1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    okay ik heb het gevonden.
    het staat in deze FAQ, die zoiezo wel interessant is voor mensen die wat meer willen weten van fable :)
    http://boards.bigbluebox.com/showthread.php?s=&threadid=2593

    grappige van deze faq is dat hij totaal bestaat uit quotes van medewerkers van Big Blue Box.

    Length Of Game

    Gradius

    quote:
    --------------------------------------------------------------------------------
    20 hours to complete' quotes from previous interviews are referring to the time it would probably take to run through the main story, knowing EXACTLY where to go and what to do, at high speed. Players new to the game will have lots of other distractions, such as side quests, NPC's, the scenery, wanting to explore and fight and sneak and pickpocket and try new clothing and hair styles and watch the world go by and gaze longingly at the ladies...
    --------------------------------------------------------------------------------



    Gradius

    quote:
    --------------------------------------------------------------------------------
    20 hours is the estimated time of completion, running through the game as fast as possible, knowing exactly what to do.
    It is though, just an estimate. But that's just for the main story.
    With all the side quests, scenery, exploring etc etc etc etc etc...the game will give many hours of lovely pleasure.
    A player is not forced to rush. We'd hope that gamers take their time and play for 100's of hours.
    In fact, we hope they glue the pad to their hands and keep their eyes open with matchsticks so they can play forever!
    (Warning: Do not try this at home kids. Please do it at a friends house).
    As for ageing and how fast time goes...please don't worry about it.
    --------------------------------------------------------------------------------



    Gradius is een medewerker van BBB, en modereert tevens het forum. Als ik me niet vergis is hij tester bij BBB, maar ligt zijn oorsprong bij Lionhead zelf.

    Daarnaast wordt je karakter niet ouder in het spel zelf terwijl je aan het spelen bent. Je wordt ouder omdat je weer een "chapter" verder bent. Je spieren etc, groeien wel nog gewoon ingame :)
     
  2. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Gradius is dus

    als je zou twijfelen aan de waarheid van het verhaal :)
     
  3. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Let wel even op bij deze screens, ze missen de schaduws die er in zullen zitten :D
    En daarbij staat bij enkele screens FSAA aan, wat er niet in zal zitten, maar dat zie je toch niet op een tv :)
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    wat is FSAA?
     
  5. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    wies dat?
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    full scene anti aliasing.
     
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    hej, ik ben geen fanboy!

    ik heb gewoon een neus voor goede spellen :D
     
  9. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Briar Rose...een NPC die je tegenkomt in Fable..je zult
    haar eerst als kind onmoeten...en ze zal uitgroeien tot deze vrouw...als je haar tegenkomt en je behandelt haar slecht
    zal ze je verafschuwen..behandel je haar goed en doe je liev :p
    dan mag ze je natuurlijk..

    check www.computerandvideogames.com
    ze hebben deze week een special over Fable...op dit moment hebben ze het over de characters en creaties...Checken die shit!!!
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    thanx edge!
     
  11. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    no problem...soms bezoek ik ook bigbluebox..deze game word erg wreed..en Gradius beantwoord daar tenminste af en toe de vragen v de gamers...iets wat vele andere gamecompanies te lui voor zijn en niet doen *kuch*capcom*kuch*...
    Je kan ook gewoon in iemands huis inbreken....raam kapot maken en erin klimmen :p :D
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    cool. een thief character is dus ook een van de mogelijkheden :).

    op BBB staan idd ook nog wel een paar vette screens. maar jah, we moeten nog bes wel lang w8en. :mad:
     
  13. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja duurt nog wel een tijdje..maar als ie komt is het zekerz de moeite waard...


    [​IMG]

    Timespell?!!
     
  14. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    daar stond bij:

    "lets do the timewarp again" (in oxm)


    misschien een overgang naar een nieuwe chapter. of juist een flashback. of misschien iets heel anders en zat die gast die dat commentaar geschreven heeft maar wat te blaten. (het meest waarschijnlijke denk ik :))
     
  15. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    kon ik maar een timewarp naar eind dit jaar maken
     
  16. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    tjah, je mist alleen zoveel dan. een hele gezellige zomer bijvoorbeeld :).

    of gewoon heen en weer warpen, dat zou et beste zijn. kun je zeggen dat je fable al hebt. krijg je weer van die rellen, net zoals bij spintercell toendertijd. :D
     
  17. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Er schijnt een spell te komen die de tijd om je heen vertraagd...
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja heb ik ook gehoord
     
  19. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik moet natuurlijk zeggen dat deze game een voor iedereen een must moet zijn en dat ik hem natuurlijk ook zo snel mogelijk zal halen, maar om eerlijk te zijn ben ik er nu nog niet zo weg van.
    De screens zien er natuurlijk allemaal moddervet uit en het verhaal vind ik ook wel lache, maar ik heb echt zo iets van eerst zien dan geloven.
    en wat die timewarp naar het einde van dit jaar betreft doe maar niet want ik wil carnaval natuurlijk niet missen.
     
  20. 1 uur in het echt, hoe lang is dat nou in fable, ik hoop lang, anders word het al een gaar spel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina