1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

  1. Tri>X<pleDIe§eL

    Tri>X<pleDIe§eL VIN DIESEL

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Oui, merci Johannus.
    Nou zal ik het denk ik toch maar doen... want het is geen geld vind ik. ETM voor 26 eurotjes *)
    En nog een vraagje... Hoe zit dat hacken in elkaar??
    Ik zie dat iedereen met hacken bezig is.... hoe ziet dat eruit???
     
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Een beetje als MS-DOS
     
  3. Yahiko

    Yahiko gamed.nl

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wannab ms-dos:p

    en overigens veel te kort heb er heel veel plezier aan beleeft ik zou er uren mee door kunnen gaan
     
  4. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hacken kei lomp :D

    (probeert heilig over te komen O-))
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    anders moet je ff naar het help forum, staat zo'n beejte alles uitgelegt. IK vind het ook vaag maar het wordt al duidelijker.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Enter the matrix is echt gewoon te makkelijk!!!

    Wel leuk maar kom op zeg wat een makkelijk spel!!!!
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Speel maar eens op hard. Kijken of je het dan nog zo makkelijk vindt!
     
  8. nielzo

    nielzo Guest

    ja jij hebt zeker met een cheat de very easy mode geunlocked zodat jij het OOK kan spelen:+
     
  9. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik niet zo eigenlijk, ik vind het een best dom spelelement, ze hadden het eruit mogen laten. nou moet je eerst moeite doen om de multiplayer te kunnen unlocken.

    en we kunnen in deze thread natuurlijk ook alle bugs die je in het spel ontdekt heb noemen. ik heb er in ieder geval 1 best grote, en hij zit in de multiplayer dus:
    als je aan het vechten bent, en bijv. player 1 heeft nog maar 1% health, dan denkt dat spel dat diegene die 1% heeft al dood is want hij geeft dan aan dat player 2 gewonnen heeft. als dat in beeld is geweest kan je weer verder vechten. maar als player 1 dan alsnog wint (die kans bestaat er natuurlijk altijd) dan gaat het punt nog steeds naar player 2. een flinke bug dus :{
     
  10. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Moves als in de film zijn haast niet te doen dankzij de complexheid van de combo's. Hier bedoel ik bijv. mee dat als je tegen een muur oploopt in bullit time, daarna wil je van de muur afspringen en je combo voortzetten. Helaas is dit haast onmogelijk! Ook het schieten in bullit time is niet goed uitgewerkt. Zo sprong ik naar een agent waaronder ik heel me magazijn leegschoot. Dit mocht jammer genoeg niet baten en geen een kogel was raak! Dit laatste kan echter aan mij liggen..
    Muziek was weer net het punt waarin hij derest van zijn genre overtreft en in mijn opinie ook de film. Zonder de muziek was de game niet meer waart dan een 5,5. Nu denk ik een 6,5 / 7.
     
  11. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Agents ontwijken altijd je kogels, je kunt ze alleen verslaan door Hand to hand combat.
    Ik vind BTW het spel nog steeds tegenvallen. Een oud nummer van Public Enemy heet "Don't believe the hype" en dat heb ik dus wel gedaan.
    Ik heb veel teveel verwacht van dit spel, want hoe koel de moves ook zijn, er zitten teveel missers in. Ik vind bijvoorbeeld die automissies wel leuk, leuke afwisseling op het schiet en vechtwerk. Dus toen ik met Ghost na het Airport level in een swatbusje stapte, dacht ik "Leuk, weer scheuren"
    De missie begonm goed, een vliegtuig die stalen kratten dropt achtervolgen, daarna kwam de politie achter me aan. Doordat ik niet terug kon knallen, was mijn auto behoorlijk brak geworden, maar ik dacht: nu zal de missie toch wel bijna afgelopen zijn?
    Nee dus, want ik moest nog een Agent achtervolgen. Doordat mijn auto dus brak was geschoten, zag ik geen moer van de weg door de rook, waardoor ik de Agent uit het oog verloor ern de missie verloor. Dat vond ik dus kut, want nu mocht ik weer opnieuw beginnen. Inmiddels heb ik deze missie al tig keer geprobeerd en ben ik HELEMAAL gefrustreerd en vervloek ik degene die het gebrek aan checkpoints heeft bedacht.

    Ook het feit dat in de missie "Jackson in steam" van Niobe de SWAT members 5 seconden nadat je ze hebt verslagen weer respawnen, vindt ik gewoon slecht. Ik bedoel, in zo'n High - profile game mag dat toch niet gebeuren.

    Ik kan best leven met mindere graphics en het feit dat sommige animaties er een beetje houterig uitzien, maakt me ook niets uit, maar zorg dan in ieder geval dat de gameplay goed is, en dat is het in dit geval dus NIET...
     
  12. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    dat met die auto (is geen busje namelijk maar politie-auto volgens mij, kan ook wel weer een ander level zijn hoor). daar kun je als het goed is je camerastandpunt veranderen en dat gaat dan een stuk beter. Met die auto vond ik ook geen zak aan ,beetje stom stuiteren met die auto en vooral met die rook was het kut rijden,maar iemand zei dat je ook de camera buiten de auto kon plaatsen,moet makkelijker gaan

    daarna komt namelijk als het goed is weer lekker knalwerk en veel moves en wapens,,,ben benieuwd
     
  13. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    het rijden is echt ongelofelijk slecht uitgewerkt. gelukkig zat het niet veel in de game
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je tijdens het rijden op de zwarte knop drukt krijg je je camera vanaf achter de auto. Dat is veel rlxder!
     
  15. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik hem moet kopen. I verwachte een shit spel zoals andere movie-based spellen dus meschien valt het aleen maar mee...
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    helemaal mee eens, vooral het stukje met het vliegtuig achtervolgen, ben er nog steeds niet langs, echt zo'n bout stuk!
     
  17. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    niet helemaal mee eens.. dat vliegtuig stuk zuigt idd zwaar aars, maar na 3 keer was ik er toch wel langs.. later in het spel kom je daarentegen allemaal zuigende sniper levels tegen dat je binnen de tijd een aantal swat agents moet neer snipen, omdat anders niobe weer als een dolle dwaas het snip vuur in loopt :p
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga niet ontkennen dat ik er meerdere keren over heb gedaan (5x), ik ga niet ontkennen dat het wat moeiljiker is dan de rest van het spel, ik ga ook zeker niet ontkennen dat er het eea gevloekt is in huize WouteRt maar om een spel nou af te blaffen op een stukje dat je een aantal malen over moet doen klinkt mij een beetje triest in de oren. Trial&Error hoort gewoon bij games.
     
  19. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik blaf het spel er ook niet op af (ik weet btw dat je met Zwart de camera buiten je auto kan krijgen) maar het is gewoon een voorbeeld van een gameplay misser, waarvan ik vind dat ze in een game waaraan zoveel aandacht is besteed (duurste videogame ooit) niet thuishoren.
     
  20. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    bij het rijden erger ik me vooral aan het a2 racer handling die de auto's hebben.. maarja, het is dan ook geen race game. Alleen wat ik wel slecht vind is het schieten met dat grote schip... dat is oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer saai....
     

Deel Deze Pagina