1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    is dit nou een fable thread of een nederlandse taal thread?
     
  2. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
  3. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    dat exemplaar zou toch niet spelen op m'n xbox :D
     
  4. XeoN

    XeoN Guest


    Ik ook...:{
    Ookal kan ik niet met dat exemplaar spelen.
    Maar ik Pre-Order hem nog niet...:)
     
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, aankomende vrijdag komt de eerste review van fable online, check www.teamxbox.com , zie hier wat ze zeggen:

    Zo hopelijk komt het goed met fable, scoort hij hoog preorder ik hem meteen!!!
     
  6. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je Fable nog pre-orderen? Shame on you! :p O-)
     
  7. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    nou, even op teamxbox gekeken naar fable forums, een magazine heeft em maar 8/10 , slechte controls en zo zeggen ze.

    dan is er nog een andere gast die hem heeft gespeeld en die zegt dat het spel vrij snel saai wordt...

    ik hoop dat het niet zo is, want ik hoop/verwacht veel van fable...

    morgen review ign/teamxbox checken en zien wat gamespot/gamespy geeft :)
     
  8. XeoN

    XeoN Guest

    Heeft IGN morgen een review dan..?
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe zit het met die limited edition van Fable, weet iemand daar nog iets vanaf?
     
  10. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    erm lees wat er staat hierboven

    At 10am PDT this Friday, we will post our review as the main feature at TeamXbox.com. We will also provide you with a link to IGN’s review to offer readers a second opinion on the game.

    ps, weet iemand hoe laat 10am pdt HIER is ? :D
     
  11. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    als het daar 10 uur sochtend is is het bij ons 4 uur, of doe ik het nou precies andersom??
     
  12. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    In de nieuwe XBM staat een 4 blz. grote Preview van Fable, maar moet hem nog lezen omdat ik hem net binnen heb gekregen.

    Oja er staat ook een Preview op ign.com:
    http://xbox.ign.com/articles/542/542116p1.html
    Gaat over de Magie van Fable.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm, net ook even in de teamxbox forums gelezen en heb de review GMR gelezen online/illegaal dus/ (srry niet gekocht weet niet eens of deze in ned uitkomt) maar inderdaad, de starter van het forum op teamxbox heeft gelijk, de reviewer valt steeds in herhaling en vertelt dingen die al ruim 4 maanden bekend zijn, ik begin ook te twijfelen aan de echtheid, en als was hij echt vind ik het vreemd dat ze zo zeuren over de controls, vele gamebladen hadden een preview exemplaar van fable en die waren lovend over de controls :confused:.
    Tevens staat GMR bekend om zijn vreemde reviews en heb al anderen in het forum gehoord over dat GMR vaag is en niet echt goed, terwijl anderen het een super goed gameblad vinden, je houdt ervan of niet, zal maar zeggen,

    Ik trek me conclusies pas als IGN en teamxbox een review online hebben staan, die geven andere meningen en hebben mischien een andere beleving in fable dan de reviewer van GMR, maar vergeet niet dat een 8 niet slecht is, maar als hij veel 8en krijg ga ik toch twijfelen, mar ach, morgen weer een dag en dan zien of bij IGN en Gamespot zal hem dan ook wel hebben, of fable echt zo legendarisch is of niet ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  14. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    nee PMT is volgens mij pacific time -> LA -> 9 uur vroeger.

    10:00 daar is 19:00 hier
     
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    PS: volgens bronnen heeft fable bij OXM een 9.7 gekregen, het hoogste cijfer van OXM ooit!!, is nog niet bevestigt maar hoor het via veel bronnen, ook als je googled kom je er vaak op uit, denk dat GMR dan gewoon niet de tijd voor de game heeft genomen ofzow
     
  16. yad1ckru

    yad1ckru Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zocht net naar OXM Fable 9.7 op google en de eerste de beste site zegt dat dit nep is :mad: toen nog ff naar wat andere sites gegaan en vele zeggen dat dit nep is en het spel nog gestest moet worden door OXM.... maar zou wel tof zijn een 9.7, hoogste cijfer ooit in de OXM
     
  17. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    een 8 is een goed tot zeer goed spel , maar dan lost het spel zijn verwachtingen niet in volgens mij ...

    Voor sudeki kan ik dit aanvaarden, omdat ik zo'n scores (7,5-8,5) verwachtte , voor fable hoop ik op een stuk meer...

    als ign en teamxbox geen 9 geven (minimum !!) verwacht ik het ergste van andere reviews...
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het spel idd allemaal 8,5jes krijgt dan is het gewoon een teleurstelling. En dan kun je wel weer gaan mekkeren dan een 8,5 best een goed cijfer is, maar we weten allemaal dat het gewoon niet zo werkt.
     
  19. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    inderdaad, 8-8,5 is een goed cijfer, maar teleurstellend voor games als fable, halo 2, forza motorsport, ...
     
  20. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    precies een 8,5 is in gamewereld een doodsteek voor iets wat een topspel zou moeten zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina