Ik heb de keuze of de pc versie of de Xbox versie.... Waarschijnlijk wordt het de pc versie, die heeft toch 6 cd's of niet?
De pc versie van ETH staat op cd-roms, die zijn kleiner dan dvd's.De console versies hebben 2 disks, de GC versie 3 of 4, de pc versie heeft 6 disks. Ben eigenlijk wel benieuwd wat de systeemeisen zijn voor de pc versie en hoe de controls zullen zijn (voor de pc).
Het spel zal waarschijnlijk langer zijn de gemiddelde speelduur van de story mode van andere games. Maar de filmbeelden nemen ook veel ruimte in en als ik me nog goed herriner heeft ETM ook wel een paar extra's.
er zit al een uur aan pure echt film beelden in... dat neemt echt super veel ruimte in beslag. En volgens mij is de game ook aardig groot..maar ja dat weet ik dus niet zkr
De ruimte die 't spel in beslag zal nemen maak ik me niet zo druk om maar meer de controls en graphics...
Hoezo.... denk je dat de graphics op de PC beter zijn dan op de Xbox??? En wat controls betreft: ik denk dat ie met een controller fijner speelt dan met toetsenbord en muis..... althans, dat heb ik wel zo ervaren bij Splinter Cell. Ideale controls voor de Xbox, maar op de pc (heb de demo-versie gespeeld) vond ik de controls echt zuigen.
Dit is inderdaad zo Ook heb je niet echt die SC-feel Maar ff ontopic: Zou het zelfs kunnen dat de xbox gfx beter worden dan die van de pc
In de trailer waren de graphics best mooi vind ik:{ Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat we nu steeds saaie SS en Concept art krijgen over die omgevingen, screens over actie zijn toch veel cooler Is het trouwens al bekent of het spel op 1 of meerdere dvd's komt op de Xbox?
Dat zeg ik ook niet. Ik zei; De ruimte die 't spel in beslag zal nemen maak ik me niet zo druk om maar meer de controls en graphics... Daar bedoel ik dus mee dat als daar niet zo veel verschil inzit dat je 't dus idd beter op de xbox kunt spelen. En als de graphics beter zijn als op de xbox en 't bestuurd ook nog eens fijn, dan ga ik voor de pc versie ja... EDIT : Nu ik het zelf nog een keer over lees staat het er idd een beetje krom.. maar ik denk dat er idd verschil in zal zitten in de graphics...Was dat bij Splinter cell niet zo dan DD ?
Is dat sarcastisch Als ie dus mooier is op de Xbox en ook nog eens goed bestuurd dan haal je hem op de PC, slaat nergens op of wel? EDIT/ Ik heb jou edit gelezen
Waarom slaat dat nergens op dan?? Als ik dat mooier vindt ja dan haal ik 'm op de PC ja. Ik vind dat ook meer dan een logische gedachte eigenlijk. Edit:/ Ik zie jou Edit nu pas
Wie zegt dat jij ETM vol uit kan spelen? Aan de screens te zien is het verschil tussen de pc versie en de xbox versie maar miniem.
Ach ja, dat is eigelijk altijd bij multi platform spellen die gelijk tijdig uitkomen. Als je twijfelt tussen versies moet je vooral op de gameplay letten.
't zal ongetwijfeld weer aan mij liggen maar wat bedoel je met "vol uit kan spelen" ? Alles op z'n maximum zetten ofzo?