Ik zal mijn boekje eens openen over Enter The Matrix.
Enter The Matrix lift gigantisch mee op het succes van The Matrix: Reloaded.
Ik heb em zelf na 2 dagen uitgespeeld op Medium met Ghost EN Naobi en ik moet zeggen die "Enter the Matrix Sells 2.5 Million" is echt niet vanwege het spel oor.
Na het uitspelen van dit spel stond ik er toch effe van te kijken dat er echt heel veel bugs in dit spel zitten.
Jezus in een bos zitten nog minder bugs. Verder is het spel echt veels te snel uitgespeeld. Camerastand punten zijn soms om te huilen en de A.I. ... zielig.
[als mensen zich afvragen welke bugs .. here we go:
1. Ik ben echt vaak vast komen te zitten in een muur .. ehr?
2. Missie van Ghost opt vliegveld met die helicopter en SWAT. Ik schoot die helicopter gelijk neer maar het spel ging niet verder en ik zat vast in die ruimte .. 3x in totaal .. dus ik moest gewoon die helicopter laten leven om later kapot te schieten.
3. Missies in de auto als Ghost zijn vreselijk. Als je auto van de weg wordt gebeukt en je rijdt tegen een paal dan sta je echt vast want die zielige A.I. heeft het niet door om achteruit te rijden en te draaien.
4. Lelijke foutjes. Mensen die in de lucht zweven of liggen.
etc.]
Wat maakte het spel goed:
- Het verhaal met echte filmische beelden.
- Bullet-time + heel veel combo's.
Maar als dit spel: Enter The Hell of een andere fictieve naam had en als het ging over roze konijnen die hun holmaat moeten zoeken dan verkoopt het voor geen meter door de vele bugs en korte speelduur.
Veel had ik er ook niet van verwacht aangezien de developer Shiny was. Deze is echt een tijd stil geweest. (owkee de MDK-reeks was kewl en Messias was ook een stoer spel maar hier mochten ze wel wat meer tijd aanbesteden).
Het lijkt net of ik het spel helemaal afkraak enzo maar het is vanaf de eerste minuut tot het (snelle) einde echt volop actie en dat is weer leuk. Alleen jammer dat ze meeliften op de hype.
Laatst bewerkt: 22 jun 2003