1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm er werd al gesproken over fable2, en als die er komt lijkt mij de kans groot dat het een MMORPG wordt, dus een hele wereld waar je met een zooi mensen in zit
    kan leuk zijn, maar dan wordt het toch iets voor de xbox2 :p
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat valt er anders te doen.. Je kan gewoon de game spelen, volgens het verhaal, wat offline hetzelfde is.. of je zit met bijv 8 man in een game, en je moet precies hetzelfde doen.. nou wat ga je dan doen.. tuurlijk de andere spelers op zoeken om tegen te strijden, want iets anders valt er niet mee te doen.. niet meer in dit stadium van de game.. of je kan samen strijden.. anyway komt de nadruk dan alsnog teveel op vechten te liggen, wat bij een rpg niet het geval mag zijn..
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    70%
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe kan je dit nu pretenderen?

    Je heb zelf al aangegeven dat bij de game steeds nieuwe futures worden toegevoegd, oftwel het wordt nog steeds verder uitgebreid.

    Dan kan je niet aangeven voor hoeveel % die klaar is, want er wordt dus steeds toegevoegd!

    Nogmaals dat is precies mijn kritiek op deze voortdurende tragedie. Alles is en blijft vaag, kan zomaar gewijzigd worden en komt op deze wijze nooit klaar.
     
  5. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu voor 70% af volgens het bedrijf zelf. Dat houd dus in dat bij de features die nu al in de planning staan er nog in verwerkt moeten worden. Maarja, als je steeds weer nieuwe blijft bedenken kom je natuurlijk geen stap verder. :eek:
     
  6. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    nee precies ze moeten gewoon zeggen "we stoppen deze features er nog in en dan is hij klaar"

    en over die 70% dat is wat Molyneux heeft gezegd
     
  7. Logistic

    Logistic Guest

    In werklijkheid zal het (waarschijnlijk) nog langer dan Morrowind duren ik had ergens gehoord dat je sowieso meer dan 100 uur bezig was en dan heb je nog geen eens veel sub-quests gedaan..
    Dus de speelduur voor als je hem gekocht heeft zal waarschijnlijk boven de 100 uur liggen...
    En dan moet natuurlijk ook want een aankomend Top title verdient dat ook en in de meeste Role-playing games ben je ook zo lang bezig..
     
  8. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    "Wat voor weer wordt het vandaag?"

    "Eeeh, 8 uur."
     
  9. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    je bent 25 uur bezig als je precies weet wat je moet doen. Met side quest enz ben je 40 a 50 uur bezig.
     
  10. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ach altijd dat gezeik :p dan over de releasedate en dan weer over de speelduur

    ik denk dat je gewoon alle vormen wilt worden, dus moet je het spel ook wel 5x spelen ofzo
    dan weer heel evil worden, dan weer een brave hendrik
    zo blijf je gewoon spelen denk ik... :D
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Kijk, dat slaat dus nergens op héh:confused: :+
     
  12. soulbrother

    soulbrother who are you?

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me echt een vet spel
    heb veel artikels over fable gelezen ik heb zo gelezen dat je kunt trouwen en kinderen krijgen alle en ook een paar vreemde dingen zoals: dat je sommige opdrachten in je onderbroek kunt uitvoeren en je een onderjurk met een paraplu kan dragen en dat als je een goede reputatie hebt alle kinderen ook in een onderjurk en paraplu gaan lopen. ook heb ik gelezen dat kippen gevaarlijk zijn.

    is dat waar of weten jullie dat ook nog niet
    ze zeggen ook dat ze het niet zo gaan doen als in black & white maar dat je wel weet wat je moet doen
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is allemaal oud nieuws, alleen over de kippen weet ik het niet zeker. Wat ik wel weet is dat er ook vallen voor jou zijn geplaatst, of dat je in een hinderlaag loopt enz.:)
     
  14. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    PU gelezen soulbrother:D
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    weet iemand ergens dat filmpje van de E3 met een beetje redelijke kwaliteit te vinden want ik heb dat filpje aleen gezien met bagger kwaliteit
     
  16. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, net zoals die eerste reactie van jou. Ik vroeg niet voor hoeveel % het spel af was. Lees het nog maar eens door.
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat weten ze, dus ik zeg..
    Simpel zat.
    Ze weten alleen niet hoelang ze nog over die resterende 30% doen lijkt me.:)
    maar die reactie wat jij daarna gaf was echt vergezocht.
     
  18. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal mijn zin anders formuleren: "Ze weten voor hoeveel % het spel af is (70% inderdaad, dat was eerder al gezegd), dusss moeten ze ook een realistische releasedate kunnen geven.

    Extrapoleren moet dan kunnen. Snap je het nu????

    Mijn reactie was niet vergezocht, ik probeerde daarmee alleen aan te geven hoe jou reactie op mij overkwam en komt.
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ooooooh! Zeg dat dan meteen;)
     
  20. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    hier kan je dat interview van dat duitse GIGA programma downloaden. het zijn drie bestanden van ongeveer 100mb maar het is wel de moeite waard. Het dowloaden is btw ook een beetje vaagjes maar je moet het gewoon een paar keer proberen

    http://www1.giga.de/stories_u4/0,3204,67070,00.html
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina