[Centraal] Fifa 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door Martijn, 11 feb 2003.

1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer krijg je die WK voetbal?

2. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: World Class ;-)

Goeie tip! Ik ga het ff uitproberen...
    Laatst heb ik wel ontdekt (zat ff te pielen met die freestyle), dat als er geen tegenstander in de buurt is, je (zoals je al zegt) gewoon gaat sprinten, terwijl als er wel iemand i.d. buurt is, je soms een schijnbeweging maakt.

Ik moet er denk ik nog ff mee oefenen...

Voor o.a. animated gifs van een heleboel mooie FIFA 2003 doelpunten: http://www.soccergaming.tv/

't Zijn alleen veel mensen die op de PC spelen, maar je kan er soms wel nuttige info halen...

3. Hotshot

Hotshot Guest

Dat probeer ik ook uit te zoeken..

4. Ik had fifa eerst vond hem saai worden heb ik hem maar geruild tegen mechaussalt

5. XbOx-FiGhTeR

XbOx-FiGhTeR ........

Leuk Bevonden:
    0
    Weetje wat mij wel sieki zou lijken als een x een groot toernooi zou komen wie de beste Fifa 2003 speler zou worden. komt dat ooit? EN als het kwam zou ik het tog wel winnen :D

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    World Cyber Games he :)

7. eduard

Leuk Bevonden:
    0
    /me kickt topic i.v.m. sluiten van andere topic...

8. mac-x

mac-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel mijn fifa op prof. nivo ,worldclass word ik nog steeds door de grote clubs en landen weggespeelt....:cool:

mijn favoriete club om mee te spelen is arsenal : vanwege het stadion de goede spelers en de thuisshirts.

de mooiste manier om te scoren is alleen op de keeper aflopen en dan een stiftbal geven... prachtig :D

alleen het scoren met het hoofd gaat moeilijk, iemand een tip ??

9. eduard

Leuk Bevonden:
    0
    't Is idd niet zo dat je elke keer scoort met een kopbal, als je een voorzet geeft...

Pass met X vanaf de vleugels, zodra je een mannetje i.d. 16-meter hebt staan, die enigszins vrij staat... De kracht v.d. pass: ik doe NOOIT volle kracht.. meestal halverwege, of zelfs nog ietsjes minder...

En dan als een gek op B rammen... da's het enige wat je kan doen volgens mij...
    Ik scoor tegenwoordig wel redelijk vaak zo, maar ik denk dat als ik zo'n pass geef, dat maar 20% daarvan tot een directe goal leidt....

10. mac-x

mac-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, ga het uitproberen. ;)
    weet je toevallig ook of je een swalbe kan maken ?? of iemand anders die dit weet?:confused:

11. mac-x

mac-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand ook of je een swalbe kan maken ??
    zo ja, hoe doe je dat....??

Laatst bewerkt: 20 mrt 2003
  12. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een swalbe kan je niet maken.

13. DIABLO

DIABLO Your Soul Is Mine!

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ik dacht dus wel ff dat y koppen is of niet?
    Weet iemand trouwens hoe je die corners lekker kan nemen? want als ik hem gericht wil plaatsen komt of die keeper er aan en slaat hem weg, of ik krijg een counter.
    Ik speel trouwens op worldclass, met manchester united..
    Ik speel op die 4-1-2-vage gedoe.. en heb ronaldinho en davids gekocht.
    Ik heb diouf op de plaats van scholes gezet want scholes vind ik echt slecht. (kwa schieten dan he).

Owja en nog ff een tip, bij parma zit een speler, die bij overall op een 97 uitkomt. look for yourself
    Greetz.

14. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet eerst je ventje selecteren waarmee je wilt koppen( logisch) en dan vlug na elkaar op de Y knop drukken.
    En voor corners : als de keeper de bal wegslaat moet je hem gewoon verder weg van de keeper geven.
    En voor diegene die geen one timer kunnen doen als ze de bal terug krijgen van de keeper: probeer eens een kap beweging te doen en dan pas te trappen.
    En ik scoor wel nog tamelijk veel met voorzetten.
    Ik spurt langs de flank en dan hou ik de L knop ingedrukt dan een voorzet met x (niet volle kracht) en dan op b drukken hé.
    Kweet niet als die L nodig is maarja ik doe het toch.

15. DIABLO

DIABLO Your Soul Is Mine!

Leuk Bevonden:
    0
    ok is goed..
    ikzelf heb ook geen moeite met die onetimer, ik scoor ook tamelijk veel met voorzetjes..
    En volgens mij is die L-knop alleen nodig als er nog niemand in die 11 meter gebied is.
    Laterz

16. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar als je L inhoudt komen er misschien meer? :)

17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie ook al meegemaakt dat je past naar iemand en de bal gaat precies door zijn benen, dan spurt hij achter de bal en staat heel het spel plots stil.
    Zelfs een verdediger die net bij de bal is doet NIETS.
    En vanaf je de bal terug neemt begint het spel precies weer?
    Ik vind dit echt vreemd...
    En volgens mij de de beste opstelling: 4-4-6 Attacking!
    Ik had in het begin ook problemen met het verdedigen maar na veel oefenen lukt het wel.
    Gebruiken jullie veel doorsteek ballen?
    Ik vroeger niet maar nu wel nog veel.
    Zonder die L knop & doorsteekballen vind ik het wel moeilijker om te scoren.
    Ah en een goede tip om te scoren bij corners: Druk op a en je corner-gever zal passen naar een ventje dicht bij de goal, draai je om en schiet hard op doel!
    Daarnet twee keer zo gescoord in een wedstrijd, heel handig en meer kans om te scoren dan gewoon proberen te koppen vind ik.

18. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft hier ook een probleem dat je gewoon lekker an het spelen bent en dan ineens gaat je keeper uitkomen, die gaat dan helemaal naar achteren naar de tegenstanders hun veld toe.

Echt vaag, en zeer frustrerend.

Hoe moet ik eigenlijk over de keeper heen loppen/stiften.

Als ik op X druk gaat ie altijd over..

€lp

19. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je keeper opeens uitkomt is het omdat de L-knop opeens ingedrukt is.
    Ik heb dit vaak met Halo dat je opeens granaten begint te gooien maar met fifa nog nooit gehad.
    En om te lobben met x mag je niet lang op x drukken, een tikje is genoeg.
    Als je keeper uitkomt mischien zelf nog eens de L knop goed indrukken & dan loslaten?:confused:

20. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie ook dat de computer soms opeens heel goed wordt?
    Ik speelde daarnet op professional en ik stond 2-1 voor en in de 89 minuut had de computer de bal.
    Hij liep centraal naar het doel vanaf de middellijn en ongeveer 10m over de middellijn(dus heel ver van doel) schopte hij en SCOORDE!!! Van zover!
    Da's echt wel vreemd!
    En als jij een computer aan het duwen bent(B inhouden) kunnen ze toch nog goed schieten en als zij jou duwen kan je amper nog mikken...

Deel Deze Pagina