat, hetzelfde als geen internet dus
    4. elke pagina die ik wil laden duurt een half uur, en dat alleen maar om jullie reactie's te lezen :D
    5. argh... :mad:

3. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kaliet, je hoort je eigen stem (volgens mij) niet zodra je gepraat hebt. Dus ik weet het eigenlijk niet.. :confused:.

4. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste indrukken:

Gamertag: Wizard of Dos

19:00 u thuis, pakketje open gemaakt alles aangesloten en ingevuld, kost wat tijd maar alles ging goed.

Rond 19:30 geprobeerd om MechAssault te spelen, echter geen games gevonden, hierna Moto GP geprobeerd en ik had hier gelijk verbinding (quick match), kwam alleen terecht bij een aantal Fransen die meer aan het praten waren, na enige tijd werd de race gestart en alles ging vlekkeloos waren denk ik 7 a 8 spelers. Hierna ook en spel gespeeld met iets van 10 of 12 spelers echter hier sprongen de motoren alle kanten op en na enige tijd werd de sessie verbroken. De race hierna waren er totaal 3 gegadigden en was ik zelf de host, alles liep zonder problemen, ook de spraak tijdens het spelen was goed te verstaan.

toevoeging : met host bedoel is dat ik bepaalde welke race etc..

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  5. Erikz

Erikz WTFOMG!!11 LOLLOL~!1

Leuk Bevonden:
    0
    leuk allemaal! ik had hier ook mijn eerste indrukken kunnen posten...maar ja het pakje komt wat later! 8)

6. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor verbinding heb je dan?

7. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alcatel Speed Touch Home Modem
    Draytek Vigor 2200E router

xs4all basis ADSL 768 kb down 128 kb up

8. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    he het alcatel modem doet het dus toch nice nice nice

9. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar wel, gebruik wel een router en heb in de router de mtu aangepast, weet echter niet of dit noodzakelijk was.

10. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat dit topic niet over het wel of niet werken van Xbox Live bij een bepaald modem. Ontopic please.

11. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom van school > ik ga naar Correct > vraag of ze Xboxlive hebben > koop het > thuis aansluiten > Gegevens invoeren > filmpje kijken (saaaaai) > Unreal Championship erin stoppen en spelen maar.......
    ..........
    ..........
    ..........
    En toen alles uitproberen (voice masking etc. )
    ik ben ozo blij met Xboxlive (ben daardoor zelfs mijn school vergeten)
    soms had ik ff lag, maar dat kan ook wel met een netwerk hier thuis....

12. marco27

marco27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mechassault gepeeld tegen iemand die het ook voor de eerste keer deed, maar toch redelijk afgemaakt.
    MotoGP gespeeld met wat Fransen waarvan ik de enige was met een ronde achterstand.
    Whacked was niemand om te spelen (beetje raar spel)

Je speelt wel tegen zwaar ervaren mensen die al maanden online zijn, maar dat gaat met een spel als Midtown Madness dat zo'n beetje gelijktijdig in Europa en de VS uitkomt wel veranderen.

13. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste keer mechassault demo gespeeld gelijk gewonnen(van killer no1 ofzo n00b:)) daarna wou in uc gaan allemaal poor connectie ik dacht van hoe kan dat nou.

dus ik weer die demo's gaan spelen ging gewoon lag vrij bleek dat ik nog aan het uploaden was op een andere comp met 13 kbyte terwijl ik maar 16 heb dus de upload is in sommige games belangrijk en sommige dus helemaal niet:)

14. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil ook XBL!!!!!!!!!
    ik weet niet eens zeker of ik het krijg!!!!!

maar ja: is het te vergelijken met gamen over het internet op de pc?

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ok,

mijn eerste indrukken:
    Goed, simpel, leuk, wordt wel wat weinig gepraat (maar das beter dan teveel), vond het zelf erg vreemd om ineens in een spel tegen vreemden te praten (is toch heeeeeeel anders dan typen). Maar overall erg cool!

Verder wat opmerkingen/bugs/etc:
    1) Ik had mijn settings op manual ingesteld. Dat werkt prima,
    echter na elke reboot is de xbox de dns kwijt en moet ik die opnieuw invoeren

2) Een break-out kabletje (net als bij de controller) zou makkelijk zijn geweest voor de communicator

:cool: Zou makkelijk zijn als er bij de game sessies zou staan waar de host vandaan komt (subscription country)

4) In ghost is het wat omslachtig om spelers te muten, dat kan nl pas in het spel en niet in de lobby

5) Eenmal gehad dat Ghost recon op connecting bleef hangen en
    geen timeout gaf. Rebooten dus....

6) Mooi, dat er wordt aangegeven dat host meer spelers toelaat dan zijn connectie eigenlijk aankan!

16. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste indruk was simpelweg bek open en staren/gamen....

Na een tijdje gaat je headset oncomfortabel zitten (waar best doorheen te komen is, als je maar door blijft gamen en niet aan de opkomende prikkelend gevoel boven op je oren...) en begint iedereen bij je thuis tegen je aan te lullen zodat je automatisch terug gaat lullen en gelijk tijdens de game uit moet leggen (in het duits of frans dat het niet tegen hun bedoelt was aangezien ze zich nogal snel aangesproken voelen).
    Enige 2 nadeeltje naderhand...

Ow, nog 1! Kben nog geen Nederlander tegengekomen tijdens het gamen (zit ik alleen live of ben ik nou gek???)

Met 3 nadeeltje tegenover het magistrale design/idee achter xbox live, valt xbox live bij mij toch in de "niet denken gewoon kopen en gamen" category... :)

17. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren even kunnen Xbox Liven bij een vriend van me die zijn pakketje binnehad. In het begin moet je wel ontzettend veel invullen, maar dan kun je eindelijk beginnen.

Eerste spel : UC
    Gezien ik Unreal op de pc ook online speel wist ik dat ik niet moest gaan verwachten dat alles makkelijk te besturen zou zijn. Maar als je halo gewend bent met kijken en schieten dan kom je aardig goed weg.

+ Met veel man tegelijk gamen
    - Constante lag. Je schiet veel te laat, vooral als er veel mense op de server zitten. Gelukkig is het constant dus als je gewoon mikt waar iemand heen loopt dan kun je aardig wat kills halen.

Tweede spel : Mech Assault
    Bij het inloggen voor Xbox Live zag ik tot mijn verbazing dat er ook een tweede persoon mee kon doen. Dus wij pakken er een extra controller bij en warempel : Je kan gewoon als GUEST meedoen!! Dus toen hebben we met z'n tween splitscreen zitte deathmatchen tegen 10 andere lui. We hadden wel de slechtste mechs gepakt aangezien we beide Mech assault nog veel hadden gespeeld en we de namen van de nieuwe mechs niet hadden onthouden (die overigens gratis te downloaden waren)

+ Leuke actie, met z'n tween op 1 Xbox aan een game meen doen
    - Is op een gegeven moment wel meer van het zelfde. De Capture The flag mod die er aan zit te komen zal hier wel verandering in gaan brengen denk ik.

Derde spel : Moto GP
    Ook aan deze game kun je met z'n 2en splitscreen mee doen. We hadden beide Moto GP nog nooit gespeeld wat in het begin het nodige zandhappen inhield. Na het rem knopje gevonden te hebben en het parcours beter te kennen ging het al aardig en zijn we zelfs in een race van 16 man 1st en respectievelijk 9des geworden.

+ Geen lag en speelt erg goed en snel
    - Omdat het een demo is niet de beschikking over alle banen.

Over de voice comunnicator is niet veel te vertelen behalve dat er inderdaad maar weinig geluld wordt (kan zijn omdat het nieuw is voor iedereen) en dat de kwaliteit van het geluid vergelijbaar is met dat van een telefoongesprek. Iedereen is verder goed te verstaan.

Algemeen:

+ Tegen andere spelen + praten, verschillende games, Vrijwel alles lagloos en met veel spelers.
    - Geluids kwaliteit mag iets wat beter en UC speelt niet lagloos.

Ik ga denk ik Moto GP kopen voor Xbox live en Unreal laat ik over aan mijn PC.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lach loos? Ik lach me rot :+

19. Hotshot

Hotshot Guest

vet, ik ben vandaag naar frs geweest, en ik quote :

"De kitjes zijn moeilijk leverbaar.
    Maar ik ben al een tijd bezig met het proberen te krijgen van de kitjes, als het goed is komen er morgen 2 binnen.
    Als je morgen even belt of langs komt kun je 'm misschien al meenemen"

20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dat kan overigens ook met UC. Gewoon even de 2e speler op start laten drukken.

Deel Deze Pagina