1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

  1. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    nou hoeft toch niet.....als games al jak en dexter gewoon gepoort zouden worden zien ze er ook nog best aardig uit...
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    best aardig is niet goed genoeg :)
     
  3. Ricardovic

    Ricardovic Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat best triest dat mensen tegenwoordig teveel af gaan op graphics. Gameplay vink toch veeel belangrijker. Als een spel super mooie graphics heeft en een rotte gameplay dan speelt toch niemand het.

    Oke je mag wel wat verw88 qua graphics van de xbox maar das toch zker niet het belangrijkste.
     
  4. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind gameplay ook wel belangrijk, maar natuurlijk wil ik ook wel dope gfx anders had ik ook mijn PS1 kunnen houden. Microsoft maak niet voor niks zo'n console.
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    my thoughts exactly.

    en besides. het een hoeft het ander niet uit te sluiten. halo had ook uber GFX met geniale gameplay. waarom zou ik dan genoegen nemen met minder?
     
  6. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Pre-order op GCShop.nl voor maar €46,50...:9
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    jep, die van mij is al betaald.
     
  8. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mijn ook, alleen die dagen schieten nou echt niet op. Dit is trouwens de eerste keer dat ik daar bestel krijg je hem dan op de release date binnen
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    als je vroeg genoeg je geld overmaakt ben je er iig zeker van dat je als eerste je spel opgestuurd krijgt.

    alleen met gcshop kan het nog wel eens een dag of twee na de release zijn omdat ze een beetje gefeut worden door de leverancier altijd.

    maar ze doen wel hun best. apex en dead to rights en steel battalion heb ik ook op tijd en steel battalion zelfs voor de release date gekregen. splinter cell duurde wel ietsje langer.

    maar winkels krijgen voorrang (conventionele winkels) en houden zich niet aan releasedates. maar goed, die zijn wel 15 euro duurder.
     
  10. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ga NU het geld overmaken (heb eindeljik wat binnen gekregen) en bestel hem toch maar voor de xbox (please, hope its the right choice) same met GTA:Vice city voor PC}:]

    maar paar dagen later maakt niet uit: ik zit 14,15 en 16 mei in parijs:cool:
     
  11. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog wat info ronde Strategy Guide

    RELEASE DATE: MAY 15
    BradyGames' Enter the Matrix Official Strategy Guide includes:

    - Two in-depth walkthroughs for both Niobe and Ghost

    - Timeline of the Matrix Mythos including events from the Animatrix and The Matrix

    - Unique fan-focused content including storyboards, concept art and behind-the-scenes game imagery

    - Exclusive codes and data that offer true interaction with the hacking system in the game

    - Interviews with the Shiny Entertainment development team... and much more!
    [​IMG]
     
  12. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komt die Strategy Guide snel online ergens, "Timeline of the Matrix Mythos including events from the Animatrix and The Matrix" lijkt me wel leuk om te lezen ;)
     
  13. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL zie de 3e post in de thread*)
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar kan je die Strategy Guide halen dan?
     
  15. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal bij de meeste shops (games enzo heeft er meestal wel een paar) en anders maar via i-net bestellen.

    Ik koop nooit guides, veel te duur en je kunt bijna alles wat erin staat ook van internet afhalen.
     
  16. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    hehe, dit is idd zo'n spel wat of echt heel erg tegenvalt of juist al zijn beloftes waar maakt. en de ultieme matrix simulatie voorschoteld.

    dus laten we maar hopen dat dit niet het zoveelste xbox spel word wat ik weer door moet verkopen omdat het zo matig is.
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja het kan idd zo zijn dat het dan ongeloofelijk tegenvalt maar toch een 7 krijgt omdat het eigenlijk best goed is maar je er gewoon meer van had verw8.
     
  18. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn weer nieuwe screenshot wel weer ps2 shot.
    [​IMG]

    De rest is hier te vinden.
    Klik
    Klik
     
  19. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd is dat best een mooie screen, al is het voor de PS2:9
     
  20. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    tis ook niet in-game
     

Deel Deze Pagina