1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix - Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 16 mei 2003.

  1. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ja het is best wel genaaid, want er willen ook nog wel agenten van de kant van het gebouw waar jij op staat schieten. dus buiten het zicht. nou is dat niet zo'n punt als ballard een beetje raak mikt. al zorg jij nou dat die mannetjes op het dak niks tegen ballard kunnen doen, dan zorgt ballard hopelijk wel voro zichzelf:p
     
  2. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zit op het moment vast in die ronde arena.

    Dan moet je tegen een soort van eindbaas en als je die dan ongeveer half dood hebt komen er nog 2 mannetjes tegen je vechten + iemand die schiet maar die staat ergens bovenop dus die kan je niet stoppen. en schieten werkt ook niet echt bij die gast bovenop.
     
  3. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met Niobe. Dat vliegtuig is nu juist weggevlogen en nu zit ik in zo'n donkere gang en er komt altijd op dat ik een infrared wapen moet gebruiken maar ik weet dus niet wat ze daar mee willen zeggen. Als ik dan die gang in het donker doorga word ik op het einde altijd afgeslacht. Iemand die mij kan helpen?
     
  4. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst die nieuwe ventjes afmaken dan gaat die schieter weg (dat is nl de eindbaas die op je schiet en die komt weer naar beneden)...

    Tip: blijf aan de andere kant van de arena (van waar dat schietventje is)...shotgun is niet zo nauwkeurig ;)
     
  5. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan de sniper gun pakken en naar 1person mode gaan dan kan je via infrarood kijken waar je heen moet lopen.
    Gewoon de hele tijd kijken in 1st person en dan weer een stukje lopen. Er komen wel de hele tijd groupjes van 3 enemys die ook allemaal een sniper met infrarood hebben.
     
  6. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik dus niet gedaan, had ik niet gelezen, ik heb ze gewoon afgeslacht in het donker, grappig
     
  7. GalO

    GalO Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom niet verder bij het north point 2 level met ghost ik speel op normal en heb de game al uitgespeel met niobi het lukt me niet...
    of die ventjes kille me of die tering chopper
     
  8. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met Niobe op een plek en daar zitten 2 andere team mates vanaf een balkon te schieten. Eerst klim je dan op iets maar dat strort dan in en dan moet ik 3 dingen sloopen maar daar snap ik echt niets van:confused:
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Aha! Jij (Blade) zit bij Ice and Corrupt. Je bent niet de enige die dit nie kan volgen. Op dat ding waar die staaf in ronddraait zitten 3 witte puntjes (rondom). Die moet je kapot schieten, dan kan je ontsnappen door zo'n ventilatiebuis ofzo.
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik moet nou met ghost die nucleair plant opblazen. Nou zit ik in zo'n kamer en volgens de objective moet ik mijn charge plaatsen. Maar ik kan niks plaatsen. Er waren wel wat tonnen die je kon opblazen maar voor de rest niks??
     
  11. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst die ventjes uitschakelen, dan die agent, dan plaats je de charges
     
  12. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een tactiek voor dat stukje in de sewers waar je door de canal moet rennen terwijl er tientallen ventjes boven je staan?!?! ik heb meestal nog maar 10% health als dat swat team voor me staat. (dan zegt sparks dat ik een goede ambush moet vinden.)
     
  13. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik snap niet helemaal waar je zit....speel je met ghost???
     
  14. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0

    slimste is gewoon even blijven wachten, tot je health weer aangevuld is. en dan....-

    ga gewoon in zo'n inhapping staan (waar een hek zit aan de zijkant van boven en doe dan zo stiekem om het hoekje kijken (2 keer naar voren duwen en dan naar links) druk daarna op wit en hij/zij schiet in de richting van die gasten, neem er zo een paar uit, neem dan shotgun en maak ze af. Zonodig effe wegrennen, health laten terug gaan en weer erop af.
     
  15. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    nee met niobe. ik ben net voorbij dat stukje met de beruchte zaklamp.

    nu is er een kerel in nood en ik moet to the far end of the canal rennen. links en rechts van the canal zzijn verhogingen waar ventjes non-stop op me zitten te knallen.
     
  16. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, gewoon rustig team voor team afmaken (niobe heeft niet precies dezelfde levels, maar dit komt geloof ik wel weer overeen) en als ze je geraakt hebben weer ff opladen en daarna doorgaan, ook goed gebruik maken van je focus....moet een eitje zijn....(dubbele guns werkt ook heel goed in dit sort situaties)
     
  17. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    er is maar 1 team van een stuk of 5 a 6 man (2 bovenop vanachteren niet mee geteld.)
     
  18. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm....ok, dan weet ik niet precies waar je zit, maar in situaties tegen meerdere agenten moet je echt 2 wapens in je hand hebben en focus gebruiken....als die is waar ik vermoed dat je zit dan kan je op de tonnen achter de mensen "boven" schieten, die ontplossen en ben je van dat probleem af :)
     
  19. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ok.

    de vorige keren deed ik non-stop bullet dodging. me focus ging op en ik had niemand dood.
    maar k ga het nu dan wel op een minder spectaculaire manier oplossen :)


    maar er zijn wel meer mannetjes dan 1 team. echt bij elk ''bruggetje'' over het kanaal heen taan 2 mannetjes.

    maar het moet wel lukken.
     
  20. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ah...toch 2 verschillende mensen door elkaar aan 't helpen ;)

    @Goldfish m'n 1e reactie
    @err0r m'n 2e

    :)
     

Deel Deze Pagina