1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

  1. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    iedereen zo zijn mening toch?
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Jongens, dit is niet de plek om de film te bespreken.
    Daar is ASEL de plek voor, met bijvoorbeeld deze of deze (pas op: spoilers) thread.

    Laten we het hier bij de game houden.

    En voor hulp bij het spel hebben we een apart subforum.
     
  3. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    was aan het twijfelen tussen Enter de Matrix en RTCW...heb toch voor de laatste gekozen....hoe heb ik ooit kunnen twijfelen?:)
     
  4. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    De Pc versie heb ik net ff gespeeld... maar de graphics vallen mij tegen. Voor de rest is het nog wel aardig, voordat de game begint staat er dat de filmpjes ik hoogwaardige kwaliteit worden afgespeeld.... NOT.
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me dan een b'tje afvraag is....waarom 6 CD's???? wat is er zo extra dat je 6 CDs nodig hebt voor zulke kwaliteit filmpjes??? iemand???
     
  6. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh ja dat vergat ik helemaal, het zijn geen kwaliteit filmpjes

    EN OOK GEEN 6 CD's

    Ik weet niet waar jullie dat vandaan halen maar :confused:

    Er zitten gewoon 4 cd's in voor de PC versie......
     
  7. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal was eerst dat er 6 cd's bij zouden zitten, maar het zijn er dus 4 geworden.
     
  8. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamecube = 2 mini dvd
    Pc = 4 cd
    xbox = 1 dvd
    ps2 = 1 dvd

    De opslag is niet aan elkaar gelijk vandaar het verschil.
     
  9. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn vriendin brengt de cd's nu terug, ik vond het toch niet zo bijzonder.

    Bewaar 't geld wel voor de Aldi camera :D
     
  10. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha, weer een nieuwe aanbieding ? Ik heb die van vorige jaar namelijk ;)

    Sorry, back 2 topic ;)
     
  11. Supreme

    Supreme Code 47

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwt hacken heb ik nu toegang tot de a:\, b:\, v:\, ram:\ en logos:\ schijven (als ik er niet een vergeet)...

    Verder heb ik met Morpheus gepraat en met Trinity, gechat met Sparks enz. Ik ben al redelijk ver in het Hacken nu...

    Wie iets niet weet of niet verder kan in het hacken moet t maar vragen...

    Groeten, Benny.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Er is een patch vrijgelaten voor de pc versie van ETM. Die patch vind je ondermeer hier.
    Als je daar op de homepage bent: druk je op files en daar scroll je naar beneden tot dat je aan pathes komt.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2003
  13. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Was net bij de bios om kaartjes te bestellen voor TMR en lag een blad stond alleen maar over The Matrix in en stond ook wat over het spel dat ie 20 miljoen heeft gekost en zo het duurste spel ooit was en dat de hele filmcrew 1 uur aan xtra film hebben geschoten (maar dat zullen jullie al wel weten) en dat Yuen Wo Ping (stunt choregraaf als ik het goed heb) karatemoves heeft bedacht voor het spel en dat de broertjes Wachowski het script hebben geschreven (zouden jullie ook wel weten) anders het stond in het blad Veronica Magazine en ligt dacht ik alleen bij de bios (maar dat weet ik niet zeker)
     
  14. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net de Xbox versie bekeken bij iemand thuis en ik moet zeggen dat het er 100x beter uit ziet als de PC versie.

    De Xbox versie is veel strakker en oogt mooier..... Dus de gene die nog twijfgelen tussen xbox en pc ?

    XBOX
     
  15. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de hardware ook wel uit maakt ;) Met de juiste hardware (vooral de CPU en videokaart) zal volgens mij de PC versie er wel mooier uit moeten zien. Maar wanneer je bv gebruik maakt van een GeForce2 of GeForce4 MX440 (om een voorbeeld te noemen) zal de Xbox versie er vast gelikter uit zien :) Zelf gebruik ik effe een GeForce FX 5600 en die maakt er een mooi plaatje van ;)
     
  16. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geforce 4 ti 4200 128 mb, maar 't zag er gewoon niet uit. Alles op z'n hoogst, 1280x1024 etc etc etc en het is gewoon kut.
     
  17. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay

    Wat me het meest overweldigd aan het spel is het enorme tempo, dat duurt wel even twee hoofdstukjes om aan te wennen. Wat ik erg gaaf vind ook is dat het echt duidelijk als onderdeel van de matrix trilogy is gemaakt met veel cinematics enzo.

    Trouwens het aantal moves is enorm alleen maakt het op gegeven moment weinig uit, want als je maar intuitief met je pad omgaat en slaat en shopt op de momenten dat je denkt 'nu past er wel eentje' dan maakt de er vanzelf en doorgaande combo van. Aan de andere kant is dit ook wel weer cool.

    In ieder geval doet deze game véél meer met slow motion dan bijvoorbeeld max payne, wat echt de meest gave visuals oplevert.

    Oké, de laadschermen zijn irritant. Het tempo van het spel ligt heel hoog waardoor je met enorm tempo door levels gaat, met als gevolg dat je soms binnen minuten alweer tegen het volgende laadscherm zit te kijken. Hetzelfde geldt met saven, dit had gewoon autosave moeten zijn, want zo vaak als ik daar ok voor moet geven is gewoon irritant. Dit was niet echte gameplay, maar dit is wel de grootste downer van de game.

    Nu, de story is supercool, duidelijk gemaakt door professionals in de filmindustrie en niet door een of andere computernerd. De moves zijn geweldig en enorm divers, over het algemeen geldt als je het kan bedenken dan is het mogelijk en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat ze bullit-time zo goed zouden vertalen naar een game. Er zijn hele verschillende typen missies met totaal andere gameplay, wat erg leuk is. Laat een ding echter heel duidelijk zijn, de gameplay is niet complex. Als je tegen een muur aanloopt ga je er vanzelf tegenaan staan, als je springt grijp je vanzelf vast, als je vecht kom je vanzelf in een soort battlemode. Het maakt de game supertoegangkelijk, maar kan ook irritant zijn omdat jij eigenlijk ergens op wou springen maar de game besluit dat je op dat moment wil duiken. Hierbij moet wel vermeld worden dat de engine bijna altijd de juiste actie doet.

    Graphics

    Als je stil staat niet echt bijzonder. Zodra je gaat rennen wordt het al indrukwekkender, want je beweegt op erg hoog tempo. Zodra je 'focus' (slow motion) in gaat ziet het er gewoon heftig uit. Met blijft echter wel multiplatform, dus verwacht geen revolutions.

    Sound

    Netjes, je hoort de gasten in de volgende kamer vaak ook al als je luistert enzo. Kogelgeluidjes zijn cool. Natuurlijk veranderen alle soundeffects opeens in slow-motion. Niet gek gedaan! Beter achtergrond muziek had wat mij betreft wel gemogen al past het wel weer goed bij het gevoel van snelheid in de game.

    Overall
    Innovatieve gameplay is er zeker aanwezig. De graphics zijn niet slecht maar ook niet geweldig, de sounds zijn netjes en bovenal de story rules big-time.

    8/10

    (Geen weloverwogen mini-review ofzo, ook alleen even snel op geschreven wat direct in me op kwam, maar ik dacht dat een aantal dit misschien wel zouden waarderen)
     
  18. Caz

    Caz EV!L????

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ksnap egt geen reet van dat hacken. Hoe doe je dat???
     
  19. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Post dat in de hacking thread:)

    Ik heb het spel nu ook een dag en het was erg vet om het op te nemen tege die agent. Ik heb um van het gebouw geslagen en hem dus gedood:)
     
  20. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik id een erg cool stukje (niet gedood, btw (hij mij)), maar het was net alsof je een film van The Matrix zat te kijken :)
     

Deel Deze Pagina