1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    tja, je kunt daar wel over gaan zeuren, ik ben er ook niet blij mee...

maar ze kunnen beter alle bugs, foutjes ed. wegwerken, en alles wat de fun vergroot erin stoppen.. dus ik heb liever dat het spel helemaal af is ipv een versie vol met bugs en slecht gebalanceerde wpaens enzo... dus ik w8 gewoon op mijn schatje ;)

2. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    dat zeiden we de vorige keer ook al toen ze het uitstelde ;)

3. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    er kunnen meerdere savegames van het spel op de harde schijf dus wat is dan het probleem?

4. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar wat hij bedoelt is dat je de save en dus het ventje van een vriend van jou die op een ANDERE xbox zit kan overgooien.

Ze hebben trouwens ook nog niet eerder een vaste release datum gegeven dus dat konden ze toen niet zeggen. Ze hebben altijd gezegd:' It's done when it's done.'

Maar wat ik me dan trouwens afvraag is dat als je de save van een vriend op je HD zet, blijft je sidekick dan ook dat ventje zeg maar..... of veranderd hij weer in de sidekick die je zelf hebt getrained?? Weet iemand dit toevallig?

5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Een game met zon lange ontwikkelingstijd kan, ondanks dat alle fouten misschien eruit zijn gehaald, bijna enkel tegenvallen.

Het is ook meer dan absurd dat een game die als release-game ooit aangekondigd is geweest, op de helft van de levensduur van Xbox nog niet af is.

Beetje hoax gevoel krijg ik daarbij ....

6. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat begrijp ik. Dat gevoel heb ik ook. Natuurlijk is het goed dat ze alle bugs eruit halen enzow, maar er is een grens. Als hij in de lente volgend jaar nog niet uitkomt, koop ik hem nog geen eens meer! Ik bedoel, die ontwikkelaars zijn de niet de minsten. Fable mag dan wel revolutionair zijn maar je kan mij niet wijsmaken dat ze er ZOW lang over doen!!! Het gaat mij nu echt zo langzamerhand irriteren. En daarbij, als het spel nog steeds de zelfde basis heeft als van 3 jaar terug, toen er mee begonnen werd, is het flink verouderd!!! Maar ik denk dat het zo lang duurt omdat Peter Molyneux aan teveel games te gelijk werkt. BW2, Fable, BC, the Movies enz enz.

7. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    dsu je kan niet gewoon met een xbox en een spel co-oppen?

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die worden allemaal gemaakt door verschillende ontwikkelaars hoor. :{

En ik denk dat de graphics niet verouderd zijn, net zo min als die van Doa3, maar dat dit wel veel kopers kost. Ik vind het inderdaad lame dat ze een launch titel zover uitstellen dat je hem haast kan verschuiven naar de Xbox2. Dan maar niet die extra opties die elke maand weer verzonnen worden.

Co-op vind ik een beetje uitbuiting, als je ziet wat je allemaal nodig hebt om het te kunnen doen. Bijna net zo erg als dat van Final Fantasy: cristal chronicles, waarbij je 4 GBA's nodig hebt om multiplayer te kunnen doen.

Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Dit vind ik een beetje onzin hoor:{
    Als ze er zolang aan werken, en steeds uitstellen, kun je echt een dijk van een spel verwachten!
    Ze verwerken er ook steeds nieuwe dingen in, denk je dat ze Fable nu alleen nog maar aan het perfectioneren zijn? Het spel in nog maar ong. 70 % af!
    Ik snap niet hoe je kunt denken dat Fable een hoax is, dat slaat nergens op éh.

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    *?
    Dus als Fable in de lente niet uitkomt koop je hem niet meer?:confused: Tja, daar zit jij dan mee..
    Ze zetten steeds nieuwe dingen(mogelijkheden enz) in Fable, daarom duurt het zolang. Ze willen net zolang eraan werken totdat het compleet is. Maar dan heb je ook wat!
    Hoe langer ze eraan werken, hoe beter!
    What clawviper said.

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Als ze weten voor hoeveel % het spel ongeveer af is, kunnen ze ook een realistische releasedate aangeven.

12. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Komt fable eigenlijk ook voor de pc uit?

