1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

  1. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    nou...........bij de xbox versie kun je lekker op de bank zitten. Persoonlijk vind ik een controller relaxter dan een toetsenboord (ik ben al bezig een muis arm te ontwikkellen.....)
    de xbox is 1 dvd....bij de pc versie heb je 6 cd-roms ......
     
  2. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    ik kwam hiermee dus ik zal ook maar ff hierop antwoorden. je moet dat hacken natuurlijk niet te letterlijk nemen en die DOS commando's ook niet, ik heb hem zelf niet gespeeld nog dus ik durf van dat hacken nog niet precies te zeggen hoe dat zou moeten gaan,,, maar het zullen wel meer matrixcommando's zijn ofzo (geen idee eigenlijk:))
     
  3. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    ik vraag me idd af hoe ze dat geimplementeerd hebben.

    als ze het hebben over het dat dos ervaring handig is met dat hacken, gaat moeilijk met een controller. of fuckin traag. naja, shiny zal er wel goed over nagedacht hebben denk ik zo. nog een dagje of 20 en dan gaan we het zien :)
     
  4. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat je de dos comando's kan selecteren uit een lijstje :confused: Typen heb ik iig geen zin in met de Xbox (of d'r moet een Steel Matrix controller bijzitten ;))
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, ik heb ook gelezen, dat als je dos ervaring hebt, dat hacken een stuk makkelijker zou zijn. Als je uit een lijstje zou kunnen kiezen word het veel ste makkelijk, en om iets uit een lijstje te kiezen heb je geen dos ervaring nodig.
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja zoiets stond in de PU of in de Gamequest weet niet meer welke...maar het was geen dos. het was iets anders, volgens mij hoor
     
  7. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat er gewoon standaard commando's staan zoals:
    dir/w en dat soort dingen we zullen het wel zien als ie uit komt zal toch wel bij gissen blijfen want echt veel over de game laten ze niet vrij

    Had nog ff wat gezocht op het internet:
    Perry got particularly excited while on the subject of Enter The Matrix's hacking system, which he likened to old-school text adventures. "It's something I've really been pushing, because I think it's kind of fun," says Perry, "my goal is to try to get to that experience when Trinity goes 'knock knock' on Neo's screen (in The Matrix)."

    If hacking doesn't sound like your thing, don't worry. It won't be necessary to get through the game, but it could provide some nice bonuses. "If you get good at it, you can actually hack weapons into locations into the game," continues Perry. "I can actually drop weapons into the airport, and they'll be waiting for me when I get there. You can download fight styles into yourself. We have messages from the actors and all sorts of hidden stuff in there."

    "Everything is so high-quality," continues Perry, "and that's something that we've tried to maintain all the way through the project -- keeping all the assets super-high, and scaling to the best that that machine can take. However the Xbox version looks is going to be the best the Xbox can spit out. And don't think Microsoft and Sony aren't helping -- they're doing everything they can to try to get as much out of their
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2003
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    oooeeehhh, vechtstijlen leechen :D

    dat klinkt goed.
     
  9. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Hoe loopt het verhaal af... 't begon net lekker te klinken :9 :p
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    owh dat klinkt echt vet..............dan ga ik eerst maar even oefenen op die commando's.

    maar wat bedoelen ze precies met er goed in worden???
    dat je commando's moet raden ofzo? Goede timing misschien???

    nog een paar weekjes!!!
     
  11. Caz

    Caz EV!L????

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweenog nie,
    Misschien een flop omadet de verwachtingen te hooeg zijn, maar misschien ook een zwaar vet spel (ik hoop t laatste}:] )
     
  12. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt juist dat deze game niet zo super gehypt wordt we zullen het pas weten als ie uit komt
     
  13. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij wordt best wel gehyped hoor
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah met alle reclames die ze maken. En waar veel geld in gestopt wordt, en hopelijk terecht!
     
  15. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    1 miljoen gaan ze d'rin stampen he aan reclame,,, maar of dat nou in nl was of in europa,zal wel europa geweest zijn
     
  16. henryvanrooij

    henryvanrooij henryvanrooij

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een tof spel ben beniuewd
     
  17. Caz

    Caz EV!L????

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat t spel een stuk leuker wordt als je de film Into the matrix (komt tegelijk met uit met het spel enter the matrix) hebt gezien. In de film zijn namelijk codes te vinden waarmee je dingen in het spel ook kunt openen...
    dat wordt dus ook de film zien }:]

    en nog wat vrgen:
    1. Zitten er multiplayer modus op???
    2. Kan ie live???
    3. Als t waar is dat je met een man of een vrouw kan spelen, hoe ziet die man er dan uit???
     
  18. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Vragen:
    1. Geen ID:)
    2. Nope
    3: Vrouw: hier
    Man: hier
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hmmm, een co-op zou leuk zijn, hopen dat zoiets erin komt. Dat je dus met z'n 2en kan spelen, en dat 1 als de man en 1 als de vrouw (geen idee hoe ze heten :)) speelt. Multiplayer betwijfel ik, denk niet dat dat erin komt, hij gaat sowieso niet Live.
     
  20. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Niobe & Ghost.
     

Deel Deze Pagina