1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ja ik zeik de game ook niet af, ik vind het een goed spel! Alleen dat punt is ff wat minder, maar welke game heeft nou geen minpunten(behalve halo dan he:)[ga nu niet zeuren dat halo wel minpunten heeft, just a joke])

2. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    voor mij heeft Halo 1 groot minpunt: Hij is te kort! :)

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    We willen meer :p :) mjummie, Halo:)

back on topic!

4. Tri>X<pleDIe§eL

Tri>X<pleDIe§eL VIN DIESEL

Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff over Halo.... had eerst op zo'n demo-disk van Xbox official Magazine uit Engeland dacht ik gezien dat er een paar fouten in zaten...
    Want ze lieten zien --> Gooi een granaat onder de auto en ga er meteen inzitten..dan vlieg je meteen naar andere kant van het level. :confused: :confused:

Echt heel raar... maar ja..weer on topic

Wie vind eigenlijk ook dat soms de personages een beetje houterig overkomen?? (het kan ook niet zijn want ik heb tot nu toe alleen de PS2 versie gespeeld..kan natuurlijk ook alleen bij dat spel zitten)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar heb je zeker een punt. Het auto rijden is brak uitgevoerd, ik bedoel, zet het er dan niet in :) Zeker daar er zo enorm veel geld in is gestoken is ETM eigenljik een flop, desalniettemin weet/wist het me redelijk te vermaken.

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Een flop is het niet, dat is het als het ook nog slecht verkoopt. En dat doet het zeker niet.
    Het spel heeft trouwens ook een heleboel goede punten. Zo vind ik de muziek echt vet. Zo hoorde ik op een gegeven moment Moby, en is die bombastische orkest muziek flink sfeerverhogend.
    Ook complimenten voor de tussenfilmpjes, zowel de filmpjes met de echte acteurs, als de in - game filmpjes zien er heel goed uit.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah, als ik Mirik quoten mag: "Geef Bungie een dergelijk budget en je hebt je levenslange erectie". Bij ETM ben je hooguit een weekje zoet, misschien iets langer als een jong neefje langskomt die graag op knoppen ramt.

8. masterape

masterape Guest

Ja de meeste spellen die op een film uitkomen, verkopen niet goed en zijn van niet zo hoge kwaliteit. Ik heb wel wat screens en info gelezen. En het lijkt me een leuke game. Maar volgens mij ben je er zo op uitgekeken was bij mij ook bij max payne.

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het verkoopt alleen goed door de naams bekendheid, zeker niet omdat het zo'n 'killer-game' is.. Tel daarbij het budget dat ervoor gebruikt is om het te maken, dan heb je eigenlijk wel een soort flop.

Als ETM nou een gewone game was, die los stond van the Matrix, was het waarschijnlijk helemaal niks geweest. En wel een regelrechte flop.

10. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een schijtspel zeg, ik heb hem vandaag gespeeld en ik moet zegen dat de gameplay slecht is en de graphics middelmatig tot slecht.
    Dan zag max payne er veel beter uit en de bullit time in payne was ook tien keer zo cool.

Als ik me vergis sorry hoor maar volgens mij is er ook nog steeds geen preview van, dat is dan ook net zo slecht als de game zelf.

Salva

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Een kutspel vind ik het niet, maar het is teveel afhankelijk van de licensie. Inmiddels heb ik het spel geruild tegen Splinter cell.
    Had het namelijk met Niobe uitgespeeld, en voelde absoluut geen drang om verder te gaan met hacken of met Ghost....

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb trouwens nog iets vreemds over Ghost.
    Hij is een zen boeddhist, heeft een hele tuin dus hij is waarschijnlijk best fanatiek.
    Boeddhisten moeten zich aan 5 hoofdregels houden, waarvan er één 'het niet wegnemen van levens, zowel als van een mens als van een dier', maar Ghost doet dat toch alleen maar....?
    Beetje vreemd, best leuk dat de characters nog een prive leven hebben, maar dit soort dingen vind ik nogal weird...

13. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem nu net op de pc gespeeld. En ik heb een aardig systeem... AMD XP 2400, Geforce 4 TI 4400, 512 mb ram. Maar het draait zwaar ruk. Het loopt helemaal niet echt soepel Terwijl de graphics maar erg matig zijn. Ik vind het maar onafgewerkt spelen en uit zien. Het auto rijden is gewoon slecht gedaan. Dit had ik er dus echt niet van verwacht. Gelukkig dat ik hem van iemand geleend heb. Want het is gewoon weer geuninstalled. Het geluid is daarintegen wel weer goed. Maar dat krijgt dan ook 4 punten van m'n cijfer. Van mij part is het spel niet meer dan een 5 waard. Maarja, dat is mijn mening

Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  14. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geloof is gewoon door de Matrix gecreëerd, gok ik.

[edit]Of gaat dit over zijn privé leven als acteur zijnde?[/edit]

Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  15. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk niet zijn privé leven; hij vermoordt toch ook niemand in het echt.
    hij bedoelt in het spel, dan zie je dat hij een boedist is.

dit is best wel vreemd idd, maar misschien mag het wel als hij het voor een 'waardige' zaak doet, zoals het voortbestaan van de mens?

16. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

zorg ervoor dat je die ene patch download. En dat je hem op de hoogste resolutie zet!

17. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel levels heeft de game eigenlijk (hiermee bedoel ik de grote missies, zoals Airport en Sewers en niet bijv. The Hangars)

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had hem op een Resolutie van 1600x1200 en alles op high (kon niet veel op high zetten maar ja, ) in iedergeval het liep niet soepel, en dan dacht ja, ah dan maar ff proberen op 1024x768 maar het liep nog niet mooi. Terwijl ik UT2003 en Battlefield Generals, allemaal gewoon op een resolutie van 1600x1200 kan draaien zonder dat er hij ook maar één keer schokt. Maar moet de patch dan zoooo veel inbrengen?

19. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij waren er 7

20. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    omdat ze het spel voor een bepaalde datum af móesten hebben zitten er veel bugs etc in ook zijn de prestaties van de game niet optimaal. Met deze patch proberen ze dat een beetje recht te zetten.

Deel Deze Pagina