het ziet er echt wel wijs uit , die filmpjes zien er ook goed uit vooral dat je zo tegen een muur op kan lopen tijdens een gevecht
Vergelijking tussen film: The Matrix Reloaded en de game: Enter The Matrix Deze foto is een vergelijking tussen een foto van Jada Pinket Smith als Niobe en het computergeanimeerde resultaat van het personage, zoals het in het spel gebruikt zal worden. Vergelijking in de omgeving van The Matrix:
ik heb al heeeel wat boxshots gezien...ben benieuwd welke het nou echt wordt. deze staat op enterthematrixgame.com
Nou ik heb nog iets leuks gevonden, vooral gezien de vragen omtrend de boxshots, reclame materiaal voor de "enter te matrix" campagne. Met daarbij die grote dozen die je vast kent uit de bart smit ofzo.. hiero dus van enter the matrix: En natuurlijk reclame materiaal want iedereen moet deze game gewoon hebben he ik snap nu ook wel hoe ze aan die 1 miljoen euro reclame komen => En nog vette posters (die gaan we dus massaal rousen he (hoe schrijf je dat woord joh) massaal frs en bartsmit legen!! wordt steeds gekker ,maar het blijft jammer dat er geen live op zit, had toch weer wat extra's geweest!
wel spannend, hij komt steeds dichterbij. nog maar een weekje en hij is er. ben vet zenuwwappig man. ben benieuwd of de game wat wordt, de film ga ik zeker weten bezoeken!
Heb de kaartjes voor de film al in de pockut. Koste me gewoon normaal tarief, kreeg zelf studenten korting! dat was bij star wars wel anders :-(
Hmmmmm , acceptgiro is op de bus gedaan Duzzzz, kommaar op met 15 mei Kan niet meer wachten , moet alleen nog ff kaarten afhalen bij CITY AmsterdaM! Jezzz we gaan goeie tijden tegemoet!