[Centraal] Fifa 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door Martijn, 11 feb 2003.

1. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakte gister een schitterende goal met Tachinardi van Juventus. Ik passte vanaf het middenveld naar Davids. Gelijk met Davids een lopje over de tegenstander heen naar Tachinardi die hem met een omhaal(2 meter buiten strafstropgebied) vol in de kruising knalt:p. Schitterende goal.

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog maar een paar keer een omhaal gehad en dan was het als een ventje een pas geeft...
    Speel je ook met Juventus? Goede ploeg hé :)
    Kspeel daarnet met Manchester united en 10m voor het strafschopgebied aan de rechterhoek(=ver van doel) schop ik met Beckham recht in de haak :)
    Keeper was machteloos haha

3. ikah

ikah Guest

ja die omhaals lukken mij ook niet(ik heb de GC versie) en het koppen is ook vaag het stiften is weer te makkelijk ze proberen vaak te realistich ze haddne het beter iets simpeler kunnen houden..

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bwa het voorzetten lukt ook wel goed en koppen soms.
    Maarja wat wil je?
    Dat elke kopbal binnen zit?
    Dan zou het weer dom zijn.
    In een echte voetbalmatch, uit hoeveel van de voorzetten komt een doelpunt?Uit niet zoveel hé!
    Ik vind fifa echt een goed voetbal spel maar niet perfect.
    Teveel Bugs...Vooral i v m de keeper die soms onklopbaar is, soms heel dom...
    En dan nog zo iets doms: je krijgt ergens een bal in het strafschopgebied als verdediger.
    Wat wil je doen? Direct wegtrappen!
    Wat doe je ventje? Rustig controleren op het borstje, balletje laten afnemen, goal tegen krijgen...
    Nuja voor de rest valt hij wel goed mee :)
    (Nog niemand die speciale bal?)

5. ikah

ikah Guest

nee dat ook weer niet maar ze hadden het koppen wel wat makkelijker kunnen maken de computer die scoort ook bijna alleen maar van die softe kopballetjes ..als ze een kopbal scooren...

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja da's HEEL kut :)

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    bij een corner doe ik altijd..als een mannetje op de penalty stip staat...die rode cirkel op da ventje zetten...en dan precies in het groen plaatsen en dan allemaal op Y drukken..dan doet ie een halve omhaal...en dan zit ie ALTIJD!! zo scoor ik altijd vanuit een corner 8) 8)

8. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die rode cirkel?? tis toch een witte ovaal ofzo?

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij of kan je in dit deel echt geen truken? :confused:

10. ikah

ikah Guest

jawel ik heb de cube versie en dan moet je met het c pookje ronddraaien of iets in die zin en dan doet die speler een truuk( is per speler verschilend welke truuk die doet)

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel truken met rechter pookie. Maar de helft van die trukjes lukken vaak niet. Je moet echt heel preciesjes timen.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    om op zo'n ventje te mikken bij een corner is toch echt een rode cirkel hoor...of ik ben spontaan kleurenblind geworden

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nu kan ik hem ook. thnx! :D
    Het is inderdaad wel goed timen. Meestal doet hij het gewoon niet.. :eek:

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Kan iemand mij vertellen hoe je de keeper kunt besturen of is die altijd computergestuurd.

15. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij nog niet gelukt om hem te besturen, maar je kunt wel als je mag uittrappen dat je er dan mee gaat lopen.

16. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    en je kan hem uit laten lopen met de linker trigger

17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die keeper AI is toch wel ongelofelijk slecht wi vind ik.
    Als hij in zijn goal moet blijven komt hij uit bv er is een corner en de bal gaat naar de top van het strafschopgebied. Wat doet je keeper? Loopt naar de penaltiestip en blijft daar staan tot de bal over hem wordt gekopt.
    Dom dom dom...

18. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de AI van je eigen team erg slecht! Zo had ik net een tegenaanval en deden mijn mannen niks meer dan toekijken hoe er gescoord wordt. Dit is vooral vervelend als je op "proffesional" niveau speelt en je dus niet alles alleen op kan knappen, zo krijg je dus veel tegendoelpunten. Best jammer..

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    dan houd je zeker Y in omdat je wil koppen...maar als je de bal niet hebt laat je met Y ook de keeper uit komen...daar kwamik ook pas na een tijdje achter...als ik nou een corner tegen krijg doe ik niets..dan pakt de keeper 'm vaneigens

20. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah ok merci dat wist ik wel met die Y maar ik dacht dat je hem INGEDRUKT moest houden om je keeper uit te laten komen.
    Ik tapte om kopduel te winnen.
    En de AI van je verdedigers zuigt idd wel heel veel.
    Soms gaan ze zelfs uit de weg.
    Daarom verkies ik ook te spelen tegen een vriend/vriendin dan hebben zij ook dezelfde problemen en is het toch gelijk.
    Nuja al bij al toch het beste voetbal spel OOIT vind ik, wel spijtig van de bugs.
    Een maandje of twee langer werk en het had echt een topspel kunnen worden.
    Wanneer zal EA het leren...

Deel Deze Pagina