1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Maja ik zou het wel zwaar klote vinden als ie op dezelfde dag als halo2 zou uitkomen( 14 maart ) want dan zou je 2 superspellen op 1 dag krijgen :{

    En aangezien 14 maart wel een speciale dag is voor de xbox lijkt dit me niet een rare datum ALS ze hem uitstellen
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Fable komt januari 2004, bron: XBM interview.
     
  3. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    das jammer maar hij kwam toch nie online
    best jammer
     
  4. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit zeg ik heb die preview gelezen in xbm fuck dit word een vette game zeg. Echt een must-have.
     
  5. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb alle previews gelezen die ik kon vinden. Fable is ERG achteruit gegaan op zijn beloftes.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vind ik van niet. Ik merk er niet echt verschil in, ik lees die dingen al nog voor de XBox' geboorte maar om nou te zeggen dat daar meer beloftes instonden.
     
  7. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    tis nou eenmaal niet zo dat elke preview WEER alle dingen opnoemt die erin zitten.

    maar volgens mij hebben ze er niks uitgehaald tot nu toe
     
  8. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Noem eens voorbeelden dan?
     
  9. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, wat is er gebeurd met "NPC's leven een echt leven, ze staan smorgens op en gaan savonds naar een cafe, wassen zich etc."

    en "Je kunt vanaf het begin overal heen en doen wat je wilt"

    om maar wat op te noemen
     
  10. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is er nu gebeurt met de NPC, hoe kom je erbij dat ze dit niet meer doen?

    En het 2de punt.. dit is alleen slim van ze om dit dus wat in te perken, omdat anders de mensen worden afgeschrikt van de vrijheid. Een goed voorbeeld daarvan is Morrowind, in die game kreeg je gewoon teveel vrijheid waardoor je op een gegeven moment ook een beetje de klos kwijt raakte en mensen dus stopte.. of sowieso niet eens begonnen.

    Ze willen Fable gewoon speelbaar houden voor een grotere groep gamers.
     
  11. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    knights of the old republic!
    word toch uitgesteld jesus schiet echt niet op :D
     
  12. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    de NPC doen dat nog steeds hoor!!

    laatst stond er bv ook nog een in preview dat als je iedereen in het begin afmaakte dan je dan later niemand meer was....
    en ze hebben dus echt nog steeds hun eigen leven...'t word alleen niet meer in elke preview verteld.

    en MoJoo: waar heb je het ineens over???
     
  13. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zeg altijd maar zo.. beter laat en goed dan vroeg en buggy as hell O-)
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind het juist wel goed dat ze die immense vrijheid wat hebben ingedamd. Net als wat Shriko zegt, anders weet je van gekkigheid niet meer waar je wezen moet.

    Wat ik las in XBM dat ze met een soort unlockable regio's gaan werken. Dus net als in GTA3, dat je eerst in een bepaald gedeelte missies en opdrachten moet doen, en op een gegeven moment speel je een nieuwe regio vrij, waar je dan weer nieuwe opdrachten tegenkomt. Natuurlijk kun je op elk moment weer terug naar de oude regio's.
    Dit lijkt mij wel een handig systeem.

    Na dat artikel in XBM ben ik nog 10x enthousiaster over dit spel dan ik al was! _O_
     
  15. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    is dat niet zo als met die tijd? die loopt toch ook niet de hele tijd door. volgens mij kun je na een poosje jezelf ouder maken en dan kom je in een ander gebied. teminste het ziet er anders uit.
    of zeg ik dat nou verkeerd?
     
  16. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik hoef geen ook geen half spel :{
    Dan maar liever paar maandjes uitstel:)
     
  17. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk niet dat je jezelf ouder kan maken hoor, dat gebeurt gewoon.. net als in real life.
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ik ben dus benieuwd wat de opdrachten gaan zijn...
    beter doen ze dat dus een beetje goed want dat bepaald altijd een groot deel van de sfeer.

    breng een appel naar die en haal een schaal op daar.
    Dat is gewoon saai.
    Beter worden het als je de slechte kant kiest echt zo maak die van kant of aan de goede bevrijd die andere.
     
  19. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ze het sfeertje van Sleepy Hollow erin kunnen krijgen (ik heb ergens gelezen dat ze de van plan waren) ben ik al half tevreden.
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik begin steeds banger te worden dat dit spel me flink gaat teleurstellen. Niet omdat ik denk dat het slecht wordt. Maar er wordt zoveel van verwacht. Voor mijn gevoel lijkt het wel of dit spel al vele keren is uitgesteld, zo lang hoor ik er al over.
    En als ik dan Zelda op de Cube speel, vraag ik me echt af of hun ook zo'n geloofwaardige wereld en verhaal kunnen creëren. Laten we hopen dat er op E3 wat weer over (de gameplay enzo) bekend word.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina