Goed nieuws voor iedereen die hem ergens besteld heeft, ze zijn vandaag binnen gekomen, ook bij ons. Je kunt ze dus absoluut verwachten de 15e!!!!! Echt bruut ,ik ga meteen mijn eigen bestelling ff spelen, JEHHH ENTER , LEVEL 1!!!!!!!! hahaha, toch voordeel bij zo'n shop werken. totally right!,
Sommige winkels schijnen hem nu al te verkopen. Iemand bij GOT heeft de PC versie namelijk al (legaal).
Deze ga ik zeker halen, ff strax in de stad kijken of ze hem hebben. Wordt echt vet. Focus (bullet-time) is niet onbeperkt, het gaat weg, en laadt automatisch weer op.
hey xbox versie is 1 cd trouwens, haal hem d'r nu uit, 1cd'tje,, niks 2 dus, scheelt weer wisselen, nou nu gauw gamen!! YEAH
Ik las net de Freerecordshop het spel vandaag al in de schappen had liggen, echter is gesommeerd om het spel uit de schappen te halen en terug te sturen naar de distribiteur. Maw, als je snel bent naar FRS voordat ze daar niet meer liggen
lul ik mot nog kijken of ik eerder weg kan bij mn werk.... waar werk je als ik vragen mag? Toch niet E-plaza utrecht he?
nee ik werk bij een internet winkel,waarvan ik de naam niet mag noemen want Wouter heeft al een hekel aan me :{ dus vanochtend spel gehad,maar kheb het te druk haha, kan nog niet spelen, maar ga ik zo wel doen,,,hoop ik
Dit is een bericht van een ander forum; Wij kregen hier net een mailtje van micromedia (distributeur) dat ze van de uitgever toestemming hadden gekregen om de verkoop NU AL te laten starten. Iedereen kan dus per direct naar de winkel rennen om het spelleke te halen....
Gcshop? Ik kan wat eerder weg bij mn werk, dus ff spelletje halen strax!! En dan: Jack in and Enter the matrix
ligt ie er nu al??!!! et is nu donderdag 14 mei confirm het ff want dan ga ik nu in turbo-mode nar frreee record shop