Ik vind de gfx wel meevallen...jullie zitten natuurlijk vast aan de xbox versie terwijl ik de 1ste patches al heb voor de pc versie (RONDE WIELEN!!!) en daar is alles al een heel stuk in verbeterd qua gfx. Er zitten nog steeds wel wat irri gameplay dingetjes in maar ik heb het er wel voor over om me daar overheen te zetten.
Ik vind eerlijk gezegd de GFX niet zoveel verschillen van de PC versie. Het gaat me meer om de gameplay en die is in dit geval fantastisch. Mijn menig dan he
Welke patch? Waar kan ik die downloaden? En is het niet gewoon de 1.52 patch? Of is het gewoon een aparte graphics patch?
Ik heb helemaal niks gemerkt van die patch, behalve dat dat menutje veranderd is met die instellingen. Ik heb em nu op de xbox gekocht, ff geen gezeik meer. Maar de 1ste level is echt zo saai, saaie moves. Ik hoop dat dit later supervet wordt, met heel veel gastjes en veel wapens.
ik vind juist het eerste level het gaafst! doet me vet veel denken aan de scene met neo en trinity in dat gebouw.
De levels met Agent Smith zijn duidelijk mijn favoriet Super spannend, vet lang over gedaan maar geeft echt een kick als je het hebt gehaald
hij heeft ook ergens een 4.7 uit 5 gehad...opzich vind ik een 8 mooi voor dit spel...maar voor sommige mensen is het heel moeilijk om verder te kijken dan de GFX tegenwoordig Edit: Iedereen de secret area "cheat" op 't einde van de credits gezien?
Dat is gewoon simpel tegen elkaar vechten. Als een beat 'um up. aar het is er meer voor de lol ingedaan volgens mij, want het stelt niet zo heel erg veel voor.
hehe geweldigste vraag ooit. in Multipayer moet je zo veel mogelijk betalen maar in multipLayer kan je met z'n 2en spelen want anders zou het toch niet multipLayer heten?
Enter The Matrix is de shit Ben nog maar op het vliegveld.. Maar tot dusver ben ik vermaakt.. De graphics konden wat beter soms, but hey, graphics aren't everything. Van mij krijgt hij een dikke 8.0
heb het spel ook gehuurd nou, vwreed spel, coole moves+guns, focus Allez cool al vat ik niet veel van dat hacken...