1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Am betekent smorgens, dus 10 uur smorgens bij hun, en dus rond 18-1900 uur hiero in nederland, wanneer weet ik niet precis maar het was zoeiets, wat staat er allemaal voor nieuws in het PU over fable btw?

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dat wist ik. Maar ze zouden de reviews dus neerzetten om 10am (zoals jij dus ook al zei), maar daarachter stond PST. En ik denk dat dat iets is van Pacific South Time. Maarja, wat maakt het allemaal ook uit, we willen gewoon die review NU!! 8) :9

PS: Hier is die PU er ook nog niet, 't moet even droog worden en ik hoop dat die bezorgster 'm dan brengt...

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    PST staat voor de tijdzone waar zij zijn, dus gewoon 10 uur sochtend smorgens en hier 8 of 9 uur later

4. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus hij komt over 3 kwartier :9

LOL aftellen naar reviews :+

5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
  6. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Teamxbox: 9.1, met als kantekening de iets te korte levensduur, die niet zo lang duurt als een game ala kotor, voor de rest, vonden ze hem toppie!!!

IGn: 9.3, ook de iets te korte levensduur, met als kantekening dat het niet de beste RPG is geworden op xbox, kotor 1e, maar dat komt vooral doordat die veeel langer is, fable is revolutionair op veel verschillende opzichten en heeft een nieuwe standaard gezet, die we zeker gaan terugzien op de volgende generatie, jammer van de korte levensduur!!!

Hier zijn dus de cijfers + soort eindoordelen van hun beoordelingen, zeker de moeite waard dus, dus als je de game met alle sidequest doet zo'n 25 uur, maar je kan hem natuurlijk oneindig blijven spelen want je wil hem wel dark en light spelen ;)

Erg goede cijfers, mischien wat jammer dat ze toch wat moesten knippen op het laatst, wat de speelduur een beetje verkloot, maar zker revolutonair als ik hun mag geloven!!!

7. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    !!!!!!!WOW!!!!!!!!

Vette reviews
    Zo ff lezen!!!!

Fable komt steeds dichter bij!!!!!!!!!!!!!!!*)8)

8. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ffe 16 pagina's gelezen :D

Het spel is niet episch geworden maar wel ontzettend fun om te spelen. (PUNT)
    Komt zeker in m'n collectie

9. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Die filmpjes op teamxbox zijn echt zo vet, mooie reviews, goede cijfers. Deze ga ik halen.

10. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn hele mooie cijfers voor een pracht van een spel.
    Morgen wanneer ik wat tijd heb zal ik beide reviews eens aandachtig gaan lezen.

11. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben de hype bijna helemaal waargemaakt. Gelukkig :) Dit wordt een prachtspel, zeker weten op de dag van de release in mijn collectie.

12. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig dat ik 'm al gepre-ordered heb. :9

IGN vond dat het inderdaad iets te kort was, maar dat waren dan de main-quests. Op Lasting Appeal gaven ze toch wel een dikke 10 (Misschien een beetje overdreven, maar goed). En dat kwam vooral omdat je het spel gewoon overnieuw kunt spelen (En dan ook een ander karakter kunt zijn), er allerlei geheimen zijn in die hele coole wereld en het gewoon cool is om er gewoon rond te hangen. Ik heb er nu al zin in... _O_

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Als je die review van IGN goed leest dan zie je ook dat heel van van de beloftes niet zijn waargemaakt. Zal toch een fantische game zijn maar dat vind ik toch wel jammer. Die ultieme vrijheid en al die innovatieve features waren dus een beetje overdreven door bluebox
    pretty cool though :9

Laatst bewerkt: 27 aug 2004
  14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het is jammer dat Fable uiteindelijk dus niet alle beloftes kan waarmaken. Het spel is blijkbaar eigenlijk iets te makkelijk en te snel uitgespeeld als je er snel doorheen rushed. Gelukkig is dat laatste niet echt een probleem voor mij aangezien ik dus meer het 'explorer type' ben dat probeert echt alles uit te zoeken wat er maar in de game te vinden is. Een game als Morrowind heeft me hierdoor maandenlang aan m'n Xbox weten te kluisteren en ik hoop dan ook op dat deze game me net zoveel plezier zal gaan opleveren :)

Heerlijk, dat droge commentaar :D

Laatst bewerkt: 27 aug 2004
  15. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Goede reviews. Damn, ik wil hem echt zo snel mogelijk spelen. Jammer dat er een paar leuke ideeën eruit zijn gehaald, maar er blijft volgens mij nog genoeg over voor een briljante game.

16. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    zeker halen deze game. dat sommige dingen weg zijn gelaten is jammer, maar ook te verwachten met zo'n grote hype.
    Wat ik wel erg jammer vind is dat de personages en sommige reacties van de npc's zich vaak herhalen en hetzelfde zijn. ik weet dat ik me daar aan ga ergeren.
    Ook dat van die side-quests die je overnieuw kunt doen als ze mislukken is in mijn ogen een fout.
    maarja nogsteeds overtuigd dat dit een verrekkes goed spel is.

AWESOME!!! :p

17. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak me eigenlijk niet zo druk om de lengte van het spel want in die review van IGN zeggen ze:
    If you really want to spend a good 50-100 hours in Fable, you can. Go searching for all of the Easter Eggs -- Unlock ever silver chest, stumble upon time-sensitive events, figure out how to get hold of the Sandgoose, whatever that may be, or conquer the world with a frying pan.

En ook wat Jordo zij van dat je hem ook Light en Dark wil spelen.

Maar het enigste wat ik best wel jammer vindt is dat als je magie gebruikt je zo snel oud wordt.

En wat me ook is opgevallen is dat de review van IGN tot BLZ 7 veels te negatief is.

Laatst bewerkt: 28 aug 2004
  18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dit krijg je nu eenmaal als je een game te veel hypt. Maar een 9.1 en een 9.3 is een fantastisch cijfer. Iedere game heeft minpunten zelfs Halo 2. Het had veel erger kunnen zijn. Op 8 oktober ga ik lekker genieten van deze game:).

19. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik nog niet zo zeker over :p

20. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook voertuigen in het spel? Kun je paardrijden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina