1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja? En die 8.5 van IGN voor The Chronicles of Riddick dan? :confused:

    Een MEESTERLIJKE game als je het mij vraagt.

    Als Fable een 8.5 krijgt, maar de genoemde 'minpunten' zijn voor mij onzin of niet relevant voor een vette gameplay, dan haal ik 'm alsnog. Ik hecht waarde aan cijfers van recensies, maar plaats ze wel in een context. Bij Sudeki wist ik gewoon dat het crap was voor mij persoonlijk, want ik wil een meeslepend verhaal en vette gameplay, geen stomme luchtige hack-n-slash.
     
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    we moeten tot morgen afwachten tot teamxbox en IGN hun review online hebben staan, toch denk ik dat het goede cijfers zullen gaan worden in de trant van een 9, waarom?, omdat ik bij teamxbox nog een nooit een bericht heb gezien dat je er op wees dat er een review van een spel aan zit te komen, wat mij dus lijkt dat ze er erg enthausiast over zijn, althans, dat hoop ik, waiting till tomorrow!!
     
  3. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    XBM heeft wel een mooi artikel. Ik weet nu cker dat ik hem ga halen.
     
  4. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    groot gelijk dude.moet je overigens maar niet zo dom/naïef zijn om je helemaal te laten ophitsen door hype,en blijven onthouden dat er geen meer obscuur beroep bestaat als journalist of kriticus 8)
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Bij Riddick zat IGN er dan ook naast. Dat had gewoon een 9 moeten zijn.
     
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren ging Fable goud en vannacht doken de geruchten al op. Fable zou zijn uitgespeeld in 9 uur, meld een IGN reporter. Wat een bummer zeg!

    Wel werd door dezelfde IGN reporter gezegd dat je ongeveer 22 uur over de game doet als je ook side-missies vervult. Dit in tegenstelling tot een andere site die beweert dat je met de side-missies erbij maar 12 uur over de game doet.

    Teleurstelling dus voor alle Fable fans die dachten aan minstens 40 uur Fable-genot te beginnen
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah je gaat als roleplayer toch alle side quest spelen ... en ik verwacht een hoge herspeelbeelbaarheid ... mja .. hij staat bij mij nog niet op verscheept .. verwacht hem over 2 a 3 weken op mijn deurmat
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    laten we nou maar maar afwachten tot de reviews, dit zijn geruchten die nog niet zijn bevestigt, en een reporter van IGN moet wel ontzettend gerusht hebben, als je gewoon normaal speelt zal het waarschijnlijk wel 40 uur zijn, maar zoals die reviewers door een spel lopen is niet normaal, voor de duidelijkheid, ook moet je als je een spel in 9 uur uitspeelt al ervaring heben opgedaan dus weten wat je precies moet doen enzo, waarschijnlijk was zijn eerste keer veel langer!!
     
  9. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het hoofdverhaal alleen al je 20 à 30 uren gaat bezighouden maar we zullen wel zien...
     
  10. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    20 uur idd, maar als je echt alles wilt weten enzo ben je er wel 80 uur mee bezig. En volgens mij wordt dit wel zo'n spel die je steeds overnieuw gaat spelen.
     
  11. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je horen wat IGN over Fable zegt:
    With September 14 looming, your pals at IGN Xbox are bringing you an endless stream of lovely Fable coverage, with the crowning jewel being our online exclusive review this Friday.

    Dus zal IGN vandaag de review van Fable hebben.:D
     
  12. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Om 19.00 nederlandse tijd toch?
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    nieuwe Pu uitgebreid Fable news!!
     
  14. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht dat de PU pas de 30e uitkwam :confused:
    ach ja zie wel wanneer die komt.
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons moet de nieuwe PU ook nog komen. Jan kon net als vele anderen ook twee uren spelen geloof ik en ik hoop nu iets meer info te krijgen dan in de vorige PU.
    Verder kwamen IGN en TeamXbox dus met een review, maar dat is dan 's avonds en dan nog Amerikaanse tijd. Ik weet niet wanneer het zal zijn voor Nederlandse tijd, maar ik hoop niet morgenvroeg ofzoiets... :{
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb hem vandag bij de free record shop gehaald
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Even de brievenbus checken dus :)

    /Noppes.. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2004
  18. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ontvangt tijdschriften meestal op zaterdag, athans ik wel. ;)
     
  19. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt wat je zegt, maar chronicles werd niet gepresenteerd als een toptitel en is zeker niet gehyped. Fable echter wel en dan zou een 8 tegenvallen.
     
  20. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei! Hier is de PU ook binnen, straks eens de preview lezen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina