1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

1. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand als bezig geweest met het hacken. Ik zit al op de virtual disc. kijken wat je daar mee kan.

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben op de B:/ disc geweest
    daar kan je plaatjes krijgen van wapens, auto's en character id's.

je moet wel eerst een code van 5 bits intikken. dus dat zijn alleen nullen en enen. hij zegt steeds of de getallen goed staan of niet. beetje lingo maar dan anders:D

3. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je op de Virtual Disc???? Daarvoor moet je zo'n irritant password voor invoeren... mag ik vragen wat het password is? PM me anders maar please!

Verder zit ik ook al op de B schijf... ik ga nu weer verder hacken..!

4. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel discs is het spel dan nu?

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    1 cd.

mar met hacken kan je op verschillende drives komen.

6. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Hacken, hoe werkt da?? Kan je ook gewoon het spel uitspelen zodat je een password krijgt ofzow, want ik heb net iemand om een password zien vragen................

7. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K heb het spel net binnen en gespeeld. K had alleen meer verwacht van de graphics. M'n eerste indruk is dat het een middelmatig spel is maar misschien verandert dat wel na een weekeind gamen.

8. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    moet je bij de Notez.txt kijken op de a drive ga hier het wachtwoord niet neer zetten denk dat er mensen zijn die dat zelf graag willen zoeken

9. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    in het begin menu kan je kiesen nieuw spel maar er staat ook hacking bij

10. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me wel vet, jammer dat zoveel mensen de rest vinden tegenvallen, ik ben toch nog aant twijfelen

11. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet echt niet wat die mensen aan het zeuren zijn hoor:confused:, ik vind het echt een tof spel.

die graphics vallen heel erg mee, ze zien er gewoon aardig uit. niet storend lelijk ofzo. sommige dingen hadden wel mooier gekunt dat wel, de lichtval is niet echt goed verzorgd (ook niet meteen gaan vergelijken met splintercell natuurlijk). maar de characters zijn goed uitgewerkt en zien er goed uit.

de gameplay is niet verschrikkelijk goed maar wel leuk. vooral de focus-moves zijn echt zoooo stoer. je kan een agent oppakken en tegen een andere agent neersmijten. oof je pakt een agent vast en schiet hem een paar keer in zn buik, echt zo kicke is dat (vooral door die lekkere basstonen tijdens de kicks:9)

die muziek is echt super! je zit er gelijk helemaal in en het is erg spannend af en toe, waarbij de muziek goed de sfeer versterkt. een opzwepend muziekje als er veel agenten aan komen rennen, of gewoon rustig als je je een weg door een level baant.

dat hacken is op zich wel grappig maar ik heb me daar nog niet in verdiept (heel even maar). dat is gewoon een dos-omgeving dus met a:\ blablabla. ben benieuwd wat voor een features daar in zitten maar dat zie ik nog wel.

die stukken film tussendoor zijn ook erg goed en geven je dus echt wel het echte matrixgevoel!! goede kwaliteit (gewoon dvd-kwaliteit dus plezierig om naar te kijken).

ik was hem vanavond met een vriend aan het doen (johannus) en hij wilde ff zo'n agent in elkaar meppen die we op een gegeven moment tegenkwamen, nou mooi niet :9 je werd vierkant weggekickt. en als je dan op hem gaat schieten gaat ie al die kogels ontwijken, erg irritant:p.

ik ben hier nog wel even zoet mee! mazzel hè :p

12. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Met hacking zit ik nu op de V: drive.

Ik weet eigenlijk nog neit echt precies wat je allemaal kan. maar het lukt me aardig.

Maar volgens mij zit ik met het hacken vast. ik moet codes hebben die ik niet heb. kun je die uit het spel zelf halen?

ow en voor de mensen die het nog neit echt door hebben, toets DIR in. dan ko je al een heel eind ;) en je leert ssteeds meer codes. en op den duur weet je waar ze voor zijn.

13. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    alleen het uiteindelijke doel van hacking en of je zoiets een 'spel' kan noemen is me nog niet helemaal duidelijk. Het versterkt misschien het mysterieuze karakter van het spel... :p

14. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk reviewtje, hier heb jij mij dus echt wel ff mee overgehaald.

Morgen ligt ETM bij mij thuis:cool:

15. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag mezelf af of iemand al terug is van de premiere?? ben erg benieuwd hoe ie is:)

Ken nie wachten tot zondag:D

16. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    ownoooooo

hij was te errug...

zeker gaan zien , ik ga er nix over zeggen...
    maar hij's het waard :D

17. nielzo

nielzo Guest

Hoe kan je die plaatjes krijgen dan?
    ik zit nu wel bij b maar ik voer dan steeds een code in van bijv A:/(plaatje).img maar dan gebeurt er niets:confused:

Kan iemand me helpen hiermee???

18. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik he bnu de pc versie gekocht, je hoort nog wel wat ik er van vind.

19. chucky206

chucky206 PULP FICTION

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gister naar de premiere geweest..... en wat een klote film haalt het echt niet bij deel 1 gewoon bagger.....

20. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me sterk dat het een klote film is

Deel Deze Pagina