ja alsnog vind ik de game er niet super uitzien...behalve de glimmende grond elke keer. maar de gfx boeien mij ook niet zo veel...bij dit spel tenminste niet dan.
de mensen die em al hebben gedownload voor de pc vinden hem over het algemeen tegenvallen... ik heb em niet geleeched zelf omdat ik et niet wilde verpesten aangezien ik de xbox versie, origineel, krijg. Maar jah, op de frontpage van gamer.nl zijn ze niet echt positief. maar nou zijn het daar over het algemeen ook idioten. maar goed, et stelt me niet echt gerust iig.
OMFG IK HEB het spel nu hier voor me pc it rulez zo mutch vooral gevechten en de moves die je kan omfg !
IGN heeft een hands-on. Dit is de conclusie: In the end, Enter the Matrix is designed to be like an interactive action movie. In doing so, it does a fair job thus far (we only have a preview build). It features some cool effects, many of which have been seen before, and it adds its own take on the Bullet Time action genre (wait, is that even a genre?). Given the amount of hype it's been given, Enter the Matrix is difficult to judge. The pressure for this game to come close to the ultimate in coolness will eventually work against it. But if you just played it as an action game, you might have some decent fun. My best advice for those who want to play -- and enjoy -- the game? You should tune out all Matrix hype as soon possible, and prepare for an average game come this May. Zoals ik dacht, maar een gemiddelde actie game. Maar voor alle zekerheid ga ik nog wachten op de reviews.
sirieus this game rulezzzzzzz zo wreede moves die is echt geen gemiddelde aktie game g-sus play and beleave
ja idd...dan zien we hoe die echt ingame is. ik denk dat ik toch nog maar even de 1ste reviews afwacht...
naja, k heb em gewoon op goed geluk besteld een tijdje geleden. dus ik probeer em gewoon wel, je kan zelf toch meestal het beste beoordelen wat je er van vind. als ie zuigt verkoop ik em weer door. wel zonde. want das nou al het zoveelste xbox spel wat ik dan weer doorverkoop, mits et zuigt k krijg wel Vice City voor mn pctje woensdag. en die ownt, no matter what. dus een slechte week gaat het niet worden iig.
Hier allemaal ingame screenshots: Voor nog meer zie http://www.it.infogrames.com/index.php?pg=game_detail&productID=165
het zal er toch wel veeeeeel beter uitzien dan die ingame-screenshots van hierboven, want daar ben ik totaal niet weg van. jezus dat ziet er echt niet uit, heel veel dingen zijn niet goed afgewerkt, textures zien er niet helder uit, etc. ik hoop echt dat dit is verbeterd. ik hem ook besteld (eerlijk gezegd een vriend) dus ik hoop dat ie niet teleursteld. maar ja, dat is het risico van bestellen.
nee, de pc was 4 cd''s. daar ben ik vrij zeker van. Dus dan moet die van de xbox versie makkelijk op 1 dvd kunnen. En waarom zou die van de ps2 die ook op een zelfde maat dvd komt dan weer op meer cd's moeten?! lijkt met niet heel logisch