1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee.
     
  2. Darth Nielz

    Darth Nielz Lekker hoor

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik w8 wel op de gamespot review, die vind ik meestal het beste
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Net die hele review door zitten kwijlen.

    Omg, ik kan niet wachten!
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik weet nog niet of ik deze game zal halen. Aan de ene kant trekt de stijl, de artwork etc me erg aan, maar aan de andere kant ben ik teleurgesteld over dingetjes die ze er met gemak in hadden kunnen en eigenlijk ook hadden moeten doen. Helemaal als je kijkt naar hoe lang het spel al in development is.
    Ik vind het jammer dat de levels 'gesloten' zijn, en dat er een paard ontbreekt om jezelf te vervoeren etc, en zoals al eerder genoemd de mensen die steeds dezelfde teksten herhalen... en het allerbelangrijkste natuurlijk het erg tegenvallende aantal quests....

    Dan heb ik toch liever een game als GTA; San Andreas denk ik... die er miscchien minder mooi uitziet, maar toch veel meer missies en vrijheid biedt enzo...

    Maar goed, Fable komt op de xbox, en Andreas is nog niet zeker... dus...
     
  5. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat snap ik ook niet waarom ze er nu geen paard in gestoken hebben:confused:
    Het was al ZO cool in zelda: ocarina of time...
    Nuja mss is dat wel omdat je weinig open vlakte hebt maar veel fijne paadjes?
    Wat ook een tegenvaller zou zijn...
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable wordt zeker een topper, misschien niet een lange single player story, maar er is genoeg te doen en te ontdekken om het interessant te laten. Van mij mochten ze nog wel wat verdersleutelen om oa paarden, eigen kids enzo erin te stoppen *en dus SP uit te breiden*.


    Eerste post sinds vakantie 8)
     
  7. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gehoord dat er ook een special edition van Fable uitkomt.... weet iemand er mischien meer over?????
     
  8. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk kan ik zo iets niet geloven !! maar omdat eht een mening is..
    fable wordt een van de aller vetste games ooit. Ik w8 er al op van af de dag dat ik hoorde dat hij zou uitkomen.. wat ik nu allemaal al heb gehoord , daardoor kan de game gewoon niet beter meer worden.
     
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    De cijfers vallen me wel een klein beetje tegen. Petertje heeft die game ook te veel opgehemeld en zitten praten over features die hij daarna er uit heeft moeten halen.
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Men moet niet kijken naar welke features eruit zijn gehaald (want ja, dan kan 't tegenvallen) maar men moet gewoon kijken wat erin zit, en dat deden die twee reviews naar mijn mening niet echt.
    Verder zou er ook een special edition uitkomen ja, dan moest je het spel pre-orderen geloof ik maar ik heb er verder nog niet zoveel over gelezen. Behalve dat er dan 'The making of' opstaat volgens mij...
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Mika Kimi, dat deden ze wel! ze hebben in de reviews zelf gezegd wat er niet inzit en wat wel, en wat ze ervan vonden maar in de conclusie vindje *ik heb tot nu toe alleen IGN gelezen* dat ze het een superspel vinden, zelfs zonder de dingen die zijn weggelaten.

    Als ze wel hadden gekeken naar wat was weggelaten had Fable wel een 8.5 ofzo gekregen, maar hier hebben ze het in de conclusie weggelaten omdat Fable ondanks die dingen die zijn weggelaten een superspel is.
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    :confused: Cijfers vallenm je tegen |:-
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die review heeft me laten kwijlen zeg. Ik zie het al helemaal voor me. Ik ga dik spieren kweken, alles goed spelen en dan in 1 dorp met een vrouw trouwen en in een ander dorp met een man. En dan zien wat er gebeurd als ze elkaar ontdekken. 3-)
    Dat stukje review over die boze vrouw van hem die in de bar ging drinken. Dat was cool. 3-)
     
  14. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man..... maar ik ga gewoon als eerste flink wat maaien met mn zwaardje. de volgende keer ga k me eens een lekker wit/grijs baardje aan laten staan en wat magie leren.... fable gaat ownen _O_
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ik had een echt revolutionaire game verwacht. Fable slaagt daar maar gedeeltelijk in.
     
  16. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo vind je dat de game gedeeltelijk maar er in slaagt (ok andere rpg's zoals morrowind (noem er ff maar een) hebben ook veel van deze dingen al gedaan, maar toch komt fable met veel nieuwe dingne die wel degelijk revolutionair zijn.
     
  17. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    iets wat nieuw is is niet per se revolutionair.....

    Het spel lijkt me idd heel heel erg goed, maar ik zie er maar 2 nieuwe elementen in wat ik echt als revolutionair bij rpg's vind. De 1e, je uiterlijk. Is knap gedaan, en goed uitgewerkt. Maar de belangrijkste verandering vind ik het 5 level ai systeem. Dit is zeg maar hoe mensen in de gehele wereld op jou reageren en waarom ze dit zo doen. (heeft ook met het 1e item te maken). Dit maakt het spel denk ik een stuk minder statisch zoals morrowind. Je krijgt een levendigere wereld, wat denk ik het meest belangrijk is in een rpg.
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je wel gelijk in, nu ben ik juist te negatief over die reviews :+
    Maar het was volgens mij ook vooral die review van TeamXbox.
    En ach, het maakt ook niet zoveel uit, ik heb 'm al gepre-ordered en het spel wordt gewoon erg goed. Alleen 't duurt nog zo lang... :confused:
     
  19. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    waarscheinlijk eht stukje wat morrowind wat saaier maakt als fable .. inderdaad de interactie met npc's (btw k weet ook wle dat nieuwe dingen niet revolutionair hoeven te zijn) toch lijkt fable me gewoon ..groots.. je hebt gewoon de vrijheid om je eigen leven uit testippellen (als je maar binnen de lijntje s van eht parcours dat door de makers is gemaakt blijft ;) )
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet spel van het jaar *of RPG van de eeuw* maar een erg goed spel! En dat is genoeg, neh?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina