Oui, merci Johannus. Nou zal ik het denk ik toch maar doen... want het is geen geld vind ik. ETM voor 26 eurotjes *) En nog een vraagje... Hoe zit dat hacken in elkaar?? Ik zie dat iedereen met hacken bezig is.... hoe ziet dat eruit???
het is wannab ms-dos en overigens veel te kort heb er heel veel plezier aan beleeft ik zou er uren mee door kunnen gaan
anders moet je ff naar het help forum, staat zo'n beejte alles uitgelegt. IK vind het ook vaag maar het wordt al duidelijker.
ik niet zo eigenlijk, ik vind het een best dom spelelement, ze hadden het eruit mogen laten. nou moet je eerst moeite doen om de multiplayer te kunnen unlocken. en we kunnen in deze thread natuurlijk ook alle bugs die je in het spel ontdekt heb noemen. ik heb er in ieder geval 1 best grote, en hij zit in de multiplayer dus: als je aan het vechten bent, en bijv. player 1 heeft nog maar 1% health, dan denkt dat spel dat diegene die 1% heeft al dood is want hij geeft dan aan dat player 2 gewonnen heeft. als dat in beeld is geweest kan je weer verder vechten. maar als player 1 dan alsnog wint (die kans bestaat er natuurlijk altijd) dan gaat het punt nog steeds naar player 2. een flinke bug dus :{
Moves als in de film zijn haast niet te doen dankzij de complexheid van de combo's. Hier bedoel ik bijv. mee dat als je tegen een muur oploopt in bullit time, daarna wil je van de muur afspringen en je combo voortzetten. Helaas is dit haast onmogelijk! Ook het schieten in bullit time is niet goed uitgewerkt. Zo sprong ik naar een agent waaronder ik heel me magazijn leegschoot. Dit mocht jammer genoeg niet baten en geen een kogel was raak! Dit laatste kan echter aan mij liggen.. Muziek was weer net het punt waarin hij derest van zijn genre overtreft en in mijn opinie ook de film. Zonder de muziek was de game niet meer waart dan een 5,5. Nu denk ik een 6,5 / 7.
Agents ontwijken altijd je kogels, je kunt ze alleen verslaan door Hand to hand combat. Ik vind BTW het spel nog steeds tegenvallen. Een oud nummer van Public Enemy heet "Don't believe the hype" en dat heb ik dus wel gedaan. Ik heb veel teveel verwacht van dit spel, want hoe koel de moves ook zijn, er zitten teveel missers in. Ik vind bijvoorbeeld die automissies wel leuk, leuke afwisseling op het schiet en vechtwerk. Dus toen ik met Ghost na het Airport level in een swatbusje stapte, dacht ik "Leuk, weer scheuren" De missie begonm goed, een vliegtuig die stalen kratten dropt achtervolgen, daarna kwam de politie achter me aan. Doordat ik niet terug kon knallen, was mijn auto behoorlijk brak geworden, maar ik dacht: nu zal de missie toch wel bijna afgelopen zijn? Nee dus, want ik moest nog een Agent achtervolgen. Doordat mijn auto dus brak was geschoten, zag ik geen moer van de weg door de rook, waardoor ik de Agent uit het oog verloor ern de missie verloor. Dat vond ik dus kut, want nu mocht ik weer opnieuw beginnen. Inmiddels heb ik deze missie al tig keer geprobeerd en ben ik HELEMAAL gefrustreerd en vervloek ik degene die het gebrek aan checkpoints heeft bedacht. Ook het feit dat in de missie "Jackson in steam" van Niobe de SWAT members 5 seconden nadat je ze hebt verslagen weer respawnen, vindt ik gewoon slecht. Ik bedoel, in zo'n High - profile game mag dat toch niet gebeuren. Ik kan best leven met mindere graphics en het feit dat sommige animaties er een beetje houterig uitzien, maakt me ook niets uit, maar zorg dan in ieder geval dat de gameplay goed is, en dat is het in dit geval dus NIET...
dat met die auto (is geen busje namelijk maar politie-auto volgens mij, kan ook wel weer een ander level zijn hoor). daar kun je als het goed is je camerastandpunt veranderen en dat gaat dan een stuk beter. Met die auto vond ik ook geen zak aan ,beetje stom stuiteren met die auto en vooral met die rook was het kut rijden,maar iemand zei dat je ook de camera buiten de auto kon plaatsen,moet makkelijker gaan daarna komt namelijk als het goed is weer lekker knalwerk en veel moves en wapens,,,ben benieuwd
Als je tijdens het rijden op de zwarte knop drukt krijg je je camera vanaf achter de auto. Dat is veel rlxder!
Ik weet niet of ik hem moet kopen. I verwachte een shit spel zoals andere movie-based spellen dus meschien valt het aleen maar mee...
helemaal mee eens, vooral het stukje met het vliegtuig achtervolgen, ben er nog steeds niet langs, echt zo'n bout stuk!
niet helemaal mee eens.. dat vliegtuig stuk zuigt idd zwaar aars, maar na 3 keer was ik er toch wel langs.. later in het spel kom je daarentegen allemaal zuigende sniper levels tegen dat je binnen de tijd een aantal swat agents moet neer snipen, omdat anders niobe weer als een dolle dwaas het snip vuur in loopt
Ik ga niet ontkennen dat ik er meerdere keren over heb gedaan (5x), ik ga niet ontkennen dat het wat moeiljiker is dan de rest van het spel, ik ga ook zeker niet ontkennen dat er het eea gevloekt is in huize WouteRt maar om een spel nou af te blaffen op een stukje dat je een aantal malen over moet doen klinkt mij een beetje triest in de oren. Trial&Error hoort gewoon bij games.
Ik blaf het spel er ook niet op af (ik weet btw dat je met Zwart de camera buiten je auto kan krijgen) maar het is gewoon een voorbeeld van een gameplay misser, waarvan ik vind dat ze in een game waaraan zoveel aandacht is besteed (duurste videogame ooit) niet thuishoren.
bij het rijden erger ik me vooral aan het a2 racer handling die de auto's hebben.. maarja, het is dan ook geen race game. Alleen wat ik wel slecht vind is het schieten met dat grote schip... dat is oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer saai....