1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ok maar ook aan de mensen die de hype geloven. Iedereen moet tevreden zijn met de scores, het is een erg goeie RPG en BBB heeft dan misschien geen 'Revolutionaire rpg' gemaakt maar zeker erg Vermakelijk met veel extra dingen die andere RPGs niet hebben (volgens de reviews dan)
     
  2. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Fable lijkt me wel dope maar ik koop het spel niet voor de volle pond.
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ahh bedankt voor je nuttevolle bijdrage aan dit forum! :mad:
     
  4. xboy007

    xboy007 Guest

    _O_ fable overhyped _O_ fable teleurstelling _O_ face the facts _O_
     
  5. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie een 9,3 game niet als een flop, maar als een zeer geslaagde game met wat schoonheidsfoutjes. Wat weet je nou verder van Fables fouten zonder hem gespeeld te hebben? Alleen dat het verhaal wat aan de korte kant is. Misschien is die qua gameplay wel heel vermakelijk. Speel hem, en beoordeel daarna.
     
  6. XeoN

    XeoN Guest



    Zeg waarom heb jij alles van me overgenomen?
    Waar slaat dat op zeg pfff.
    En Fable is geen teleurstelling, Breakdown, dat was een teleurstelling.
     
  7. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Gamespot geeft 8,6 mischien dat ik hem ook iets vind tegenvallen :eek:
     
  8. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, sinds wanneer is een 8.6 slecht ;) ? Ik ga dit spel toch halen, een 8.6 is niet slecht, zeker niet voor Gamespot en ik heb toch dringend een nieuw spel nodig.
     
  9. XeoN

    XeoN Guest

    Gamespot is TE kritisch.
    Zou er niet van staan te kijken als ze Halo 2 een 7 ofzo geven.
    Kutsite.
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja en of ign heeft hij een 9.3,maar ik had een vraagje in amerika komt hij 15 september maar op amazon staat hij ook voor 15 september(is een engels talige site)maar als ik hem daar bestel kan ik hem dan ook spelen of is hij dan niet voor europese xboxen?

    (en wat hebben ze beloofd maar niet waargemaakt?)
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  11. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    breakdown vind ik wel een goede game :p

    maar op fable, tjaaa.. hij is overgehypt maar ik maak me daar geen zorgen om, want ik doe er tog nooit aan mee.
    ik speel een spel die ik leuk vind en niet dat die zo overgehypt is.
    en dit is zo'n spel voor de echte RPG fans (of mensen die nooit iets tedoen hebben) zodat ze lekker alle side quests gaan doen en dan weer verder met de story mode en dan weer een paar questjes, een hele stad omkoopen (zoiets had ik gehoort in die helelange interview) en dan weer verder met de story, en ga zo maar door.
    en ja je hebt van die mensen die 10 uur tekort vinden... maar dat is alleen als je er snel doorheen rost en gewoon de story volgt. je kan er best weeken mee bezig zijn.
    het ligt eigenlijk aan jou zelf hoe je het spel speelt, speel je het snel? tja 10 uurtjes heb je wel genoeg aan, speel je het rustig alle quests en dingen? dan ben je er wel een paar weeken mee zoet mee denk ik _0/
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja zelda kon je tog ook snel uitspelen maar tog kan ik nog steeds uren in die wereld rondlopen zonder dat er nog een quest is die ik moet doen.(ik heb het over the ocerina of time)
     
  13. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    MAar ik denk dat dit spel sowieso best goede replaywaarde zal hebben aangezien je sommige delen ook op andere manieren kunt uitvoeren etc.. Sowieso het begin heeft meerdere mogelijkheden.. :)
     
  14. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Rofl @ ms kan er nix aan doen dat ik fable ophemel in een superrpg. Man you crack me up. Ik wed dat ik hetzelfde antwoord zou krijgen wanneer halo 2 teleurstelt.

    btw

    iedereen die denkt dat ik teleurgesteld ben door de scores is gek. Ik ben teleurgesteld door de dingen die ik heb gelezen in de reviews, al de features waar ik zo naar uitkeek zijn of weg of zijn niet wat ze zijn geworden, ja als je dan vier jaar lang naar iets hoopte wat uiteindelijk een leugen blijkt te zijn... het kan niet anders dan ik boos en teleurgesteld.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  15. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    dubbele post
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Nilamo dan ben ik het met je eens! maar als je zo'n n00b zou zijn die enkel naar cijfers kijkt en alles <9=geen topper zou zijn dan, nou je snapt waar ik heen wil ;)
     
  17. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    nou er is een ding dat ik zeker weet, ik hype nooit meer een game die word uitgegeven door microsoft.
     
  18. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    slimste is gewoon om geen game te hype :) zo voorkom je ook een grote terleurstelling ;)
     
  19. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat voor onzin? alsof niet iedereen eerst zei dat de xbox waardeloos zou worden omdat windows niet al te gaaf is. hypocriete rotzooi
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Of door gewoon geen nieuws over games te lezen (of bekijken op tv). :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina