Re: live? Jah ik kan je mischien een beetje helpen wij hebben hier de kabel van @home breedband en dat kost ong 45 euro de maan. En voor zover ik weet zijn de meeste met minimale upload 128kb/s rond de 50 euro per maand. maar moet je zelf maar eventjes kijken op www.speedtest.nl
Re: live? ik heb een heel goedkoop adsl abbo gevonden voor je !! ik kan het niet nemen mar het is ZONNET FAMILY !! het kost 34 euro permaand en het is precies de minimale snelheid voor live! dat xbm zegt 512 down 128 up mzzls Robie
Ik vind het echt wel snel genoeg gaan. Mijn upload speed is 14,4 in plaats van 16, dus niet snel genoeg, maar ik heb nergens last van. Als de andere computer aanstaat (dies nogal sloom) heb ik wel lag, maar er geen last van (in moto gp tenminste) alleen zien anderen mijn motor vliegen en springen enzo, zie ik ook wel 's. Maar overall vind ik het mooi snel zonder lag gaan
Ik sluit dat ook niet uit maar op een punt klopt het niet helemaal. Ik kan op de PC namelijk niet hosten om dat ik die op een router heb aangesloten. Op die zelfde router heb ik mijn X-BOX aangesloten terwijl ik via Live wel gewoon kan Hosten BTW sorry voor mijn late reactie
Na één week Live ben ik alleen nog maar tevredener geworden. Ik heb nu ontdekt dat je zelfs mensen kunt beoordelen op hun gedrag enzovoort! Zo kun je iemand een compliment geven! Al weet ik niet waarom dit is. Wat is het voordeel als iemand je beoordeeld op goed gedrag bijvoorbeeld?
Waarschijnlijk heb je dan een NAT router; de XBOX kan daar namelijk mee overweg zodat je ook achter een NAT router games kunt hosten en 99% van de PC spellen kunnen dat gewoonweg niet (moet je eerst ports gaan mappen enzo).
Wat me wel tegenvalt is het aantal servers wat Microsoft aanbiedt, ik speel af en toe UC maar heb nog niet echt servers gezien van MS :? Weet iemand hoeveel servers ms beschikbaar stelt?
@ robie Ik heb Adsl van Hetnet met een upload van 64 kbps. Ik heb nu ook gewoon Live! Ik heb wel af en toe lag, maar dat heeft iedereen wel eens. Ik ga ook nooit hosten, alleen maar joinen...... Nou moet ik nog ff tot het eind van dit jaar wachten totdat mijn contract met HetNet is afgelopen....daarna neem ik ook een snellere verbinding... Maar het gaat dus wel
THANXXXXX, nog meer mensen die 64 up hebben, ik had ook gelezen dat 64 kon maar dat 128 aanbevolen was !!! dus da word mijn psx verkopen en XBOX LIVE!!! HERE I COME !!!
iK had zogezegd ook te weinig upload,maar ik kan perfect liven. Maar als ik wil hosten kan ik wel max. 4 players hebben
Demon DSL Express 1024/512 hier, en XBL draait perfect.. Ik kan makkelijk 16 man hosten met Moto-GP.. Mensen die geen groene verbinding hebben kick ik gewoon.. XBL bevalt me tot nu toe erg goed.. De voice masking is erg lachen, en de friendslist etc is erg handig.. Ook is het handig dat iedereen 1 vaste gamertag heeft zodat je mensen die niet normaal kunnen doen op je ignorelist kan zetten..
lol!!! /Mod DarkwingDuck: niet zulke loze posts plaatsen. Als je niets te melden hebt, doe het dan niet hier.
Twee weken geleden kregen we eindelijk breedband internet. Xbox live werkte niet Vorige week werd alles aangesloten, incl. de rounter. Ook toen nog geen reactie van Live. Daarna vandaag een nieuwe router gekregen en voila xbox live werkt , alleen werkte toen het internet niet, dus ik ff met mensen die er verstand van hebben gesproken en dingen aangepast en ook nu werkt dat. Toen ik dus alles voor XBL ingevult had, ik de communicator opgezet had, game erin en de eerste stemmen voelde ik gewoon een warm gevoel in mijn buik. Dit was 't, waar ik zo lang naar heb uitgekeken. EINDELIJK mijn ervaring (nadat alles goed aangesloten was) een woord: Geweldig.
Dat warme gevoel ken ik Mn neefje was bij mij thuis toen we voor het eerst Live opgingen...we zaten eerst ff die voice masking te checken en we kregen allebei slappe lach...toen kwam mn zusje de kamer in "wat lachen jullie nou?" hebben we haar de voice communicator gegeven kreeg zei ook slappe lach....(30 min later gingen we pas echt live op ) begon met Moto GP...in de lobby was het redelijk stil maar toen het startssein werd gegeven en 1 of andere Engelse gast een joke maakte en iedereen begon te lachen keken mn neefje en ik elkaar en begonnen haast tegelijkertijd te knikken....DIT IS DE SHIT D8 ik met een grote smile -> op mn gezicht (toen kreeg ik ook dat warme gevoel in mn buik ) mn neefje heeft niet eens een xbox (maar een cube) maar hij heeft nu ook een account voor als hij bij mij is ....zn gamertag is Gamecube Live ....iedere keer als ik met hem een lobby inkom beginnen ze zn naam te dissen en dan begint de thrash talk....
Heheheh dit is de shit man! Tja ik lach mezelf helemaal kapot joh met het hele live! gebeuren. Ik ken al vollop veel mensen,en een aantal errug goed. Met de meeste zal heus wel een keertje een biertje gedronken gaan worden hoor inde kroeg ofzo. Ik ken ook een hooooop ventjes die eigenlijk niet zo goed "bij mij passen" zeg maar. Ik ben zelf 21 en vind het ook beter als met mensen uit die leeftijdsgroep(en ouder)aan het spelen ben dan jonge ventjes. Ook moeten ze niet van die saaie gassies zijn want daar heb ik het ook niet zo op joh Mensen als dark martini ofzo zijn dan weer wel relax want ondanks zijn asociale leeftijd,weet hij toch goed meetelullen enzo. Maargoed heb na een flinke selectie mn friendslist gehalveert en die staat nu helemaal vol met relaxte mensen zeg maar. Hou je er vrienden aan over? Ik zit tekort op live om hier echt een oordeel over tekunnen geven,maar zoals het er nu naar uit ziet JA. Verder heb ik ff niks bijzonders temelden Live is nogsteeds geweldig hier in amsterdam,en ik heb nogsteeds geen spijt van aanschaf Misschien iets teweinig games,maar dit komt wel ok denk ik. Ey rustig aan en een fijn weekend gassies. Angelo
komt er ooit een disc voor DoaX zodat die online kan? lijkt me echt leuk, die matches kunnen wel uren duren
zou cool zijn maar daar is nix over bekend..ff offtopic doax is leuk maar wel lui geprogammeerd ...zit niet eens 4 player en 2 player co-op in
X-Box Live is wat elke gamer wil, online gamen! Het is echt zo verschrikkelijk leuk. EN de voice mask...Zeker bij Mech Assault is om te gillen, dan heb je nog 15 verschillende soorten of zo. Helemaal slap gelegen met vrienden van me om gesprekken die nergens over gaan. Maar buiten dat, het gamen verloopt perfect, geen lag whatsoever. Misschien ligt dat aan de games die ik speel, maar mij hoor je niet klagen over lag!