1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrjig

mrjig Guest

geen worldgenerator
    wel speciale questen voor goed/kwaad

2. mrjig

mrjig Guest

oja ik heb ff nagevraagd over aantal cd's
    (kreeg blij antwoord ut zijn er 0 want xbox doet op dvd's|:- _
    maar men gaat er van uit dat het er maar 1tje is

3. mrjig

mrjig Guest

nog iets grappigs: er is een geruchtje
    dat je uit de gevangenis kan ontsnappen met behulp van cellmates
    (dat uit de gevangenis ontsnappen is erg waarschijnlijk maar dat ontsnappen mbv cellmates is nieuw :9)

4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar je begint als 15 jarige maar als je nou bijv geen reet uitvoerd in het spel helemaal geen quests doet ,word je dan ook ouder of word je alleen ouder als je iets hebt opgelost?

5. Logistic

Logistic Guest

Nee, volgens mij word je gewoon ouder in het spel, of jij iets oplost bepaal je zelf.. je kan ook bijv. geen queesten gaan oplossen maar gaan handelen zodat je een rijke stinkerd word..

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    is er iets bekend over de laadtijden?? ik hoop[ niet dat die zo achterlijk als bij morrowind zijn!

7. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nou als je die presentatie filmpjes bekijkt zie je dat hij overal gewoon naar binnen loopt zonder laadtijden.

8. Logistic

Logistic Guest

Jah dat zijn presentatie filmpjes.. vind je het gek.. :)

9. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Op een xbox-dvd'tje kunnen ze maximaal 9 GB erop drukken heb ik ergens gelezen, dus dat zou wel moeten lukken denk ik, toch :)

10. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    eff offtopic, hoeveel verschillende dvd versies heb je?

11. mrjig

mrjig Guest

je wordt alleen ouder als je de mainquest speelt (dus al die andere quest gaat doen of helemaal niets doet wordt je dus niet ouder)
    dit is zo gedaan omdat het anders:vervelend zou worden (te snel te oud of te langzaaM)
    teveel zou vragen (alle NPC's ouder laten worden enz)
    ook is bij het ouder worden dus eruit gehaald dat je bijvoorbeeld een zaad van een boom plant en dat jij dat zou kunnen zien groeien (dit zou teveel (zelfs voor xbox) vragen)

dan het laden
    tot nu toe werd er door bigbluebox volgehouden dat er 1 laadtijd was
    hoe ze dit willen doen is onbekend

_O_ mrjig_O_

12. Logistic

Logistic Guest

wahaha hijs zeker wel fable alwetend die gast..
    Hij komt altijd wel goed van pas _O_

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hoezo een groot ego? :p
    Maargoed, ik dacht dat ik op de forums van BBB eens had gelezen dat je niet kunt springen, alleen maar klimmen. dit is vast waar, maar ik vraag het ff voor een vaststelling :)

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    :confused: maakt dat zoveel uit dan??

nog eens een vraagje: zijn de queesten iedere keer hetzelfde als je het spel opnieuw speelt??

dus zijn er maar 2 verschillende queesten-wegen? (goed of kwaad)

en idd... _O_ mrjig_O_ ;)

15. Logistic

Logistic Guest

Waarschijnlijk wel.. maar er is gewoon teveel om te doen..
    Dus je bent gewoon te lang bezig..
    Maar je hoeft de queesten niet te doen.. Zoals ik al zei: je kan ook je eigen weg volgen en gewoon niks oplossen en alleen je eigen zin doen.
    Ik weet niet of het praten met mensen al besproken is..
    Maar het is niet zo uitgebreid als in Morrowind.. dat je op een gegeven moment gewoon alle blablabla moest doordrukken.
    Bij Fable zal het spreken met personen anders verlopen zo kan je op ieders vraag/verhaal antwoorden met 3 verschillende antwoorden.. Net als bij KotOR gaat het hierom een evil antwoord een midde en neutral antwoord en een good antwoord.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2003
  16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    4 antwoordmogelijkheden:
    1.Good
    2. Neutral
    3. Evil
    4.????
    :9 :cool: :)
    Tellen blijft een vak.
    Ik blijf nog steeds een beetje hopen op iig content download en het liefst natuurlijk meer. Is er daar misschien al meer over bekend?

17. Logistic

Logistic Guest

jaja ik modify hem wel..
    En er is nog geen nieuws over content download en waarschijnlijk zal dat ook niet komen maar er is sowieso wel multiplayer optie om met zn 4en te spelen of dit splitscreen is weet niemand nog..

Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2003
  18. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat van de multiplayer wist ik al, maar ik denk dat enige content download in de vorm van een quest de speel duur wel enorm zou kunnen verlengen. Dan niet de main quest want daar zit vast een perfecte verhaallijn in, maar de side-quests kunnen vast wel uitgebreid worden.

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zou dat moeten dan? Ik vraag het alleen maar :{
    En nou heb ik nog steeds geen antwoord..

Laatst bewerkt: 31 dec 2003
  20. mrjig

mrjig Guest

springen duidelijk niet
    en ook niet op een paardje rijden of zulke ongein

questen
    sommige questen worden alleen beschikbaar als je evil/good bent
    je krijgt dus (bijna) niet dat er 2 quests liggen en dat jij kan kiezen van
    hmmm ik ga ff good zijn ofzoiets
    (ik zeg bijna want de eerste missie is dat je een boer moet redden/afslachten, om erachter te komen dat hij je zus heeft verkocht}:] }:] )

multiplayer
    je kan het dus met 4 spelers spelen
    1 van de 4 wordt dan zeg maar de character en de rest zijn hero's die meelopen (je krijgt ook als je genoeg renown (ofzo) hebt herootjes/villagers mee die je "helpen)(villagers zijn natuurlijk kneuzen en wil je het lieftst niet bij je hebben, want je renown gaat er wel van weg)
    maar als je op een begeven moment het zat wordt dat speler 1 de hele tijd met zijn suffe hero rondloopt
    dan kan je switchen met behulp van (geloof ik) het magische zwarte knopje (ik weet nog niet hoe het allemaal in z'n werk gaat maar het zal wel ubercool zijn)
    verder krijg je als bijlopende hero ook experience (ofzo)

NPC's die meeknokken
    je hebt dus NPC's die met je meegaan vechten. Dit kunnen zowel villagers zijn (die kunnen niet zo goed vechten dus bedenk goed want als er een dood gaat renown minder) en hero's (ongeveer gelijk aan jou, maar bij dood renown minder)
    als je gebruik maakt van deze NPC's dan krijg je wel minder renown (omdat je het verdeeld)

experience
    de experience krijg je door op vijanden in te hakken op zo'n mooi mogelijke manier zonder zelf geraakt te worden. Hoe beter/langer de combo des te meer punten krijg je (en hoe sterk je vijand natuurlijk is)

releasedate: juni 2004 in VS

_O_ mrjig_O_|:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:-

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina