Centraal Examen 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeepsop, 17 apr 2009.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nog iets meer dan een maand en dan gaat het weer beginnen: de examens.

Zelf zit ik in 5 Havo en ik moet het wel heel slecht doen wil ik het verprutsen. Toch een beetje zenuwachtig 8)

2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde. Ik mag gemiddeld voor de examens een 4 tot 4,5 halen (hoogste wat ik moet halen voor een voldoende is 5,2 voor Economie, verder allemaal lage 4en) en dan zou ik nog allemaal voldoendes staan. Voor Engels mag ik zelfs een 2.1 halen en dan sta ik nog voldoende. 8)

Toch ben ik wel redelijk zenuwachtig. Heb er nog echt he-le-maal niks aan gedaan en het is al over een maand |:-

Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik wens iedereen alvast succes. :)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Lol! Ik begon de dag van te voren 8).

Succes allemaal.

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    eindexamens zijn echt een piece of cake. Ik ben een week van tevoren begonnen, en ik heb het zonder herkansingen gehaald...

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Succes gasten, je moet jezelf gewoon niet stressen dat is alles.

Ik had vorig jaar niet geleerd maar wel mijn examen gehaald. :)

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik sta nu:

NL: 5,5
    Engels: 7,0
    Combi: 7,0
    Geschiedenis: 6,3
    M&O: 6,3
    Economie: 6,0
    Frans: 5,1
    WiskundeA: 6,4

Voor Frans had ik een 1 en sta ik daarom onvoldoende, die ga ik herkansen en dan zit dat wel goed. ook ga ik me 5,3 voor Economie herkansen.
    Ik maak me niet zorgen, is trouwens Havo

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Combi?

Maar iedereen in ieder geval al veel succes gewenst :)

9. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Pffieuw gelukkig vorig jaar gehad. Heb 'm in die periode aardig zitten stressen. Vooral de dag van de uitslag!

Succes iedereen dit jaar!

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.122
    Ach, ik maak me er geen zorgen om. Ik sta 3 6,5's en voor de rest 6+. Niet echt geweldig maar het kan er mee door. In ieder geval geen onvoldoende.

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Combinatie vak zijn maatschappijleer, levensbeschouwing en het profielwerkstuk in één cijfer.

Ik sta redelijk. Veel zessen en een onvoldoende voor economie, waar ik gisteren een herkansing voor gemaakt heb. Sta gelukkig ook drie zevens. Waarvan ik er twee moet houden, dan kan ik tweemaal een vijf staan.

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    levensbeschouwing?:eek:
    Maatschappijleer,Profielwerkstuk en literatuur bij mij...

13. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had niet eens geleerd en had het gehaald!
    Ik moest het examen op de computer doen.
    De uitslag kregen wij via een school-site en dan moest je een document openen en als je naam erbij stond dan was je geslaagd!

Ik keek toen en zag mij naam en toen zei ik heel droog tegen me ouders: hey ik ben geslaagd alsof het helemaal niks is:p.

Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Iedereen succes gewenst! Voor mij is het alweer twee jaar geleden.

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat houdt literatuur in dan? Ik kreeg levensbeschouwing, nutteloos vak. Maatschappijleer vond ik tenminste nog interessant.

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.122
    Literatuur is bij mij dat ik 3 boeken moest lezen, daar 2 toetsen over kreeg en 1 mondeling. Maar bij mij telde die niet als combinatie cijfer. Bij mij was het Maatschappijleer+PWS.

Literatuur had een weging van 9 bij Nederlands 8)8). Dus dat was wel netjes. Sta ik 6,5 gemiddeld ipv een 6,2.

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik heb redelijk veel stress.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ohja fuck het is alweer zover voor jullie. Voor mij is mn havo-examen alweer drie jaar geleden. Tijd vliegt. Succes met de examens voor wie deze gelukswens van toepassing is!

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Valt wel mee toch?

Engels is zo laag omdat ik geen fuck engels kan praten. Dat telde dus te zwaar mee. M&O kan ik gewoon niet en economie is gewoon raar. Stond ik altijd een stevige zes, maar nu haal ik nooit meer hoger dan een vier. Erg vreemd. Laatste 2,7 herkanst en hoop dat het nu wat beter is. Dan sta ik geen één onvoldoende en dan kan ik wel redelijk het examen in, hoop ik.

Voor de meeste vakken mag ik nog een vier halen dus nog wel wat speling. Met één vijf ga je toch wel over? Bij twee maal een vijf moet je toch twee zevens staan om het te compenseren? Je moet toch gemiddeld een zes staan? Als ik er van uit ga dat ik economie en m&o met een vijf afrond. Moet ik dus nog ergens één zeven vandaan halen.

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Iedereen heel veel succes met het leerderij :9. Ik weet nog dat ik elke dag voor het tentamen nog wat potjes CS1.6 deed om tot rust te komen met een maat van me.

Deel Deze Pagina