Sorry niet op gelet, excuus
Hoe het ook zij, veel mensen hebben Fable al afgeschreven, dat lange wachten & uitstellen heeft er voor gezorgt dat veel mensen een beetje de interesse in Fable hebben verloren, en sommige vinden het een zaak van afwachten of Fable nou wel echt zo geweldig wordt als eerst werdt gezegt.
Jammer, zeker gezien de lange periode dat Fable in ontwikkeling is geweest.
Natuurlijk komt dat een game normaal gesproken alleen maar ten goede, maar dat is niet altijd het geval (Zie Galleon, graphics van een generatie geleden, en gameplay zo vloeiend als een houten plank).
Nou wil ik niet zeggen dat dat bij Fable het geval is, de gameplay zit gegarandeert wel goed, maar het zijn meer de graphics waar ik me en beetje zorgen over maak.
Laatst (maandje geleden) toen er nieuwe screens verschenen, kwamen er veel reacties dat de graphics achterhaald waren, waar ik ze toch wel een beetje gelijk in gaf.
Nou het ik laatst dat nieuwe filmpje van Good & Evil in Fable gezien, en de graphics leken een stuk mooier in beweging dan dat je ziet op de screenshots, dus ik denk dat het op dat vlak ook wel helemaal snor komt met Fable.
Dus hier de vraag; Waarom zijn de mensen nu minder enthousiast over Fable als vroeger, en/of denken dat hij zal tegenvallen?
Klik om te vergroten...