1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

  1. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Enter The Matrix gehaald en in tegenstelling tot vele andere vindt ik de game wel vet.
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    O M F G ! ! !

    Wat is dit een slecht spel..

    In 't begin lijkt het allemaal leuk.. Maar het is gewoon een bagger spel. Het is TE makelijk; vrijdag kocht ik het spel.. Heb toen een uur of 8 gespeeld.. Zondag nog anderhalf uur en dat was 't.. Alles uitgespeeld, van de game zelf tot hacking: Alles gehaald.. En om 't nou nog een keer te gaan spelen, NOT !!! Heb 't wel gezien..

    Het spel ziet er zwaar lelijk uit, alleen de jas van Niobe is afgewerkt. De rest is gewoon lelijk.. PS1 graphics ofzow. Dan klopt er iets niet aan het begrip Agents, die gasten zijn onmogelijk te verlsaan en zullen je geheid doden waneer je blijft vechten.. Maar een Agent krijgt me niet eens dood.

    Bullet time is maar wazig, zo kan je een mooie duik doen net als Trinity in deel 1 van The Matrix, in het begin van de film. Maar waneer je deze in het spel doet kan je vrolijk een rondje vliegen, erg onlogisch.. Ze zou eigenlijk net als in Max Payne alleen met haar armen moeten kunnen bewegen. Dat je kunt richten in bullet time is logisch, maar dat het hele poppetje mee beweegt :confused: ...
    Dan heb je tijdens het spelen totaal niet het gevoel dat je in het verhaal zit.. Het is gewoon politie kicken & en rond scheuren..


    Ik heb er wel zo'n spijt van, bah bah bah :mad:

    Alleen de filmpjes waren cool.. Zo zie je weer wat meer van The Matrix Reloaded.


    Ben vandaag maar terug naar de winkel gegaan en heb het spel voor DOAXVB & PDO omgeruilt met bij betaling. En deze bevallen me 10.000 keer beter.
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet je de PC versie is spelen, dan val je helemaal van je stokje. Dat is nog veeel brakker. Ik heb ETM nu ff van een kamertaatje geleend op de xbox, en hij is idd erg makkelijk, ik speel hem op normal. Maar hij is in iedergeval wel 100x beter dan de pc versie net als James Bond Night Fire. Die was op de pc ook zwaar goor en op de console was hij nog wel goed weg te happen.
     
  4. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg hem als het goed is maar is het wel de moeite waard anders kan ik misschien beter een andere vragen toch
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je jezelf ziet als een persoon met een beetje een geraffineerde smaak, dan kun je jezelf een heel groot plezier doen als je gewoon een andere game kiest.



    is er nou weer een reactie van mij weggehaald trouwens? te fucking lame.

    het komt er dus op neer dat ik het een klote game vind, en dat de mensen die het wel accepteren als zijnde goed, degelijk en netjes afgewerkt, dat het daar gewoon mainstream gamers betreft zonder al te veel oog voor detail.

    k sluit me bij dioga aan, oh en wat ik zeg, dat het een game is voor casual gamers is, dat zegt zowat elk gerespecteerd gamesblad, so dont blame me for flaming or some shit, want het is dus niet ongegrond.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  6. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik sluit me bij fallout aan, waar ik in het begin de game nog afdeed als redelijk, vindt ik het nu lame.
    En ik ben niet de enige, want mensen die normaal nauwelijks games spelen, mochten dit spel ook niet, en Die hard gamers, vonden het weer teveel mainstream... Tja, voor wie is dit spel nu eigenlijk...
     
  7. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het anders nog wél een koele game.....vet veel combo's bedenken.....onschulidge bewakertjes's nek breken.......dikke moves......
    alleen ben ik niet goed in hacken. Verder kan ik ook voorstellen dat lui dit een baggergame vinden. Door grafische achterstand, moeilijkheid(?er zijn toch 3 moeiljkheidsgraden?speel je die alle drie uit en dan en je wel wat dagen verder) en andere details.
    Third person=the world rulen!:D
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar toch staat ETM al lang bovenaan in de charts, op alle platforms!
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    OMDAT HET MAINSTREAM IS!!!!!



    De massa vormt de voornaamste groep klanten right? En dit spel is gemaakt voor de massa, mainstream casual gamers dus, daarom verkoopt het zo goed.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  10. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    de PS2 staat ook bovenaan in alle charts....:rolleyes:

    (echt waar, d'r moet hiero een rolleyes smilie komen)
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    precies, de ps2 is ook mainstream.
     
  12. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    *kuch* combo's bedenken ??

    Ik heb zoals ik al zei 't spel uitgespeelt en heb niet 1 combo kunnen vinden waarvan ik naderhand kan zeggen: "OOWH, zo moet die dus...:{ "

    Je druk schoppen, schoppen, schoppen.. De ene keer schopt Niobe recht naar voren, naar voren een sprongetje naar voren.. De andere keer eerst een hele draai & dan schop, schop naar voren, schop naar voren..
    Dan wil ik bullet-time kunnen beheersen, ik wil weten hoe elke move moet.. Tot in de puntjes van het kleinste detail wil ik de bewegen kunnen besturen, maar wat doet 't spel: Ik focus en spring naar achter met wapens.. De ene keer Max Payne style.. De andere keer een saai sprongetje die mijn oma nog beter zou kunnen..

    Combo's ? Combo's my ass... :mad:
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3


    "narf" :D

    ik ben blij dat er ook nog hardcore gamers zijn _O_
     
  14. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 't geval je dacht dat ik 't niet met je eens was....die rolleyes smilie ziet er zo uit van....De PS2 staat ook boven aan alle charts en is ook bagger toch....trek je conclusies maar ;)
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    jah nee, ik volgde je ook helemaal! With you one honderd procent :)


    de massa heeft gewoon geen smaak, daarom kopen ze allemaal wat ze kennen van de TV, en dat is, juist je raad het al, de Pleejstation 2 ;)

    vandaar mainstream = bad
     
  16. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    * Presenting: rolleyes = [​IMG]

    Enter The Matrix zou een voorbeeld moeten naar aan vechtspellen, kijken hoe daar combo's worden geregelt..

    't spel loopt nu te "patsen" dat een poppetje tighonderd bewegingen heeft, maar het zijn gewoon animaties die niet te controleren zijn..

    **little spoiler alert**

    v.b. #2: Na het verhaal te hebben uitgespeeld ben ik gaan hacken, en binnen no time had ik "iets" geunlockt, wist bijgod niet wat.. (iig iets met zwaarden)
    Dus ik vraag me af wat het is, denkende aan een extra wapen, zwaarden dus.

    Maar nee hoor. Er waren geen extra wapens te vinden. Maar wel kon ik geen worpen meer doen (die er overigens best cool uitzagen). Waneer ik nu een worp zou doen pakt Niobe automatisch zwaarden en zwaait 4 keer en steekt iemand neer, zwaarden gaan weg en dat was de worp. Andere worpen zijn niet meer mogelijk.. Ikke balen als een stekker natuurlijk.

    Bah, en zo kan ik nog wel ff doorgaan over wat er kut is aan het spel.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zal nog een paar negatieve puntjes geven:
    -de loop animaties zijn nogal houtig
    -je doet bijna iedere keer dezelfde move wat zeer eentenonig is wanneer je veel vijanden tegenkomt op een kort stuk (schieten doe ik niet veel)
    -ik vind de armen van sommige vijanden (die vampieren en ...) nogal wat lang, ik heb de indruk dat ik tegen apen vecht
    -...

    positieve puntjes:
    -de echte scenes
    -stiekem toch wel een game waar je je meer kan amuseren
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    hehe, zelfs dat niet, ik heb 1 lvl gespeeld, toen heb ik em als de sodemieter doorverkocht.


    bah, ik heb er nog nachtmerries van, dat een developer als shiny zulk slecht werk aflevert. :'-(
    en dat de matrix franchise zo is verkracht.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Smaken verschillen.

    Hier (PC) het bewijs.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zoals ik al eerder zei, dit spel is gewoon veel te makkelijk, je hebt hem te snel uitgespeeld. Absoluut Xbox onwaardig. En echt super crapy beeld. Hoe ze lopen echt te lelijk alsof ze in hun kont zijn genomen!! Als ze een ladder op moeten klimmen echt super fake. Was hij maar gaystation only, Dit soort troep hoort gewoon niet op de Xbox!!!!!
     

Deel Deze Pagina