1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix - Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 16 mei 2003.

  1. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik heb geen probleem gek, ik probeer goldfish te helpen.

    ik weet waar hij zit.

    en ik had het over het laatste team, ik dacht wel dat je makkelijk door dat stukje met die 2 mannetjes doorheen kon komen. gewoon iedere keer even stukje wachten en daarna killen en etc.
     
  2. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    maar ik heb helemaal geen charges...alleen wat granaten
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    kan het me niet meer helemaal herinneren maar volgens mij heb je die charges wel, maar dan in je binnenzak ofzo...je kan ze niet zomaar neergooien ;)...als je die agent hebt uitgeschakeld krijg je (dacht ik) een cutscene dat je de charges plaatst
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    das leuk...er is geen agent daarzo....
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt niobe al ge-"coverd" toch??? Daarna ga je terug naar benee (je pijltje achterna...) ondertussen de politiemannetjes ff neermaaien en dan komt er beneden een agent, die moet je frituren op de elektriciteitskast beneden, en dan krijg je een cutscene (dacht ik) dat je je charges plaatst
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2003
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ik moest door een enorme deur naar 1 of andere opslag plaats ofzo
     
  7. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    owwwww.......daar 'pas' ;) sorry....d'r zitten 2 van die grote deuren in die opslag...de 2e zit achter de loopbrug (dacht ik zomaar ;)) ik dacht rechts van dat plateautje, maar dat weet ik niet zeker, gewoon goed rondkijken.......

    Tip: gooi na elke bocht lekker een granaat voor je uit om die grote tanks op te blazen, scheeld je een hoop vechten ;)

    Edit: ik hoop dat je er nu uitkomt, want ik ga naar bed...morgen weer vroeg op :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2003
  8. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ETM nu. Ik ben in het level de Abbys. Soort Riool. Je moet dan Ballard redden aan de overkant bij de telefoon (telefoon in een riool AHAHAHAHA). Als je de belagers neergeschoten hebt, moet je een trap op, net als je boven ben komen er weer mannetje, deze mannetjes schieten dan in een keer Ballard aan de overkant neer, maar ik krijg niet eens de kans om iets te doen

    SOMEON PLZ HELP ME

    PS heb al gelezen dat ik dan de mannetjes op het dak van de overkant moet neerschieten, maar waar is het dak dan? En vanaf waar moet je schieten van boven de trap of van beneden?
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan er ook al een paar vanaf beneden neerschieten, anders ben je misschien te laat. En anders moet je ff Focus aan zetten, dan kan je zien waar de kogels heen gaan/vandaan komen (naar Ballard). Succes!
     
  10. Yahiko

    Yahiko gamed.nl

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    over de video settings

    Zou iemand mij kunnen zeggen wat de standaart is dus hoeveel blokjes zeg maar of hoeveel x je vanaf nix je controller naar rechts moet doen want bij mij is het opgefokt heel donker spel
     
  11. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik moet nu ballard en malachi up backen met me sniper (lvl the sewers--> ballard & malachi 2) maar et is echt belachelijk irritant met een controller snipen.

    iemand tips?
     
  12. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit daar nu ook. Het is mij al 2 keer gelukt om die gasten te snipen boven aan die trap maar waar moet ik dan naartoe?
     
  13. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9


    1 tip: FOCUS!!!!!!!!
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Stukje: Agent on Board
    Character: Niobe
    Omschrijving: gevecht in vliegtuig met alleen een agent. Je moet hem er uit trappen ofzo maar dat gaat gewoon niet.. Eeerst moet je dat knopje indrukken en dan hem eruit trappen volgens mij... Maar hoe....?
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    edit:/ sorry, dubble post
     
  16. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet idd eerst die knop indrukken aan de zijkant van het vliegtuig. Dan gaat de klep van het vliegtuig open. Daarna gewoon net zolang vechten totdat je de agent uit het vliegtuig schopt. (Je moet hem natuurlijk wel in de riching van de klep trappen he ;)) En ervoor zorgen dat je zelf niet naar beneden valt, anders moet je ut opnieuw doen.
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    dat d8 ik al maar het lukte me nog niet. ff doorzetten dus.

    maar bedankt:)
     
  18. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik deed eerst in focus een trap zodat hij op de grond viel, dan in real time weer een trap geven als hij op de grond ligt, en zo maar door gaan, net zo lang tot hij er afvalt...
    (FMV ervoor is btw wrééd!!!)
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    hgeb het al gehaald.
    het stukje daarvoor was echt cool, axel kan niet lopen, dan steekt ie z'n middlevinger op naar die agent, en jump met een achterwaardse slato het vliegtuig uit_o_ cool stukje:)
     
  20. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand hoe ik de Trinity move ( ze springt in de lucht, de camera drait rond, en schopt tegen iemands hoofd ) kan doen ?

    Character: Niobe
    Level: Alle ( ik heb het spel al uitgespeeld )

    De camere gaat ook hier in het spel ronddraaien, want ik heb de move al 1 keer gedaan, maar weet iemand exact hoe je hem moet uitvoeren ?
     

Deel Deze Pagina