1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboy007

xboy007 Guest

Pim>Dirk

2. Dirk5

Dirk5 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    is goed kerel, maar gewoon weer effe ontopic want volgensmij is dit een games forum.

Ik heb het serieus nog moeilijker gekregen met wachten nu ik het effe gespeeld heb, wil gewoon verder, gelukkig komt 8 oktober elke dag een dagje dichterbij.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jongens, xboy007 en Hoi Pipeloi zijn inmiddels geband, dus daar hebben we geen last meer van. We gaan dus weer gewoon on-topic en negeren het kinderachtige geblaat van deze 2 ettertjes, ok? :)

4. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Fable is niet geworden wat velen ervan gehoopt hadden. Hier een overzicht van de scores van de grote gamessites:

Site Name - Date - Rating Ratio
    IGN - 8/27/2004 - 9.3 out of 10 93.0%
    GameSpot - 9/2/2004 - 8.6 out of 10 86.0%
    Gamespy - 9/10/2004 - 4 out of 5 80.0%
    GMR Magazine - 10/1/2004 - 8 out of 10 80.0%
    XBN Magazine - 10/1/2004 - 9 out of 10 90.0%
    TeamXBOX - 8/27/2004 - 9.1 out of 10 91.0%
    1UP - 9/7/2004 - 8.5 out of 10 85.0%
    MS Xbox World - 9/12/2004 - 9 out of 10 90.0%
    Xbox Addict - 9/12/2004 - 4.8 out of 5 96.0%

Gemiddelde score: 87.9%

Hoewel een 87.9% zeker een hele goede score is, is het toch niet dat klassiekertje geworden waarop we hadden gehoopt. Halen jullie Fable wel blindelings uit de schappen, of laten jullie deze daar gewoon liggen?

*bron

5. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal hem zeker wel blindelings uit de schappen:) de sfeer in het spel spreekt mij echt ontzettend aan, en hij lijkt me verder ook gewoon heel cool.

6. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal hem ook, als ik het idee hebt dat een spel me aanspreekt (sfeer, genre enz.) en de ratings zijn nog eens goed ook haal ik hem gewoon.
    Net als GTA3 en Vice City, ik had ook geen recenties nodig om te weten dat dat een vet spel was. (Toegegeven, GTA is een vervolg dus weet je wat ongeveer kan verwachten, maar you get the point)

7. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Fable heb ik afgelopen zaterdag op de PUG voor de 2e keer gespeeld.

Eerste uur was tussen 12:00 en 13:00 uur...tja, toch handig als je van de pers bent...lekker vroeg binnen en ongestoord Fable spelen terwijl er buiten honderden gamers aan het wachten zijn. Later in de middag ook nog even een uurtje.

Ik was samen met Huricos naar de PUG gegaan en het eerste wat Huricos deed was de Credits van Fable bekijken...en toen kwam het volgende in beeld:

Toen Huricos www.Alter-Ego.net zag staan en ik www.Fablefan.nl waren we ontzettend blij en dat was te horen ook want een Xbox Medewerker kwam gelijk kijken. Later kreeg ik op de PUG van Sam van Tilburgh (Head of Communities Lionhead Studios) te horen dat hij daar voor had gezorgd. Of we ook in de handleiding zullen staan kon hij ons niet vertellen omdat hij dat zelf nog niet wist.

Ik liep rond met een zelfgemaakt t-shirt dus misschien dat je me daar wel hebt gezien...dit had ik op de achterkant van het shirt staan:

8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Ok :cool: ..en wat vond je van Fable? ;)

9. Paceydre

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hou het kort en krachtig :p

Ik vind Fable een geweldig spel *)

Viel me trouwens wel op dat veel mensen als eerste een kip begonnen te schuppen. Iets wat ik ook als eerste deed toen ik het spel ging spelen. Ik had zo'n kip in een hoekje gedreven en begon er maar op los te trappen...dat was dus een mals kippetje geworden 8)

10. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe kippen trappen is immers cool

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik wou al zeggen, veel xboxers w88 al een hele tijd op fable en wat ga jij doen als je het kunt spelen, credits bekijken 8).

Ik kan in ieder geval niet meer wachten tot het uit komt.

12. Paceydre

Leuk Bevonden:
    1
    Huricos had altijd al gezegd dat zodra hij Fable voor de eerste keer ging spelen hij meteen de credits ging bekijken. Is best wel leuk om allemaal bekende namen te zien staan.

13. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij ff lekker een leven zoeken _0/ (want dat heb je duidelijk niet)

14. XeoN

XeoN Guest

Xboy007 hou je kop nou eens.
    Je laat je alleen maar van je lompe kant zien.

Maar waarom kippen schoppen?
    Dierenbeulen 8)

15. Paceydre

Leuk Bevonden:
    1
    Xboy007 is al ff geband dus daar hebben we geen last meer van.

Kippen schoppen is lachen en hoe sterker je wordt hoe verder weg je een kip kan schuppen...het aantal meters wordt zelfs bijgehouden in de statistieken :cool:

16. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Straks enorme spells casten op die kip :D:'-(

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het dit weekend ook 2 keer gespeeld en het is gewoon gaaf! Alles werkt lekker en ik had gewoon een gouden vis gevangen toen ik ging vissen ^^ Erg vet allemaal!

18. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Fable is dan wel niet geworden wat iedereen er van had gehoopt maar ik ga hem zeker halen. Heb het gister een half uurtje kunnen spelen en ik vond hem vet :)

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

thanks _O_ _O_ _O_

20. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn bijvoorbeeld dingen als kinderen krijgen wel ooit aangekondigd? Volgens mij zijn sommige dingen op sites gezet(zoals: Misschien kunnen we dan wel kinderen krijgen. Omdat je met een vrouw kan trouwen). En gamers zijn dat misschien serieus gaan nemen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina