waar heb jij het over??????? Die film heet toch echt Enter the matrix en ik weet nou niet of ik het al gezegt had.... maar dat hacken moet je dus de programeer taal van de commendore 64 gebruiken...staat in de gamequest
Geen id of sommige van deze info d'r niet al was,maar in de gamessectie stond nog helemaal niks. (gaf zelfs een sql fout aan trouwens) 10 Screenshots "Enter the Matrix" hier en nog meer: hier en nog veeeeel meer: hier animatrix episode 1": hier Enter the Matrix Event! (foto's): hier Movies: Hand to Hand Combat 1 klik met rechts en kies save as... Hand to Hand Combat 2 klik met rechts en kies save as... Hand to Hand Combat 3 klik met rechts en kies save as... THX to zowat elke webshop die de pc versie verkoopt (DUH halo-ed )..... hiermee kan iedereen weer ff vooruit,, oja nog 1tje: meeeeeeeer fotttottjes
spel ziet er echt mooi uit! alleen jammer van de karakters die ze hebben verzonnen, vooral die niobe, ik vind ze dus echt niet bij the matrix passen. Vage figuren dat het zijn :{
Die Karakters spelen ook in de nieuwe film hoor, dus die zijn niet verzonnen voor de game. Het zou raar zijn als ze Neo gebruikte want die is "The One" en zou dus iedereen met gemak kunnen afmaken
lullig, dan zouden er dus 2 matrix films uitkomen waarin neo alles afmaakt? leuk voor de spanning als ie tog al alles aan kan
Ik vind die poppetjes d'r idd niet zo stoer uitzien als Neo (of de andere mensen uit de 1e film wat dat betreft)...maar misschien komt dat in de game of na de film nog wel...want van een paar plaatjes kan ik nog niet zoveel zeggen...
nee want in het 2de deel zijn er van die nieuwe vijanden. Soort van virussen ofzo...en die kan neo vast niet zo makkelijk verslaan
Ik denk dat je op Orcrist reageert...en ik denk ook dat zijn opmerking sarcastisch bedoelt was...maar is er geen topic voor de film??? want anders zou iemand die toch even moeten maken
Ik zou ook liever neo zien. Hij hoeft geen superpowers te hebben ofzo, maar hij ziet er gewoon veel vetter uit dan die 2 poppetjes.
Hiero weer nieuwe info=> Enter The Matrix - van Infogrames Enter de verborgen ruimtes van deze mega droomwereld die de mensen tot slaven heeft gemaakt. Enter een compleet omgedraaide wereld waar agenten, die absoluut geen genade met u hebben, elke beweging in de gaten houden en kogels in slow motion rond uw oren vliegen. Om te overleven moet u alle regels breken die er gelden. Dit is" the story behind the story" met geweldige vecht en schiet scènes, spectaculaire graphics, krankzinnige rijervaringen, adembenemende stunts en bestuur zelf de supersnelle hovercraft. -- Geschreven, geproduceerd en geregisseerd door de Wachowski Brothers. -- Het is niet zomaar een game van een film maar het maakt deel uit van de hele Matrix verhaallijn. Verweving met film en game. -- Zeer hechte samenwerking met de filmmakers en de game ontwikkelaars. -- 1 uur nog nooit vertoonde filmbeelden exclusief voor op de game . -- Fantastische gelijkenis van de acteurs en voice over in de game. -- 4.000 motion capture moves uitgevoerd door de echte acteurs. -- Er zal meer dan € 1 miljoen aan marketing gespendeerd gaan worden! Met wederom dank aan: Solmedia.NL