hmm, net ook even in de teamxbox forums gelezen en heb de review GMR gelezen online/illegaal dus/ (srry niet gekocht weet niet eens of deze in ned uitkomt) maar inderdaad, de starter van het forum op teamxbox heeft gelijk, de reviewer valt steeds in herhaling en vertelt dingen die al ruim 4 maanden bekend zijn, ik begin ook te twijfelen aan de echtheid, en als was hij echt vind ik het vreemd dat ze zo zeuren over de controls, vele gamebladen hadden een preview exemplaar van fable en die waren lovend over de controls .
Tevens staat GMR bekend om zijn vreemde reviews en heb al anderen in het forum gehoord over dat GMR vaag is en niet echt goed, terwijl anderen het een super goed gameblad vinden, je houdt ervan of niet, zal maar zeggen,
Ik trek me conclusies pas als IGN en teamxbox een review online hebben staan, die geven andere meningen en hebben mischien een andere beleving in fable dan de reviewer van GMR, maar vergeet niet dat een 8 niet slecht is, maar als hij veel 8en krijg ga ik toch twijfelen, mar ach, morgen weer een dag en dan zien of bij IGN en Gamespot zal hem dan ook wel hebben, of fable echt zo legendarisch is of niet
Laatst bewerkt: 26 aug 2004