1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je hebt gelijk, dat had ik over het hoofd gezien :{ jammer :'-(
    maar laten de developers zich liever bezighouden met de uiteindelijke game te perfectioneren ipv te zitten kloten met mogelijkheden die er UITEINDELIJK niet in komen te zitten ;)
     
  2. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    weet wel zkr van niet want ze hadden het er tijdens die presentatie over dat je bv de baas van een winkel als die lag te slapen in zen huis dat je die dan kon vermoorden en die winkel kon overnemen.
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha coole screens! ff z'n middelvinger tegen die kindjes opsteken whahaha :p en dat kind ff een zwaard door z'n kop steken ! Jammer dat het er niet in komt .
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ik ben blij dat ze het er niet in stoppen....stel je voor dat het er wel in zou zitten.

    Ik zo het dan niet kunnen laten om de helft af te slachten en naar wat over blijft me middel vinger op te steken. Kom je 20 jaar later in dat dorp is er bijna niemand meer over en wat er over is zullen je zkr niet helpen ergens mee.
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Misschien doen ze juist alles om dat ze bang van jouw zijn.
     
  6. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    sjit das weinig |:- verdorie ,vind ik echt spijtig. :'-(
     
  7. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    40 uur als je als een gek door het spel loopt en alleen de mainquest doet. Anders 60+ uur.
     
  8. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    nog vrij weinig :confused: ik hou meer van zo morrowind toestanden waar je heeeeeeeel lang mee bezig kunt blijven :)
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Op die eerste screen staat nog als 'actie uitvoerer': Talk. Dat kind gaat nog veel zeggen 8).
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat gezeur van hoe lang je over het spel doet ook altijd..
    ong. 40 uur voor alleen de mainquest, ong. 100+ voor ontdekken, sidequest enz. En dan heb je ook nog weer de replay om alles op een andere manier te doen. Bijvoorbeeld een game als een gode tovenaar, of een slechte tovenaar, of een goede vechter, of een slechte. Of je gaat weer eens spelen als een dief.. Taadaa! Weer een paar honderd uur gameplay erbij! Als je het mij vraagt ben je wel ff bezig met Fable!:)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  11. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Jonges het is toch ECHT ongeveer 25 uur als je er als een gek doorheen gaat en 40 a 50 uur als je het met alles doet!

    is gezegt door de crew mannetjes hier tenminste en in zo'n beetje elk interview waar dat onderwerp aangekaart zijn.
     
  12. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik echt flauw dan
    *schrapt fable uit wishlist

    voor een RPG met toch niet zon goeie verhaallijn vind ik dit echt niet veel. (in tegensteling tot morrowind,die heeft een kut verhaallijn ,en die is lekker lang)

    ik koop die game dus echt niet als jem zo snel uit hebt he. dan huur ik em wel eens
     
  13. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is dus een game waar ik voor naar de winkel sprint met m'n fiets op de releasedate. Ik kan echt niet wachten tot Januari 2004 ofzo en ik kijk er toch net zo naar uit als naar Halo 2. Als je de game 1 keer hebt uitgespeelt kun je het roer gaan omgooien en het spel de tweede keer volledig anders spelen waardoor je echt wel weer nieuwe dingen ziet. Ieder z'n mening, maar deze moet ik hebben :D
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch wel je middelvinger opsteken??? Dat is tenminste nog wat evils }:] Of komt dat er ook niet in?
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Iets dat zo belangrijk is, daarvoor zullen ze wel een van de trekkers configureren:+.
    Ik steek in het normale level in ieder geval eerder mijn middelvinger op, dan dat ik een zwaard trek. :cool:
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Oh jah? IK heb anders heel wat anders gelezen in de intervieuws, en op forums van BBB:{ Linkje mischien?

    Edit: Dit spel ga ik toch wel kopen, voor deze Xbox exclusiefe spellen heb je toch een Xbox aangeschaft of niet soms?!:p
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2003
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    25 uur lijkt niet veel en al helemaal niet tot in vergelijking met morrowind maar een game als halo die je waarschijnlijk net iets te kort vond kon je ook in 10 uur uitspelen en de meeste games zijn altijd in 10 a 15 uur uit te spelen. en die schrap je toch ook niet meteen?
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah, maar van Fable verw8 ik wel iets waar ik me maaaaaaanden lang mee kan vermaken, dat die wereld zo fucking groot is, dat je maar blijft ontdekken en nieuwe questjes kan doen enzo.

    Maar goed, we zullen zien.
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    stel je voor, een beetje vrijheid om te kloten.
     
  20. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Halo voor de multiplayer (zoals de meeste spellen die ik heb --> xbox live),en ik heb geen games die je op 10 uur uitspeeld. (games : Halo , UC , Morrowind ,PSO ,RTCW ,Mm:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina