1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nouw zo gaat t ook altijd op tv, je kan 20000 euro winnen maar je wint m nooit :confused: altijd moet je dan iets doen ofzo.... Dus tjaa sorry...

*nu gaan we weer on-topic*

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Oh, je bedoelt voorwaarde 1 in artikel 62.

On-topic:
    Zou je niet in een dorp kunnen binnensluipen (zoals Zorro) zonder je wapens af te geven? Zo niet, dan gaat is mijn droom om een dorp met de grond gelijk te maken en de bewoners dakloos achter te laten niet meer mogelijk :'-(.

3. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat lijkt me echt gruwelijk! Een heel dorp platbranden ofzo! Zouden ze hem dan opnieuw opbouwen?

4. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik dnek dat dat heel waarschijnlijk wel mogelijk zal zijn hoor. of de huizen kapot kunnen vraag ik me wel af

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Elk gebouwtje dat ik op een screen heb gezien was van hout. Met een zwaard geraak je door hout en hout brandt.

6. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter doe normaal man..Shin is mn neefje en wist niet hoe je t schrijft (hij is wat jonger dan de rest). Een XBW redactie member/mod kan zich wel wat vriendelijker opstellen..

*Ontopic*

Ook al nemen ze je wapens af in een dorpje kun je ze nog steeds terroriseren met Magic.... en altijd nog rake klappen geven zoals werd gedemonstreerd bij E3..

7. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vegeta en ik gaan heel wat afslopen :D

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Maar ik wil een zwaard meenemen in een dorp :mad:. Je denkt toch niet dat ik magie ga gebruiken (tenzij het noodzakelijk is). Geef mij maar een zwaard (en een schild).

9. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je wel met zwaard in de villages toch?..in die demo doodde hij iemand uit het dorp naast een cafe..

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    In het interview met Peter Molyneux (of hoe je het ook schrijft) werdt er gezegd dat je als je een dorp binnen ging, je je wapens moest afgeven.

11. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd..in demo lokte hij een bar-fight uit..verliet het cafe..werd toen achtenagezeten door iemand uit de bar..en doodde hem toen met een zwaard...was het een oud interview?..of was het best actueel?? voor of na de laatste E3??:confused:

12. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Als iemand nog een belangrijke rol speelt in het verhaal...je bv een quest ofzo moet gaan geven dan kan je 'm niet killen. Dus dat dorpen uitmoorden ik weet het niet.

Maar ik ga het zkr proberen :d

13. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hoef je je wapens niet af te geven hoor! maar ipv dat zijn er in elk dorp Guards ( bewakers, soort politie dus ) en als je dan mensen gaat vermoorden of huizen platbranden pakken die bewakers je dus op. er zijn zelfs gevangenissen waar je in kan belanden :p ( las ik in interview )
    maar ik denk dat als je bv heel sterk bent, waarom zou je dan niet al die bewakers aankunnen, en alsnog het dorp uitroeien? :p erg verleidelijk
    ik ben iig benieuwd hoe ze dit uitwerken... :D

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Interview met Peter Molyneux uit XBM.

Wapens worden af gegeven als je via een ingang (hopelijk zijn er weggetjes, daken die ook in de stad uit komen maar zonder je wapens af te geven) de stad binnen gaat en je kan in een gevangenis belanden (en ontsnappen).

15. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dus wel wapens afgeven... vind ik wel een beetje jammer, ook al is het wel logisch dat ze niet willen dat je hele dorpen uitroeit en als je 20 jaar later terugkomt er nix meer is

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dat alleen bij 'sommige' dorpen zo. :)

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Als er nog mensen leven van dat dorp dan zou er normaal een ander dorp moeten staan, dat heel vijandig tegenover jouw zal staan.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat nieuws gelezen in de PU:
    Huwelijk:
    Je kan dus ook trouwen.
    Maar daar hangen ook weer dingen aan vast dat als je trouwt en daarna drie jaar op reis gaat en dan weer terugkomt bij je vrouw dat je in de problemen zit... 8)
    Kinderen:
    De kinderen zullen tegen je opkijken als je een held bent en je imiteren.
    Draag je een jurk en vecht je met een paraplu, zullen de kinderen hetzelfde gaan doen ;)
    Conversatie:
    geen lange dialogen, maar een soort icoontjes. Bijvoorbeeld als je in een kroeg komt en een gast laat een boer, kan jij dat ook doen waar je maar wilt.
    bij iedereen in the face! *)

19. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had het gelezen in de PU! Damn ik kan echt niet wachten op deze game.:9 Maargoed over 3 weekjes Kotor halen :cool:

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het ook gelezen in de pu, cant wait! Maar eerst nog true crime & KotoR:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina