1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ervaringen Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 16 mrt 2003.

1. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Heb ook ADSL lite (van Hetnet), en kan zowel hosten als joinen, no problem. soms wel last van lag bij UC, maar nog nooit iets gemerkt bij bv Moto GP! Als t kan ga ik wel upgraden.. maar het is nog wel te doen zo!

2. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat het erg langzaam gaat met de games die uitkomen op xbox en voor xbox-live, maar ik ben erg tevreden over de mogelijkheden van live.

3. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    xbox live wat moet ik er nou over zeggen ik vind het hartstikke goed vooral de makkelijkheid en de gewoonte het nu is geworden dat je ff live een potje gaat gamen.
    ook vind ik het fantastisch hoe je met meerdere mensen uit verschilende landen online kan gaan (ook al is dat soms ook iri)leuk een fransman afknallen in unreal of een duitser laten oentploefen in mech assualt of gewoon ff lekker melig doen in whacked moto gp vin ik zelf niet zo heel veel aan maar hou gewoon nie van laat maar zeggen race games wel jammer dat er nog weinig online gampjes zijn en ik vind de voice communicator ook hardstikke gaaf ook al is het soms irri als een fransman in zijn eigentaal een liedje loopt te zingen en ook nog zo hard mogelijk ook.

dlc(downloadblecontent)
    dit vind ik hardstikke cool heb nog geen game die dit al heeft dus ik wacht nu met volle verwachting op de content van unreal championship en die patch ja dat is wel nodig voor mensen die online lopen te cheaten als het ware

ik heb zelf alleen lag in unreal niet ech in de demootjes maar dat komt misschien omdat ik die niet zo vaak speel
    in unreal heb ik alleen last van als je met teveel gasten gaat spelen

eind oordeel een 8.5
    kan beter maar als de geruchten kloppen wordt het beter en kan het zelfs wel een punt in mijn oordeel schelen

4. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX-LIVE IS ECHT GEWELDIG!

moest net lachen!

ik zat de demo van MotoGp te spelen.

ik weet niet wat ik deed,maar op een bepaald moment rij ik hem voorbij..en ik hoor via mijn communicator...

The summener!!!!!..vieze vuile kut hoer!!! vuile engelse..fuck the uk..

ik heb niks gezegt...ik zal wel iets gedaan heben wat hij niet leuk vond:cool:

je mag me in je friend list zetten hoor!

5. Pepie

Pepie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..

Of om 7uur smorgens na een avond uit nog ff motoGP spelen..
    Ik achter het stuur.. en mn maten om en om de communicator bemannen.. gheghe.. en iedereen afleiden met hopeloos gelul over nix.. of nederlandse liedjes zingen.. ghe :D

Gotta love it :+

6. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem pas 1 dag en ik ben er zeer postief over hoe makkelijk en snel je online bent, echt een zet van ms

7. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    live ruled gwoon, everybody add me please! :D

8. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, mensen.. Nemisje heeft nu ook z'n MotoGP2 discje binnen... King Tuur daar gaat je tijd!! O-)

Laatst bewerkt: 5 jun 2003
  9. Pepie

Pepie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gheghe.. nah suc6 dan :+
    Hij staat nog steeds 1e _O_

Deel Deze Pagina