1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na morgenavond zal ik m eens flink onder de handen nemen en een review er over schrijven en hier posten.

heb gewerkt voor soort gelijke site als xbw

2. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    ...

Laatst bewerkt: 15 mei 2003
  3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Tering, deze game ziet er echt als crap uit op de Xbox Gamer DVD die ik net heb bekeken.

Vind the Matrix een Über film, maar deze game slaat echt nergens op. Misschien is dit niet de eindkwaliteit, maar wat mij opviel;

- Vreemd (vertraagd) geluid soms.
    - Iemand slaat, maar mist duidelijk (ong. 1 meter) toch valt de ander?
    - Totaal geen Matrix sfeer.
    - Lijkt of tegenstanders 'sloom' reageren, bijv. als je ze slaat.

Kan het mis hebben, maar dit zijn mij indrukken van het filmpje. Dus ik kan het ook helemaal fout hebben.

4. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    getver wat zeg je nou??? nee niet die, 8) die andere ....

Maarre ik heb hem eindelijk gespeeld ,inderdaad qua graphics leeg, maar wel realistischer dan al die ren en schiet spellen, veel moeilijker, niet overal mannetjes die blijven komen, maar wel vette moves,combo's enz. best goed

5. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor van enkele mensen hier dat de graphics niet echt top zijn.

Ziet het er houterig uit? Ik ga dit spel ''misschien'' aanschaffen. Maar ik denk dat dit misschien een misskoop is.

6. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Check het spel altijd zelf...........de meeste filmpjes zijn altijd klote......maar het is zeker een goeie game.......als je van de matrix hou dan moet je deze gewoon hebben..

7. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    net weer een flink stuk gespeeld, de graphics zijn niet echt om direct van te gaan joelen nee, geen splintercell graphs... maar de gameplay is vet ,da's waar het hier om draait.

Ontiegelijk veel moves kan je maken die je best snel onder de knie heb, je krijgt namelijk tijdens het spel tips binnen waarvan je vaak de moves allang hebt uitgevonden. OOk is het daken rennen echt bruut, doet me zwaar aan deel1 denken!! GO trinity GO!! zelfs dat duiken zit er in. Guns waren in het begin ff alleen maar van die kleine kutdingen, maar ik was te ongeduldig want de shotguns en die grote dingen kwamen al snel tevoorschijn,maar niet overdreven dus het is geen schietfestijn, je moet wel blijven denken.

moet overal denken trouwens, zat ergens vast in een wand met kogelvrij glas, moest ik gewoon ff een granaatje gooien en klaar, kon naar boven klimmen,maar had ik pas in de gaten toen het info schermpje kwam om me te helpen:)

lekkere game, soms moet je nog nadenken ook,minder zeg,haha... maar wel lekker speelbaar..

edit: oja filmpjes, die echte stukken film d'rin zijn erg fijn! Heel erg fijn!!!!

8. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er inmiddels al mensen die de graphics van de pc vinden tegenvallen ?

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    zelfde indruk kreeg ik van het filmpje op de laatste oxm disc
    ..toch maar ff paar reviews afw8en

10. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Zo! Gisteren gespeeld en meteen maar even een Agent uit het vliegtuig getimmerd :D

Bevindingen:

Goede graphics (kan mooier, maar ook slechter) 8
    Vette sounds 8
    Gameplay soms wat lastig, maar over het algemeen gelikt 8
    Camera kan soms tegen werken. 7
    Ten minste houdbaar tot: Leave The Matrix uitkomt.

Tip: Gebruik een Adv. Scart cable, without it the game looks like sjit. Vooral in Bullet Time. Met Scart is het FEEST!!

Maar dat is mijn mening ;)

11. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Het filmpje moet dan van de beta zijn, want ik heb nog geen gekke oddities meegemaakt. In bullet-time zie ik toch duidelijk dat de onfortuinlijke tegenstanders een hak tegen de smoel krijgen :) De collision detection is dus prima uitgewerkt.

Geluid is ook prima, vertraagd alleen in bullet-time (logisch)

Geen matrix sfeer!? BWAAAAHAHAHAHAHAHA!! ;)

Tegenstanders reageren naar moeilijkheidsgraad. Op Easy reageren ze idd langzamer. Ook dat is logisch.

12. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste komt dit van een andere forum, maw wanneer het een lul-verhaal is ben ik niet degene die het heeft bedacht, dus don't kill the mesenger. Waarschijnlijk heb je niet eens de moeite genomen om te kijken waar ik het verhaal van heb:mad: Tevens kom ik op het zelfde forum (GOT voordat je het weer vergeten bent) een andere gast tegen die id bevestigt dat bij een filiaal daadwerkelijk 't spel uit de schappen werd gehaald:

En zo'n raar verhaal is het echt niet. Verkoop mag vandaag pas beginnen en wanneer je je er niet aan houdt (zoals FRS) moet een distribiteur toch iets er tegen doen !?!?! Of een FRS id dan ook alles uit de schappen haalt is dan wel weer de vraag aangezien bij veel FRS shops het spel nog steeds ligt. En tuurlijk, dat zou FRS waarschijnlijk veel geld kosten, maar ja, dan hadden ze effe een dag moeten wachten.

Btw, misschien mag je de toon hoe je hier post (je taalgebruik) ook wel eens aanpassen (HINT) !!!

Maar goed, hij is nu officieel uit, dus waar hebben we het nog over ;) Back to topic.

13. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    verkoop mocht gisteren al beginnen, we hebben gisteren al bericht gekregen dat hij al verkocht mocht worden!!

vandaag is de officiele release alleen meestal is het toch zo dat de games enkele dagen eerder uit komen

14. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat bericht kwam toch pas nadat FRS hem al in de winkels had liggen ? Ach, maakt verder ook niet uit, alleen de toon van onze beste Elite_Force staat mij niet zo aan ;)

O ja, ter aanvulling: GC Shop heeft ondertussen wel een klacht ingedient bij Infogrames (lees ik net) ivm het te vroeg verkopen van ETM bij FRS en ik krijg net een bevesting van de distribiteur dat de bron (ik neem aan FRS) aangepakt zal worden en terecht !!!

15. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik denk dat ze niet aangepakt gaan worden want iedereen mocht gisteren deze titel al verkopen, dat is dus wat ik net vertelde.

ik snap het wel hoor wij doen het namelijk ook zodra een titel binnen is meteen verkopen, dit zijn onze vaste klanten van ons gewend.

We hebben ooit spellen 3 dagen eerder binnen, waarom denk je dat de groothandels hem zo snel versturen.

16. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem ook, vind hem heel erg vet!
    alleen ik zit nu in het 2e level, maar 'North Point 2', maar dan moet je die helicopter neerhalen, hoe moet ik dat doen, als ik met m'n gun schiet, dan duurt het heel lang, en wordt ik zelf neergeschoten!!

17. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Waar slaat dat op!? Het spel mocht gisteren gewoon verkocht worden, dus waarom zouden ze aangepakt moeten worden? Ik heb m gisteren bij E-plaza gekocht.

Dat GCshop nu moeilijk gaat doen vanwege het feit dat ze niet wisten dat ie al gisteren verkocht mocht worden, vind ik onterecht en duidt in mijn ogen op nalatigheid van hun kant.

Tevens zal de distributeur ALLE maar dan ook ALLE zaken moeten aanpakken die het spel gisteren al verkochten. Dus dat lijkt me klinklare bullshit en een onbegonnen zaak...........

18. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen kwam het bericht dat ie eerder verkocht mocht worden voort uit het feit dat FRS hem al verkocht (tegen de afspraken in). Toen heeft de distribiteur (logische wijs) een bericht naar buiten gestuurd met de melding dat nu alle winkels het spel al eerder mogen verkopen.

Feit is gewoon dat het spel pas op 15 mei verkocht mocht worden (tegelijk met de premiere van de film). FRS houdt zich niet aan de afspraak en het enige wat de distribiteur dan nog kan doen is zorgen dat ook alle andere winkels het spel eerder mogen verkopen. Ik hem hierover dus met de distribiteur ge-emailed en van hun kreeg ik dus te horen dat de bron (in dit geval FRS) wel aangepakt gaat worden omdat ze zich niet hebben gehouden aan de afspraak.

Ik weet ook dat dit soort zaken wel vaker gebeuren en ik kan het ook wel begrijpen, maar vooral met het spel ETM komt het natuurlijk ongelukkig uit gezien de premiere van de nieuwe film :)

19. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ik moet Vtec toch ff bijvallen, en gelijk geven, want wat je zegt is vreemd monkeyk, ik weet niet in hoever en welke mate je betrokken bent bij het logistieke gedeelte van een/de gameshop, maar er zat bij de levering een groot plakkaat met daarop "LET OP: EMBARGO, ENTER THE MATRIX (ALLE PLATFORMEN) MAG PAS DONDERDAG 15 MEI VERKOCHT WORDEN)

in verband met de film uiteraard, ik heb geen idee waar je die "mag wel verkopen" info vandaan haalt???????

ontopic: game nog verder gespeeld, agenten zijn VET!!!! ik maar rossen ,gaan dus niet dood, daarna heb ik hem vna het dak geflikkerd,hahahaha, pleite dus,mooi

20. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Officieel toch pas vanaf vandaag ? Echter daarna is het een dag eerder geworden omdat sommige zaken zich niet aan de afspraak hielden ? Ik weet ook niet wanneer het bericht naar buiten is gekomen over het feit dat ie gisteren al verkocht mocht worden ?

Dus mijn visie: 15 mei mag ie pas verkocht -> FRS (en een aantal andere zaken) verkopen hem een dag te vroeg -> distribiteur reageert hierop door een bericht naar buiten te sturen dat het spel eerder verkocht mag worden.

Dit is dus 't antwoord van Atari Benelux op mijn vraag betreffende deze kwestie:

Deel Deze Pagina