*EDIT* sorry als dit al besproken is maar ik kon het nergens vinden

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    nee.. je weet toch niet hoelang je over de rest van het spel doet, het heeft geen lineair verloop, dat iedere procent een tijdsduur voorstelt, en dat dat voor elke procent gelijk is :{

@psv Fable is xbox excl..

14. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Als er een fantastisch plan lag (en dat lag er, in 2000 werd al gesproken van revolutionaire ideeen), dan hoef je niet elke maand een nieuwe gadget toe te voegen.

Juist dit wijzen op steeds nieuwe futures en dingetjes geeft mij een onaangenaam gevoel. Een idee is goed of niet, het hoeft bij de eerste game toch niet tot in de finesse te worden uitgewerkt? (wat dus ook niet gebeurd, live is nog steeds niet toegevoegd!). Blijft er ook nog wat over voor een vervolg.

Nee mij is het volgende geleerd: "Van uitstel komt afstel", "Op de lange baan schuiven" etc. etc. Typisch voorbeeldje van een fantoom, hersenspinsel, hoax....

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Je bent typisch een slachtoffer voor de uitzuig maatschappij.. Je zegt zelfs : 'de eerste game'
    De 1e game moet gewoon perfect zijn, iedere game moet gewoon perfect zijn.. Ze moeten het gewoon tot in de puntjes uitwerken, ze geven ons bepaalde verwachtingen, en ik vind dat ze daar sowieso aan moeten voldoen.. En hoe beter hun het concept (idee) uitwerken, hoe groter het succes van de game zal worden.. Ik vind het juist heel goed dat hem dan nog maar even uitstellen om dingen nog aan te passen, of om nog maar wat extra waarde aan toe te voegen..
    Een mmorpg had het toch niet kunnen worden, want daarvoor is het idee (concept) niet voor gepast.. Dus laten ze er nu maar gewoon de ideale game van maken, die de Xbox nodig heeft...

16. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zie mij niet als slachtoffer van 't 1 of ander. Wel denk ik dat perfectie een uitgangspunt mag zijn, maar bij een werkelijk kritische inslag nooit behaald kan worden.

Op een gegeven moment moet je in deze wereld een keer zeggen klaar is klaar.

Verdere ideeen (zie mijn genoemde live) kan je dan best in een vervolg stoppen, niks mis mee.

En met even uitstellen heb ik ook geen probleem. Maar hoevaak is nu de release al wel niet uitgesteld? 10, 20 keer? Noem dan iets zoals bij wel meer ambitieuze projecten TBA, schept iig meer duidelijkheid dan afstel na afstel na afstel...

17. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    de releasedatum is niet uitgesteld, want ze hebben nooit een releasedatum gegeven! ze hebben alleen wel steeds gezegd, dít jaar komt hij nog af, maar als ze extra tijd ndig hebben om deze game echt super te maken wacht ik daar maar op

en als je dan zegt "oh als hij niet in lente 2004 komt koop ik hem al niet meer" dan heb je daar zelf pech mee maar ik vind het dom :p

18. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    de game zou eigenlijk nog in 2002 af zijn dacht ik eerst. Of in ieder geval begin 2003...
    dan word het kerst en dan word het lente 2004 en dan word het zomer 2004.

dat heet in deze wereld toch echt uitstellen.

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk moet je een keer zeggen klaar is klaar, maar dan moet het wel een product zijn wat ook klaar is..
    En het is nooit echt uitgesteld, het is verplaatst, want er is nooit een release date genoemd..

Ik vind trouwens dat je er geen Live in kan verwerken.. het wordt dan meer hack en slash dan rpg.. al zou mayb duelen wel lache zijn, maar ik denk niet dat het veel extra waarde toe zou voegen, een online rpg moet toch iets ruimer zijn dan een offline rpg..

20. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    waarom wordt het dan een hack en slash RPG als k vragen mag? ik zie daar eigenlijk geen reden voor, volgens mij ids het battle systeem zo gemaakt dat je een beetje varieerende moves hebt en dat je niet een morrowind zwaardstoot ventje hebt dat na 10000 keer met zijn zwaard te slaan nog niks creatiefs verzonnen heeft! maar ik dwaal af, leg me gewoon ff uit waarom je dat denkt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina