1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Op verzoek thread gemerged!
     
  2. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Lulkoek!! Niets meer, niets minder. De kwaliteit van de XBOX versie ligt 5% hoger dan de PS2. Dus veel minder mooi? CKER NIET!!

    Bovendien zeggen stills niets. Je ziet dingen (kartels enz.) die je tijdens het spelen niet zou zien ;)
     
  3. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht wel af wat jullie er allemaal van vinden, ik heb nu zoveel verschillende reactie's gelezen.

    De 1 vind 'm Keivet, de ander een een gehypt spel, dan is de besturing weer verrot, of de besturing is juist fijn, etc etc etc
     
  4. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Is mij dus ook opgevallen, maw ook ik wacht wel effe met de aanschaf ;)

    Antwoord op mijn vraag waarschijnlijk gevonden:

     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2003
  5. Nielz

    Nielz Hoei!

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Xbox versie pre-ordered bij de FreeRecordShop O-)
     
  6. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hij misschien al uit is bij een gameshop heb nog niks van hier boven enzo gelezen dus niet zeuren als iemand anders dat ook al het gezegd ofzo
     
  7. Nielz

    Nielz Hoei!

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij FreeRecordShop staat iig dat ie op 15 Mei uitkomt... meer weet ik er niet van.

    Owjah nogiets, bij de FRS staat de Xbox versie er voor 59,99 euro!
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2003
  8. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja "misschien" "ik denk" daar hebben wij helaas zo weinig aan...

    Kom alleen met berichten van "Ik heb 'm net zien liggen bij" en dan nog, het duurt nog maar een paar dagen.
     
  9. Caz

    Caz EV!L????

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat ook in de advertentie in XBM dat de 15e uitkomt.
    Nog een vraagje: Ik dacht dat alleen Neo en de agenten bullet time konden. Maar nu kunnen Niobe en Ghost het ook:{
    [edit] dit is niet echt een vraag, maar wel een opmerking waar je andwoord op kan geven[/edit]
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2003
  10. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin van The Matrix 1 kan Trinity het toch ook, als ze in de lucht blijft hangen dus waarom zouden Niobe en Ghost dit niet kunnen.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die bleef gewoon in de lucht hangen omdat in het in slow motion was.
    Maar ik denk dat Caz bedoeld de kogels ontwijken.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2003
  12. Caz

    Caz EV!L????

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik. En volgens mij is dat met Tiriniti geen Bulet time want anders zou ze niet tegen Neo zeggen dat ze nog nooit iemand zo snel heeft zien bewegen.
     
  13. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    In het begin van the matrix is het gewoon een effect, als je zeg maar die agent was geweest zou je gewoon alles vloeiend hebben gezien.

    Bij neo die, die bullets ontwijkt. als jij zou staan op het punt waar trinity staat zou je neo net zo snel zien bewegen als die agent waar neo dan net op heeft staan schieten.
     
  14. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    een kokosnoot??? ovide en zn vrienden lalala
     
  15. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    maar evve ontopic op ign stond laatst al dat het een middelmatig spel zou worden ze hadden em gespeeld en waren niet echt onder de indruk
     
  16. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    misschien missen we voor dit antwoord nog te weinig informatie. Wie of wat zijn Niobe en Ghost? mensen die ook al geloven? maar niet the one bleken te zijn? mensen die zich deels kunnen gedragen als gelovigen zodat ze de bullit time kunnen nabootsen, zonder the one te zijn?

    kijk maar naar neo zelf ,die was ook nog niet officieel the one maar kon wel al bullit time,ver daarvoor al. en later ging hij echt geloven en kon ie veel meer, niobe en ghost behoren waarschijnlijk wel tot het deels geloven en kunnen wat meer dan de gemiddelde mens die in the matrix komt, maar zijn niet the one, en kunnen dus ook de code niet kraken en begrijpen het systeem dus niet (zoals neo aan het einde wel doet)
     
  17. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond even de PC versie geprobeerd en hij is eigelijk best wel cool :) Nog geen spijt dat ik mijn order geannuleerd heb, maar dat komt volgens mij nog wel. Vooral die bullit time (Focus heet dat in 't spel geloof ik) is erg cool en volgens mij ook onbeperkt. In MP was dat toch wel beperkt ?
     
  18. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij was 't in MP ook niet beperkt....maarja...thats besides the point ;) (en zeer lang geleden voor mij ;))

    Edit: of toch niet :confused: pfff...begin aan mezelf te twijfelen ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  19. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij krijgen hem vandaag als het goed is binnen voor alle drie de consoles. Ik koop hem voorlopig ook nog ff niet.....
     
  20. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    FF een vraag... Ik heb de PC versie (niet legaal) en ik ga morgen de XBOX versie halen. Nu komt mijn vraag:

    Ist die Multiplayer option auch dabei? In de PC versie nml. niet :'-(

    Disclaimer: De pc versie heb ik alleen gespeeld in het 1ste level, niet verder. De filmpjes heb ik ook geskipped ivm het verpesten van de totale beleving op de xbox :)
     

Deel Deze Pagina