1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

  1. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    de pc versie is op 6 cd's..

    en die ingame screenshots hierboven zijn dus echt geen in-game.
    of in ieder geval verouderd.

    de hud is namelijk anders. En waarom kijk je vanuit het perspectief van je aanvaller?? (bij de onderste)
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zie in dit topic, het staat er een keer of 2 in.

    Maar voor het gemakkelijk te houden:
    • Xbox: 2 dvd's
    • PS2: 2 dvd's
    • GC: 3 schijfjes (kunnen er ook 4 zijn, ben niet zeker)
    • PC: 6 cd-roms
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als dat in-game was zouden dat nogal slechte camera standpunten zijn.

    Dit is waarschijnlijk screens van de in-game engine van een oudere versie.
     
  4. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Matrix Reload [MAKING OF] om half 12 zo op TV!!
     
  5. Nielz

    Nielz Hoei!

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Op SBS 6 :) Maar nu nog ff Matrix 1 afkijken :p
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    de making of ga ik dus echt NIET kijken. Hij is nu bezig maar volgens mij krijg je dan weer te veel te zien en haalt het wat van de magie weg van de special effects.
     
  7. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    making of is nu bezig (nu reclame),, valt mee met tricks, gewoon vette scenes!
     
  8. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    ohhhhhhhhhh............wat een vette film wordt dit, net effe the making gezien.

    De grootste film met de grootste effecten ooit.:)
     
  9. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
  10. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom wel of niet matrix game.

    Ik heb het spel al gespeeld op de pc en ik moet zeggen.. voor mensen die van Max Payne houden is het een ideaal spel.
    Het heeft dezelfde gameplay als Max Payne en ook zelfs een slowmotion knop waarmee je vertraagd alles meemaakt en bijna niet geraakt kan worden.
    De graphics zijn best mooi als je hem in een resolutie van minimaal 1280 speelt.(vind ik)
    alhoewel de gfx niet erg vernieuwend zijn ziet het er toch leuk uit.
    Wat een absoluut hoogte punt is uit het spel zijn de gevecht moves in de Focus (de slowmotion mode) mode.
    Vooral prachtig als je tegen een paal aanspringt en iemand finaal op zijn kanis schopt (zoals trinity in the matrix 1). Nadeel vind ik dat het schieten erg vervelend is, omdat er een soort autoaim inzit (misschien kan je het uitzetten) en de ingezoomde modus erg moeilijk schieten is zelfs al met een muis. dus vraag ik me af hoe je dit dan moet gaan oplossen met je controller.
    De aanwezigheid van Intel en Nvidia is er ook omdat je als je op een vliegveld bent in de hal 2 advertenties ziet hangen van de 2.
    Wat erg leuk is is het rijden met de auto wat toch voor afwisseling zorgt. Ook is leuk hoe je moet wegrennen voor een agent die je beschiet!
    Wat ik jammer vind zijn de schrale graphics in het main menu.
    Of ze hebben het expres gedaan of das gewoon heel slordig.

    Conclusie: Voor mensen die Max Payne geweldig vonden is dit een absolute aanrader! Meer vechten en meer moves die je onderhand zelf niet eens in de hand meer heb :)
    Graphics zijn ok maar niet echt vernieuwend!
    ondanks dit geef ik het spel toch wel een 8 tot 8.5 al is het alleen al om gevechten met 10 agentjes tegelijk die je dan met mega moves en kicks de grond in slaat!
     
  11. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    ja dat vechten lijkt me echt bruut. Al die move's.

    Maar hoe zit het met verhaal lijn? Is het een beetje interresant of is daar geen bal aan en is alleen het vechten leuk?
     
  12. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    De verhaal lijn is goed!
    je krijgt om de zoveel levels een paar minuten film te zien die door Divx Network is gemaakt. Dan zie je dus delen uit de film (denk ik want ik heb hem nog niet gezien). Ook gaan ze dieper in op Zion in het spel (dus ook in de film verwacht ik).
    De karakters Niobe en Ghost spelen de hoofdrol in het spel en je krijgt in het begin de mogelijkheid om te kiezen.
    Ghost is meer van het vechten volgens mij en Niobe is weer ergens anders goed in. Zo hebben ze bijde een aparte verhaallijn dus kun je het spel 2 keer uitspelen maar met 2 verschillende dingen. (zo rijdt Niobe in de auto en Ghost de hovercraft als ik het goed heb.)
     
  13. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    He thnx. Klinkt wel gaaf. FF in me harde duiten zak kijken.

    FUCK.....leeg.
     
  14. Nielz

    Nielz Hoei!

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me trouwens af welke versie van Enter the matrix beter is... die van de PC, of die van de Xbox? Iemand?
    Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, maar je weet maar nooit.
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoe bedoel je dat, het spel zelf? Dat is exact hetzelfde. De enige verschillen zitten hem in besturing (controller vs. toetsenbord+muis) en evt. de graphics (afh. van je pc).
    Ik ga persoonlijk voor de Xbox versie, daarmee weet je tenminste zeker dat ie vlot en vloeiend loopt, je hoeft niets te installeren (6 cd-roms, 4 en een beetje gigabyte op de hd, vs. 2 dvd's), en de controls op de Xbox lijken me fijner. En het voordeel natuurlijk dat je op je luxe tv, met luxe geluidsinstallatie, vanuit je luie stoel kunt gamen (ervanuitgaande dat je én een luxe tv, een luxe geluidsinstallatie én een luie stoel hebt 8))!!
     
  16. Nielz

    Nielz Hoei!

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok dan... ja, zoals jij het zegt bedoelde ik het :). Ik vroeg me af wat de verschillen waren... ik ga dus ook gewoon voor de Xbox versie :).

    Thanx for da info! _O_
     
  17. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me nu of of de PC versie nu id 6 of 4 cd's gaat bevatten. Op internet kom je nu namelijk steeds een 4 cd versie tegen om als backup te gebruiken ;)
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    't zijn 6 cd's!
     
  19. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor er een beetje wisselende verhalen over en zelf heb ik uiteindelijk maar mijn bestelling geannulleerd en kijk eerst nog maar even de kat uit de boom. Sommige mensen hebben namelijk het spel al gespeeld (de pc versie) en de ene is erg positief en de andere juist weer erg negatief.
     
  20. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke :) Dan missen er dus nog 2 op het internet (ofzo) ;)

    Edit: oke, er zijn ook weer andere mensen die beweren dat het er 'slechts' 4 zijn :) Iemand toevallig het spel al gekocht zodat we nu echt zeker kunnen weten ? Ik las namelijk dat ie vandaag al in de winkels zou liggen.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2003

Deel Deze Pagina