1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

  1. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal mijn boekje eens openen over Enter The Matrix.

    Enter The Matrix lift gigantisch mee op het succes van The Matrix: Reloaded.
    Ik heb em zelf na 2 dagen uitgespeeld op Medium met Ghost EN Naobi en ik moet zeggen die "Enter the Matrix Sells 2.5 Million" is echt niet vanwege het spel oor.

    Na het uitspelen van dit spel stond ik er toch effe van te kijken dat er echt heel veel bugs in dit spel zitten.
    Jezus in een bos zitten nog minder bugs. Verder is het spel echt veels te snel uitgespeeld. Camerastand punten zijn soms om te huilen en de A.I. ... zielig.

    [als mensen zich afvragen welke bugs .. here we go:
    1. Ik ben echt vaak vast komen te zitten in een muur .. ehr?
    2. Missie van Ghost opt vliegveld met die helicopter en SWAT. Ik schoot die helicopter gelijk neer maar het spel ging niet verder en ik zat vast in die ruimte .. 3x in totaal .. dus ik moest gewoon die helicopter laten leven om later kapot te schieten.
    3. Missies in de auto als Ghost zijn vreselijk. Als je auto van de weg wordt gebeukt en je rijdt tegen een paal dan sta je echt vast want die zielige A.I. heeft het niet door om achteruit te rijden en te draaien.
    4. Lelijke foutjes. Mensen die in de lucht zweven of liggen.
    etc.]

    Wat maakte het spel goed:
    - Het verhaal met echte filmische beelden.
    - Bullet-time + heel veel combo's.

    Maar als dit spel: Enter The Hell of een andere fictieve naam had en als het ging over roze konijnen die hun holmaat moeten zoeken dan verkoopt het voor geen meter door de vele bugs en korte speelduur.

    Veel had ik er ook niet van verwacht aangezien de developer Shiny was. Deze is echt een tijd stil geweest. (owkee de MDK-reeks was kewl en Messias was ook een stoer spel maar hier mochten ze wel wat meer tijd aanbesteden).

    Het lijkt net of ik het spel helemaal afkraak enzo maar het is vanaf de eerste minuut tot het (snelle) einde echt volop actie en dat is weer leuk. Alleen jammer dat ze meeliften op de hype.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Mee eens! Ik denk er echt precies het zelfde over, en met een cijfer zou ik het een 7,5 geven
     
  3. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    strak; zo'n korte, niet onderbouwde reactie op zo'n lang uitvoerig verhaal :p

    Maar ik ben het ook wel met het cijfer eens. Verder vind ik het té kort, te weinig vrijheid in de manier van uitvoeren van missies en nog een extra goed punt vind ik de 'kick' die je krijgt van de moves... het 'gaaf gehalte'. De andere pro's en mins staan heeft elitian al voornamelijk genoemd.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Eerst had ik alleen mee eens!, maar dat was wel erg kort. Maar Elitian had mijn mening dus eigenlijk al onderbouwd. Van die lijkjes in de muren geen last, maar wel irri vond ik die rij missie met het vliegtuig met ghost. Daar hadden ze naar mijn mening wel een extra checkpoint moeten inbouwen.
     
  5. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net the Matrix gekeken (thuis op dvd ;) ),
    En als je het spel dan speelt is ie toch wel leuk.
    Maar ja geweldig is echt anders, ben het met bovenstaande eens.

    Bye the way,,, ik zit nu in de auto met de twins achter me aan, wat is de bedoeling?, rondjes rijden en schieten maar??.

    SAlva
     
  6. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Yo ik een vraag....ik snap geen fuck van dat hacken....kan iemand mij uitleggen hoe je dat moet doen.
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Eh moeilijk uit te leggen. Maar kijk anders eerst ff in de etm hacking threa, die staat in games/help
     
  8. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik heb de game van een vriend geleend maar op sommige momenten vind ik het echt een super zwaar vet spel, die moves zien er soms echt heel erg vet uit, natuurlijk gaat het wel wat vervelen na een tijdje maar deze game is echt zo'n huurgame, niet kopen dus ;) de graphics vind ik ook wel onder het xbox niveau, het autorijden ziet er echt zwaar beroerd uit, lijkt soms wel een playstation 1, maar als je de bullet time van max payne vet vond is dit ook wel supertjes... :)
     
  9. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het spel niet moeilijk alleen die level adt je met ghost/niobe zo'n vliegtuig moet volge met een auto vind ik egt een ramp
     

Deel Deze Pagina