het word wel wat die spel en de film, zag laatst de trailer in de bios en ik moet je zeggen dat het echt een aandacht trekker is ( vooral met di beelden en geluiden )
Man oh man wat duurt dat wachten op een release datum toch altijd lang zeg... Gister was trouwens een heel klein stukje van het spel te zien bij Rtl Boulevard Er zit trouwens nog een derde personage is je kan er wel niet mee spelen maar toch... Sparks Like Link, Sparks is the third crewman of the Logos, serving as Niobe and Ghost's operator during their missions into the Matrix. Sparks is a wild, brilliant, hyperkinetic voice on the other end of the cell phone. During their missions within the Matrix, Niobe and Ghost are in constant touch with Sparks as he relays key information and supplies strategic advice.
Ik heb ut spel sinds gister, 't spel is zo'n beetje non stop action is mijn eerste indruk, 't spel loopt ZEER lekker in tegenstellen tot toch wel veel andere games (Lees Unreal Championship, the Thing..) goeie zweer, muziek, lekker snelle actie, bewegen moet even wennen. Lijkt me dik in orde dit spel! Nied ai seej moar ?
Jep, hij is echt eem te gruwelijk spel. Kheb hem ook (De dvd van 5 gig) en het spel is ECHT ECHT onwijs gaaf. Super mooi, snel, bullet time, bruut verhaal Damn snik snik ik ben blij!!!
hij komt op pc, cube, ps2 en xbox uit, xbox only is dus onzin... ook is die voorkant heel anders dan tot nu toe bekend was,,wazig? iemand had het spel hiero toch al? hoe ziet de voorkant er nou echt uit?? vandaag preview van de film gelezen in de tvkrant,, ziet er goed uit, (de film gaat het dus nu over), ben echt zwaar benieuwd.. matrix 1 komt op tv gewoon nu trouwens,maandag om half 9,, 'k dacht sbs 6,,maarja kheb de dvd al
Volgens mij komt de game ook uit de de pc, maar deze game is toch echt bedoeld voor de xbox ga weer ff verder met gamen hehe, echt bruut
whaaa ik wil ook, (hier zie nou ,op meerdere consoles en pc => http://www.solmedia.nl/zoek.asp?search=matrix&platform=Kies Product Groep Maarre hoe ziet de voorkant er nou echt uit Weijers? jij hebt hem neem ik aan (hoe kom je d'r aan??????????????)
Aaah!!!! Nou wil ik um ook!!!! Ga zeker ook de film(s) kijken!! Matrix 1 al wel een paar x gezien: kan er geen genoeg van krijgen!
ik heb echt geen zin om te w8en tot 15 mei....maar ja. Aangezien ik 'm liever op de xbox speel dan de pc zal ik wel moeten w8en. beter heeft de future zone in Zoetermeer 'm eerder want die gast daarzo houd zich tot nooit aan de regels
nee joh, et moet juist andersom, niks is zo goed als gamen na een vette film gezien te hebben. en een situatie als deze is dan helemaal speciaal. eerst een matrix film, en dan een bijbehorende game! en als er iets is wat je graag in praktijk brengt in een game dan is het wel vette matrix sjit maareh jah, vind de pc boxart toch wel lelijk. hopen dat die solmedia site accuraat is. en dat de xbox versie gewoon de matrix code en de naam heeft, niet de gezichten van ghost en naiobi.
was ik ook niet van plan, ik koop m smiddags maar speel m pas na de film (dat is als ik mijn nieuwsgierigheid kan tegenhouden )