1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Xboy, als je je mening geeft, zorg dan tenminste voor een redelijke onderbouwing van je mening. Het enige wat ik nu van jou hoor is 'fable is een flop want het heeft een 8.6'. Ten eerste kun je nog helemaal niet van een flop spreken over een spel dat nog niet eens gereleased is, ten tweede is een 8.6 absoluut geen laag cijfer. Daarom zou ik graag van je willen horen wat jouw argumenten zijn om dit spel af te kraken. Als je die hebt, hoor ik ze graag, als je geen argumenten hebt, heb je wat mij betreft genoeg gezegd in deze thread.
     
  2. XeoN

    XeoN Guest

    Darkwing is back _O_
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    goedzo darkwing, werd tijd dat een Moderator hem eens aanpakte :p

    *nu gaik verder Buffy kijken... Reclame...
     
  4. XeoN

    XeoN Guest

    Nja, zijn posts waren echt nutteloos.
    Hij zei 3x op een dag dat Fable flop was enzo. 8)
     
  5. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    "Halo 2 alias Halo Combat Evolved, behalve dan wat meer wapens, leveltjes en je kan twee wapens vasthouden. Bah! "

    Dit heeft ie ook al eens gezegd las ik net in ik houd van bijen thread. Loopt hier even (waarschijnlijk) de twee beste titles van de xbox af te kraken. Volgens mij hoor jij op een ander forum thuis dan die van xboxworld.

    Mij lijkt fable nog steeds helemaal top. De korte speelduur zal wel meevallen denk ik persoonlijk als je gewoon je tijd neemt en alles uitprobeert. Kotor heeft mij ook 60 uur bezig gehouden terwijl andere het spel binnen 30 uur al hadden uitgespeelt.
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Lul niet zo slap man, je weet toch dat je voor een game als Fable liever ook 9,2's ziet :).

    Een 6je bijvoorbeeld is voldoende, relax als je dat voor je statistiek tentamen haalt. Maar als je vervolgens naar huis gaat om te gamen wil je geen game spelen die voldoende is. Je wil een game spelen die heerst. En zeker een spel waar je 3 jaar op hebt gewacht.

    Nou denk ik dat het met fable hopelijk wel weer bij trekt naar een gemiddelde boven de 9, want er zijn pas 3 of 4 reviews ofzo. Maar ja, voor Half-Life 2 hoop ik ook geen 8,5jes te zien. Want dat betekent iets anders dan baanbrekends. Afgezien daar van, ook al stond Fable een 6 op gamerankings, ik zou hem nog steeds kopen. Met een spel van dit kaliber ga je je uiteraard niet laten vertellen of het goed of slecht is. Dat bepaal ik zelf wel.

    Maar ik lees de gemiddeldes op gamerankings als volgt:

    rond de 7en = net voldoende

    7,5 - 8 = vermakelijk

    8 - 8,9 = best goed

    9 en hoger = Klassieker

    Want dat is wat we willen horen hier, dat fable een klassieker is right?
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Darkwing probeert te zeggen dat je nog helemaal niet kan zeggen of het een flop is, want het spel is nog niet eens uit. Natuurlijk wil je liever een 9 of hoger. Maar een 8,6 is een heel goed punt wat veel spellen niet eens halen. En vooral op de xbox. Verder maken die punten op die site's niet veel uit, want het is toch je eigen mening of je het spel leuk vind. Verder denk ik dat die xboy007 absoluut niet weet waar die het over heeft. Want hij zegt maar wat volgens mij.

    Een 8,6 vind ik een fantastisch cijfer. Maar dan is het nog echt geen flop hoor.
     
  8. XeoN

    XeoN Guest

    Gamespot is TE kritisch.
    Daarom lees ik ook nooit hun reviews.
    Ik heb hem gepre-orderd.
    Ik zie wel wat ik er van vindt. :)
     
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    gamespot is niet TE kritisch, andere reviews zijn gewoon te soepel. (IMO)
     
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    lekker je kop in het zand steken ;)
    ik vind de videoreviews van gamespot overgens wel erg goed.
     
  11. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de reviews van Gamespot 1 van de betere. Als zij een hoog cijfer geven, boven de 9 ("superb"), dan weet je vrijwel zeker dat het een topper van formaat is.

    Bij IGN is dat niet altijd het geval, maar die recensies lees ik ook altijd om tot een beter beeld te komen.
     
  12. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot is niet TE kritisch. Lees de review maar eens door, dan zul je begrijpen waarom de game een 8,6 heeft gekregen en in hun ogen niet als "superb" kan worden gezien.

    Ik denk dat Fable een hele goede game is geworden. Veel nieuwe speelelementen en goede gameplay. Toch zijn er vooraf veel aspecten genoemd door Peter en zijn kameraden die in de game zouden worden verwerkt, die er (nu Fable gold is gegaan) niet inzitten. Dat is jammer, maar niet rampzalig.
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Ja maar je snapt toch wel wat het verschil is tussen een 8,6 en een 9,2? Niet de miezerige 0,6 punten, waar wat het impliceert?
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat snap ik wel. Maar het is wel zo dat xboy007 maar een eind weg zat te lullen.
     
  15. xboy007

    xboy007 Guest

    slap yourself fool. ik heb een xbox en 12 spellen, waarom zou ik hier niks te zoeken hebben??
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je die spellen al? ik dacht dat je die pas bij je gewonnen xbox zou krijgen _0/
     
  17. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hier trouwens wat dat GMD magazine over FAble zegt ? Want die geven het ook een laag cijfer :mad:

    Heb net trouwens de review van GAmespot gelezen en vind dat ze het best een tikkeltje hoger hadden mogen geven...
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    xboy007, je mag best je mening geven maar geef a.u.b. wat argumenten om te zeggen waarom jij (zonder het spel te spelen) Fable een flop vindt


    jah is goeie vraag, misschiendat iemand toevallig die magazine heeft? denket niet... er zijn altijd wel reviews (op www.gamerankings.com, kijk maar eens Ninja Gaiden en dan check de reviews die het spel kei laag geven) die gewoon het spel niet goed hebben gespeeld, weet niet of het het geval is bij die magazine... Ik zeg dus alleen: er zijn altijd mensen die ergens te negatief over zijn
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  19. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Tsja, je hebt van die zeikers... He trouwens, begint wel lekker lange topic te worden of niet? Weet iemand trouwens of je ook echt bejaard wordt in het spel en sterft of dat je eeuwig kunt doorspelen?
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Van wat ik heb begrepen van sommige is dat je ouder word en sterft op je 65 ofzo. En als je een Magier word dat je dan sneller ouder word. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij stond het hier ergens.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina