1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Fable heeft volgens mij ook wel een goede re-play waarde als je alles goed gaat uitzoeken. Ik weet niet precies hoeveel uur maar in de review van IGN las ik wel iets over demonendeuren die alleen op een bepaalde manier opengaan en allerlei zilveren kisten etc. dus waarschijnlijk als je het helemaal wilt uitspelen ben je nog wel eventjes bezig. (Dat hoop ik in ieder geval!!)

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij kunnen de meesten niet zeggen dat de herspeelbaarheid groter is dan fable. Want fable is nog niet uit. En een beter verhaal hoef het ook niet te zijn, want als je niet van star wars houd vind je het kotor vast helemaal niks.

3. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind starwars helemaal niets.

Maar kotor is een super RPG!

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind starwars ook helemaal niks, maar kotor is wel een cool spelletje:+.

5. [SSS]Whisp

[SSS]Whisp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind star wars dus wel iets ... en k vind kotor _O_ _O_ _O_ ook geweldig :p :p :p :p

maar fable wordt gewoon weg geweldig!

6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet? als je weet dat er minder *aan quests e.d.* is dan in KotOR dan weet je toch dat KotOR langer duurt om over te spelen, zeker als je ALLES wilt doen, alle quests (bijvoorbeeld van die side characters, ik hebber in mijn eerste game geen enkele gedaan, behalve die van cars of hoedie heet). Bij fable heb je minder quests en dus duurt het korter en ben je sneller uitgekeken (oh nu deze quest, die is makkelijk en daarna die... jah hoor...)

Daarnaast hebje bij Fable meer vrijheid om rond te kloten in de wereld (gewoon wa kloten met bevolking, huizen kopen enzo). Dus het een weegt het andere op, maar in mijn persoonlijke mening (en velen met mij) is dat KotOR boeiender blijft dan Fable omdat het meer content heeft.

Mee eens?

7. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FF7... maar dat is mijn mening. Maar hoe kan je dat nou zeggen als je het spel nog nooit heb gespeeld, gewoon een vraagje.

ik zou NU zeggen, speel 'm nou eerst voordat je conclusies trekt. Je weet helemaal niet of KotOR beter is, en ook al vind jij dat hoeft dat nog geen mening te zijn van een ander.

Mijzelf lijkt het spel me erg cool, ik ga 'm ook halen bij de launch, ik denk zelf dat 'ie mij niet tegen kan vallen omdat ik nooit fable nieuws volg, en ik heb ook nooit een (p)revieuw ervan gelezen, dus ik kan me lekker uitleven :D

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah is best slim van je, maar ik kan de verleiding meestal niet weerstaan om een preview/review te lezen voordat de game uit is (of ik hem zelf heb). Maar wat ik zeg is waar, Verhaaltechnisch&verhaalduur is bij kotOR veeeel beter en dat is een erg groot voordeel tegenover Fable, maar Fable heeft vrijheid wat weer tegen da verhaal opweegt, conclusie: Zoals het er nu uitziet zijn ze 'Gelijk' maar eerst willik zien of de combat niet verveelt en of er echt genoeg te doen is in de wereld (en niet dat ik alleen maar mensen kan doden, trouwen en rondlopen)

9. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    KotOR was zeer verslavend met een erg goed verhaal, ik heb erg genoten van dat spel, ook daar heb ik niks van gelezen. En ik weet niet hoe fable nu staat op dit moment want ik zoek er gewoon geen informatie voor. Alleen de eindcijfers boeien me zodat ik geen miskoop doe. Dus ik zie het allemaal wel:)

10. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik nog maar weinig pre- en reviews heb gelezen over Fable. Ik denk wel dat ie wreed gaat worden, en zelfs een KotOR beater. Want bij KotOR vind ik het juist zo jammer dat er maar 2 wegen zijn, de goede of de slechte.... en bij Fable lijkt dat mij veel uitgebreider. Je kunt van alles combineren en zo ontstaat er dus voor iedereen een andere game... terwijl ik dit bij KotOR niet heb ervaren.

Maar! ik trek nog geen conclusies aangezien ik het spel nog niet heb gespeeld... pas dan kan ik mijn echt mening geven.

Edit: Ik snap trouwens niet wat jullie ineens allemaal KotOR op zitten te hemelen... zo legendarisch was ie nou ook weer niet... :+

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Niet mee eens, niet iedereen vindt die Star Wars setting interessant. Daarom lijkt Fable me vele malen interessanter.

/me kan niet meer wachten tot die uitkomt 8)

12. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik wel nog vreemd vind is dat je het spel kan uitspelen in minder dan 20u maar ben je dan ook al oud geworden?
    Zoja, gaat dat dan toch nog tamelijk snel of niet?
    Ik had echt een spel verwacht waar je zeker 60-100u mee bezig was en heel traag groeide...
    Hoe kan het nu dat ze daar zo lang mee bezig zijn & toch maar zo'n kort spel maken?(voor een rpg)?

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kun je volgens mij zelf bepalen. Je kunt op een gegeven moment kiezen om naar een volgende leeftijd catogerie te gaan of nog even zo oud blijven als je dan bent.

14. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Da's correct

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je leeftijd loopt toch gewoon normaal door? Een dag in Fable staat overigens gelijk aan 48 minuten speeltijd en de maximum leeftijd die je kunt halen is 65 jaar. Het gebruik van magie bevordert de leeftijd overigens behoorlijk en je zult dan ook al na zo'n 20 game dagen de leeftijd van 65 bereiken wanneer je als magier speelt. Dit is tenminste wat ik uit de IGN review heb gehaald.

Laatst bewerkt: 1 sep 2004
  16. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    dat is ook wat ik er in las. eerder was er geloof ik wel sprake dat je kon kiezen of je ouder werdt of nog ff rond wilde lopen als een jonge god.
    Helaas dat je als magier zo snel oud wordt, maarja daar zullen ze vast wel een reden voor hebben gehad.

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Vrij lineaire progressie voor een RPG vind ik, FF7 is meer een adventure imho. Vooral ook omdat er weinig aan je char te builden valt. En dat is toch wel een vrij belangrijk aspect van een RPG.

18. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe revieuw op gamerankings van GMR Magazine. Ik ken het blad niet en er is geen link naar de revieuw en die scoorde maar een 8. Ik denk dat al die revieuwers heel de hype hebben meegemaakt en allemaal een beetje teleurgesteld zijn, want het had zoveel beter kunnen zijn.

19. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Wanneer komt gamespot nou eens met een review (videoreview :))
    Wel goed dat ze iig de tijd nemen voor het spel en niet door het spel heen rushen (wat denk ik wel het geval was bij teamxbox.com)

20. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah we wachten wel af, als ik hem zat ben na 2 keer uitspelen ruilik hem toch gewoon! zoveel maakt replay waarde niet uit *tenminste als je kennis hebt van xbazaar ;)*

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina