ik moet de kaartjes nog wel halen, maar ik wil 15 mei al... als ik tenminste los te rukken ben van het spel zelf
maahahahaha, amateur dat mannetje beweegt juist heel snel. voor hem lijkt al het andere dus langzaam.
nee dat lukt nog niet....want dan ben jij 5 sec bezig met een aanval en de andere zien dat in 2 sec. Dat kan niet...
nee. Alles vertraagd behalve jijzelf. Zodat je dus even lekker rustig kan mikken en een paar lache moves kan maken die in het spel in real time niet zouden kunnen
nee, dat is et principe ook niet. et principe is dat voor jou alles vertraagd omdat je je zo concentreert. et heeft eigenlijk niks met tijd te maken. tijd, is daarin een relatief begrip.
met dat bullet time krijg je denk ik van die effecten als uit de eerste film op dat dak als NEO de kogels ontwijk, dat zou wel vet zijn.
hahahaha...hoooooooooooooooooooooooooooooo. Ik snap je compleet..maar we hebben het erover in multiplayer..dan is zoiets niet meer te doen omdat er meerdere mensen zijn
hmmm....je hebt helemaal gelijk, dat zou wel aardig vaag zijn....kan niet wachten tot ik de oplossing uit kan proberen
Ik ga naar The Matrix Marathon in de City (a'dam) Eerst The Matrix rond 19.30 En daarna The Matrix Reloaded om 22.00 En hopelijk heb ik Enter The Matrix daarvoor al gekregen zodat ik nog ff dik kan playen. Outzzz Rocky
Hebben jullie al de nieuwe trailer van het 1ste level gezien op gamespot?? hijs vet! enter the matrix filmpie
OMG dit is toch geen spel meer, tyfus wat ziet dit er vet uit, check alleen dat begin van een level al!!!! ENTER ,,,LEVEL [1]!!! auwaa, nog maar 8 dagen, net ook al kaartjes gehaald voor de film om 22:00!!!, ga zeker wel ge-matrixed worden die dag... Eerst hele dag met een groep vrienden gamen, vooral ETM, daarna matrix 1 op dvd'tje kijken thuis (je kent het wel, mega breedbeeld ,digital surround,helaas allemaal niet van mij),daarna hopsa naar de bios!!! )))))
wow relaxt. die trailer zag er trouwens wel zwaar goed uit. ik weet welke game ik ga kopen. weg twijfels, het wordt Enter The Matrix. thanks dudes
kaartjes net gehaald voor 15 mei. Wil de game ook zeker gaan halen, maar ja collegegeld net afgeschreven matrix