1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben ze dus hun eigen forums voor, en als je daar een beetje oplet, merk dat ze gewoon hun eigen weg inslaan :p

2. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    als het werkelijk 20 uur is ga ik dit spel echt NIET kopen, misschien alleen een x huren. Tegen die tijd is er XBL en aangezien er (volgens mij) geen XBL ondersteuning is mogen ze wel wat meer bieden qua speeluren willen ze dit tot een kassucces maken naar mijn idee!

3. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    kijk effe naar mijn post :)

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ze spreken al wel over XBL ondersteuning qua content downloaden enzo, maar hoe ze dit gaan invullen weet ik ook niet. Je hebt dan wel 20 uur, maar elke keer als je speelt is het uniek! Je caracter is nooit 2 keer hetzelfde!

Door deze replay waarde ga je het spel echt keer op keer weer spelen! Denk bv aan PDO, dit spel ga je ook steeds weer spelen omdat het gewoon zo super cool speelt, dit speelt super cool en elke keer heb je weer een heel ander gebeuren!

5. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    als je maar 20 uur leeft,ben je alles kwijt wat je had dan,je strenght enzo die je hebt opgedaan je items?,maar dan moeten we maar w8en tot het spel er is,of op officieele info :)

6. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    sjezus, hebben jullie nu werkelijk stront in jullie ogen. Je leeft niet "maar" 20 uur |:-

Die twintig uur slaan hier op, om iemand van BBB te quoten:

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    oooow, dus de main quest is 20 uur ongeveer, en daarnaast kan je dus nog veel meer doen. Dus eigenlijk als je weer en weer gaat spelen, ben je minimum 20 uur per keer bezig, maar dat kan je uitbreiding tot hoever je wilt. ok dan :D

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja heel erg leuk maar heb je ook bewijs van wat je zegt ?? Een link zou fijn zijn :) Je ben namelijk volgens mij na 20 uur oud.. ik weet niet of je de rest van het spel als opa kan overbruggen maar dat zou flink zuigen ;)

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

gast we hebben het hier over Fable, DE xbox exclusive titel bij uitstek. en dan zijn er nog mensen die em gaan huren FFS. damn

zelfs als dat spel maar 5 uur speelduur had gehad had ik em nog gekocht. waar heb je anders een xbox voor? om van die vieze ports zoals MOH: F te spelen?

maar jah tis 20 uur als je alles weet denk ik. en ik denk dat je em vele malen meer kan spelen omdat je et op verschillende manieren kan doen.

dit gaat ownen, en als je em alleen huurt dan mist er wat in je collectie. imho

en maak je maar geen zorgen:

20 hours to complete' quotes from previous interviews are referring to the time it would probably take to run through the main story, knowing EXACTLY where to go and what to do, at high speed. Players new to the game will have lots of other distractions, such as side quests, NPC's, the scenery, wanting to explore and fight and sneak and pickpocket and try new clothing and hair styles and watch the world go by and gaze longingly at the ladies...

Het gaat gewoon OWNEN. :D

Laatst bewerkt: 26 jan 2003
  10. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar wat als je dan zo gehecht bent aan je "Hero"?:confused:
    wat een schok moet dat zijn.. je loopt rond in het bos, je bent op weg naar je huisje én plots... hart aanval, spel gedaan!!...:'-(

11. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het leven is hard. Dus ook in Fable:+

12. steveshit

steveshit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb liever dat het nog een tijd duurt dan dan we een halve game voorgeschoteld krijgen. Achteraf hadden ze van mij ook nog een half jaar over splinter cell mogen doen om m egt strak te maken. Dus laat maar komen in 2004, maar dan moet ie ook goed zijn

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Aan de ene kant heb je gelijk, liever een spel dat wat later verschijnt, maar dat ook compleet geperfectioneerd is, zodat het ook een superspel wordt, dan een spel een paar maanden eerder terwijl het afgeraffeld is en dus een stuk minder.

Maar aan de andere kant: ik heb geen zin om nog een jaar te moeten wachten!!!!! Ik wil hem NU!!!! :+

14. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben fable al een jaar vetraagd dus ga niet zeuren dat ze hem nog later uit mogen brengeb.

en splinter cell zou ook kort duren. nou daar ben ik nou minstens 50 uur mee bezig geweest bij elkaar en nu ben ik nog nie eens klaar. dus als je alles weet en kei hard door rent naar de main quests dan doe je er 20 uur over. denk toch eens na mensen.

jeez

15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    wat hoor ik nou over hartaanvallen in fable?

16. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    20 uur slaat toch nergens op zeg. dan kun je in een game marathon het spel met een character in een ruk uitspelen.
    trouwens die hand kan toch ook niet, die wordt aan het begin van het verhaal aan de deur gespijkerd door de moordenaars van je ouders.
    Ik wil Fable ook dolgraag maar ik vind het op het moment niet zo erg als het nog even duurt. Ik speel op het moment alleen nog morrowind, ik moet nu voor de thieves-guild de leider van de fighters vermoorden.:9 Van mij mogen ze dus gerust wat langer werken zodat hij helemaal af is.

17. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je --> fanboy!

Ik wacht liever ff af voordat k ga schreeuwen dat het gaat 'ownen'. T begint net zo te gaan als B&W. Kwil het eerst wel ff zien, en dan zal ik de eerste zijn die schreeuwt dat ie owned: maar nu nog niet..

Laatst bewerkt: 26 jan 2003
  18. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    wat is er nou mis met een positieve instelling??

Ik zeg ook dat ie zkr gaan ownen

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Nog even wat (oude, maar het blijft mooi :9 ) screens, om jullie lekker te maken:

20. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    okay, ik zal wel effe een linkje zoeken op hun eigen forum.
    hold on...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina