1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    We hebben ook een console war forum (alvast voordat dit weer zo'n 'je weet wel' thread word), Fable is wat deze thread slaat! :D

mooi (groot, sorry 56kers) artwork plaatje om het goed te maken ;)

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
  3. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    he die had ik nog niet gelezen.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Uit het hands-on verslag:

Klinkt goed! :9

En nu ik de rest van het artikel gelezen heb, word ik pas echt warm van deze game, voor zover ik dat nog niet was. Awesome!!!
    Dit belooft veel goeds! :)

5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Woei! Dat klinkt heel goed. Nu maar hopen dat al deze pracht niet voor veel slow-downs zorgt :{

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    K heb mijn avatar ook uit een Artwork van Fable gehaald... deze game laat mijn hart echt sneller kloppen.. k moet em hebbe :9

7. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al een datum/periode vastgesteld???

8. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Enige wat gezegd is, is dat het dit jaar af zal zijn... :confused:

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    zal wel gewoon rond kerst zijn, of iets daarvoor. Of het word weer iets uitgesteld, en word het begin 2004. Wachten.. wachten wachten..

10. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfff wachten, morrowind is zo niks i.v.m. fable.
    ps: is dat je eigen foto Shriko?:9

11. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Mischien zoals shriko eerder al is zei,launchgame van xbox next,maar dan moeten ze het nog is uitstellen....

en dat is niet ZIJN eigen foto,is van willow(weet echte naam niet meer) van Buffy:the vamp slayer :)

12. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Kijk eigenlijk best wel raar de we zo positief over deze game zijn geweest de afgelopen maanden. Het enigste wat we wisten is dat je character veranderde naar de acties die jij doet in het spel.

Maar eigenlijk wist niemand wat je eigenlijk moet doen is het spel...hoe het spelt, wat je allemaal kan doen enz.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat Fable een zeer goede game gaat worden, maar ik begin meer en meer te denken dat Fable gaat teleurstellen.

14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    k hoop et niet, wat ik wel weet is dat unreal II me al behoorlijk teleurgesteld heeft. Halo is echt vele malen vetter. k had em gister ff geleeched om te kijken of ie et waard was om te kopen, maar nee hoor. best ernstig al die langverw8e spellen die niet echt geweldig blijken te zijn. Racing evoluzione word ook al zon "8" spel. k wil een 9,8 spel! zoals zelda en metroid prime. k ga misschien nog wel ff een cube halen voor die 2 games.
    maar goed mijn punt is dus, dat ik hoop dat fable wel goed blijkt te zijn.

15. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ben ik het helemaal met je eens.. k ben ook aan het sparen voor een cube alleen voor die 2 "kwaliteit" games,
    K verwacht nu ook heel erg veel van Fable, Ninja Gaiden, Brute Force en dingen zoals L!ve

16. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hier zijn wat verschillende stylen hoe je eruit zou kunnen zien (allemaal 1 en dezelfde persoon op deze 8 plaatjes(link 1 is 8 ventjes in 1x zeg maar...)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit word echt mijn spel!!!!!!!!!!!!

:9

18. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor soort game wordt dit nou? Een single player RPG zoals morrowind, of gaat het meer naar het god gedeelte toe van spellen als black&white en sim noem het maar op?
    K hoop dat het iets wordt in de trent van morrowind maar dan beter.

19. masterape

masterape Guest

Hmmm ik d8 dat wij niet loos mochten posten maar jullie ook niet. Hmmm ik mis ook nog de 9.8 spellen zoals metriod prime maar ja om dan zon cubus te gaan aanschaffen. Het kost allemaal weer wat meer en ben niet zo rijk. Maar ja ik vind dat we wel 1 spel hebben die een 9.8 verdient: HALO, dit is toch nog de game die er boven uitsteekt en dan SC maar voor de rest is er niet zo veel.

20. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dan zit je goed. Het word idd net zoals Morrowind. 3th person, en beetje zelfde gamestyle. Alleen met meer en extra stuff om het nog interessanter te maken! Eigenlijk moet het stukken beter zijn. Alleen 500 uur met de mainquest bezig zijn zal echter niet gebeuren. Dit word op zo'n 20 uur geschat. Dit betekend NIET dat de game in 20 uur is afgelopen.

Maar wat Fable weer heeft boven Morrowind is ook de geweldige replay waarde. Je caracter zal nooit 2x hetzelfde zijn! Wees goed, wees kwaad. Sticht een gezin, moord een dorp uit.

It's all in your hands.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina