Ten eerste komt dit van een andere forum, maw wanneer het een lul-verhaal is ben ik niet degene die het heeft bedacht, dus don't kill the mesenger. Waarschijnlijk heb je niet eens de moeite genomen om te kijken waar ik het verhaal van heb Tevens kom ik op het zelfde forum (GOT voordat je het weer vergeten bent) een andere gast tegen die id bevestigt dat bij een filiaal daadwerkelijk 't spel uit de schappen werd gehaald:
En zo'n raar verhaal is het echt niet. Verkoop mag vandaag pas beginnen en wanneer je je er niet aan houdt (zoals FRS) moet een distribiteur toch iets er tegen doen !?!?! Of een FRS id dan ook alles uit de schappen haalt is dan wel weer de vraag aangezien bij veel FRS shops het spel nog steeds ligt. En tuurlijk, dat zou FRS waarschijnlijk veel geld kosten, maar ja, dan hadden ze effe een dag moeten wachten.
Btw, misschien mag je de toon hoe je hier post (je taalgebruik) ook wel eens aanpassen (HINT) !!!
Maar goed, hij is nu officieel uit, dus waar hebben we het nog over Back to topic.
Laatst bewerkt: 15 mei 2003