1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25

    Ja dat stuk over dat hacken vond ik ook het meest verbazingwekkende. Ben heel benieuwd hoe dat in z'n werk gaat. Wat je er uiteindelijk allemaal mee kan. En hoe moeilijk het is om de boel te hacken. Zal wel niet zomaar gaan, want dan kun je op elk moment alle wapens toveren die je wilt, en dat lijkt me nou net niet de bedoeling.
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    men zegt dat als je er goed in word dat je spel ervaring nog drie keer zo uitgebreid word.

    want je kan allemaal sjit uitvinden over jezelf, zoals je stats, maar ook over je achtergrond enzo.

    kweenie tis wel cool iig.
     
  3. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de 180 mb aan gameplay footage die ik gedownload heb alles behalve indrukwekkend, The Matrix vind ik echt een super film!!! Maar de game vond ik echt tegenvallen ( zelfs voor ps2, vroege build )

    De moves waren wel super, maar ik stoorde me erg aan de animatie van de handen, dit lijken net platte plankjes!

    Ik ben bang dat deze game een hoop mensen teleur gaat stellen, zoals de vele andere vergamingen van films :)

    Aan de andere kant hoop ik echt dat ik ongelijk heb, want als de game wel goed in elkaar zit met de opties die timmio beschreef, zal dit echt een super titel worden...

    We merken het wel 15 mei!

    Groeten Ewout
     
  4. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Is zeker een spel wat ik moet hebben...jammer want ik was net van plan om voor andere dingen te sparen... ook wel jammer dat ie precies met de examens uitkomt, moet ik hem niet kopen anders wordt het niks :)
    Maar voor mij dus een must have, een groot matrix fan altijd geweest, jammer dat ik (en vele andere) zo lang moesten wachten op vervolgen, moeten ze er wel iets goeds van hebben gemaakt...
     
  5. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga d'r vanuit dat dit niet de bedoeling is en ook niet kan,anders wordt het saai denk ik,maar het zou wel op bepaalde momenten de oplossing zijn denk ik ,en soms heb je de keuze wat te doen,
    ik denk ook niet dat dat hacken zo makkelijk gaat worden,zal misschien juist wel een extrátje zijn bij de game,klinkt wel cool
     
  6. Austin_77

    Austin_77 Ford focus RS

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op www.theanimatrix.com

    Dit zijn diverse filmpjes die door diverse mensen zijn gemaakt met elk hun visie op de matrix.

    8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
     
  7. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    misschien zijn er inderdaad bepaalde punten waar je de tijd hebt om in die matrix te hacken ofzo.
    als ze dat veel diepgang zouden geven zou deze game misschien nog wel 10x vetter worden dan ik dacht.
     
  8. D@vid

    D@vid Republic Knight

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dik Dik Dik DIk Dik DIk kopen ga ik dit, Helaas geen multiplayer..
     
  9. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat dit spel op grafisch gebied wel snor zit hoor. ik denk dat vooral de gameplay iets heel nieuws gaat worden. vooral dat hacken wat ik zo lees hier en daar moet echt een hele nieuwe draai aan de game gaan geven.

    hopelijk worden we na al dat opgehemel niet verschrikkelijk teleurgesteld. ik kijk liever toch nog even de kat uit de boom dan dat ik hem nu al gelijk pre-order.
     
  10. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het nix is mag je em van mij overnemen op X-bazar ;););) Pre-order acceptgiro is de deur uit :D
     
  11. Caz

    Caz EV!L????

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ie ook live???
     
  12. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 24 apr 2003
  13. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk alleen met die vrouw van de screens spelen, of heb je ook nog dat neo-figuur?
     
  14. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    nee geen neo...wel een andere vent
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    maarre, dat hackeu he, ze zeggen dat dat doormiddel van dos commando's gaat. Maar is dit wel mogelijk op de xbox?

    Ik zit nogsteeds heel erg te twijfelen of ik de de pc of xbox versie mot nemen. Heeft iemand eng idee of er bepaalde extra's bij de xbox of pc versie zit. Of hoe dat de xbox versie speeld?

    Bij voorbaat dank.
     
  16. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem zeker weten wel kopen lijkt me echt wel een vet dope spel hopen dat de gameplay goed is, ik ga hem zeker op de xbox halen want met een joypad vindt ik echt wel fijner spelen
     
  17. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    met een joypad beter spelen?!?! dat is een mening die je niet vaak hoort:+
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Wou je 'm met de steel-battallion-controller gaan bespelen ofzow ?
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    WHAHA!! Maar ga jij hem voor de pc kopen dan? En heb je daar een speciale rede voor?
     
  20. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Als dat zou kunnen....
     

Deel Deze Pagina