Ik weet niet of dit een kickje wordt, maar het is een nuttige kick. Met fifa heb ik ook erg vaak dat ze altijd scoren vanuit een corner, en ik zweer het je, ik hou de L1 knop NIET ingedrukt de keeper komt gewoon uit en loopt dan gewoon net zolang door totdat hij de bal weg geslided heeft. €lp
Ik stoor me nou al een hele tijd aan het feit dat je gewoon NIET kan koppen behalve als je met z'n 2en staat. Sta je bijvoorbeeld recht voor het goal en kan je koppen, dan neemt hij de bal gewoon aan op z'n borst waarna hij doodleuk achter de lijn verdwijnt. Is hier niet wat aan te doen?
Dat heb ik ook, terwijl de compu wel kan koppen als ie in zijn eentje staat. Ik probeer dan altijd gewoon de bal op de volley terug te spelen.
dan hou je zeker de Y-knop in om de bal wegtekoppen...maar als je de bal niet hebt en je houd de y knop in dan komt de keeper ook uit... probeer het maar 's...dus als hun een corner nemen...GEEN knopjes indrukken totdat je de bal aan je voeten hebt
Het is ook irritant dat de speler de bal bij de zijlijn niet wegkopt of wegvolleyt. Hij loopt dan de bal over de zijlijn en dat zie ik de compu nou nooit doen.
Het spel krioelt van de bugs... Maar weet je ik vind dit spel echt ZO goed ik heb het al zeker twee maanden en ik speel er bijna elke dag op het is gewoon zo leuk!!! En wat heel dom is: als je bv 4-4-2 speelt en je gaat met een cetrale middenvelder je man voorbij en je komt in het strafschopgebied dan komen de twee verdediger niet op je! Ze blijven gewoon bij hun man zodat je vrij naar doel kunt lopen...
Sorry dat ik deze omhoog kick, maar ik had een suggestie over deze thread. Ieder jaar komt er een nieuwe Fifa uit, en ik neem aan dat er ieder jaar vragen endergelijke zijn over de nieuwe fifa. Is het misschien niet een idee om de thread titel te veranderen in iets algemeners?
Ga eens met een middenvelder centraal naar het doel en maak dat je man achter je is. Dribbel tot in het strafschopgebied en de verdedigers die uw spitsen dekken zullen NIET op je afkomen!!!! Gooi de bal in en iedereen staat stokstijf. Pas naar de keeper, loop naar de bal en 30% vd keren loopt de keeper over de bal en heb je een own goal, probeer een hoge bal in het strafschopgebied weg te trappen en uw speler zal hem rustig op zijn borst nemen... Hoe kunnen ze in GODSNAAM ZOVEEL bugs in een spel laten???? Dit is echt stom van EA!!! (buiten die bugs is het eigelijk wel een leuk & verslavend spel)
Beetje verwarrend hè met al die reacties van fifa 2003 er nog bij. Daarbij heb ik vernomen dat ze sowieso van de centrale threads af willen.
hey ik heb ook fifa 2003, speel nog elke dag er mee en kan nu al winnen met Bayern Munich op worldclass. wel 1 ding als je multiplayer speelt dan komt je keeper soms uit vanzelf. en dat is zeer irritant dan paar keers aan en afsluiten en dan heb je dat probleem niet. en met single player heb je dat nooit. mijn systeem om corners te scoren: duw op a dan pas je naar 1 van je spelers dan vlug passen naar die andere voor je en dan b b b b. en bijna altijd scoor je. bey
Die multiplayer was verassend leuk btw van fifa weleens met zn vieren gespeeld? t world wel een massaal hak festijn maar dat is juist fun. Voor de rest speel ik het eigenlijk niet zo vaak ik zuig nog steeds op semi-pro (fifa 200 maar op dat niveau lager maak ik weer iedereen af. doet me denken aan de fifa 98 tijden dat ik gewoon met empoli kampioen werd op wereldklasse.
Fifa heeft zo veel bugs..... Ik noem ze maar niet op, ben ik lang mee bezig. Okej, voor uit eentje. Een foute tackle die gewoon echt mis is. HIj raakt de speler of bal toetaal niet, en toch fluit de scheids. Maar wat helemaal irritant is is dat als je op goal schiet 1 v d 10 keren je tegen je medespeler op trap, die de tegenstander dus doodleuk helpt... En de tegenstander krijgt ook nog een vrije trap door buitenspel er van. Verder win ik met semi pro alles met 7-0, en op proffesional verlies ik met 3-0...Hadden ze beter een stand tussen kunnen maken.... Maar ff om op mijn belangrijkste vraag terug te koemn(of had ik dat nog niet gezegd..?) Hebben jullie ook last bij het laden van een wedstrijd dat hij de fout ' This disk bblabla, it may be dirty or damaged. En de muziek blijft maar doorspelen, terwijl jij zo'n irri zwart schermpje met die tekst erop krijgt... Bij voorbaat dank
jah heb dat probleem ook soms met die tekst: this disc may be damaged or dirty. ik dacht dat het kwam omdat er veel krassen in waren. maar dat is het dus niet. dus fout in fifa 2003 bey
Ik heb het spel niet en wil het ook niet het echt zoiets van je moet hem kopen anders heb je de nieuwste spelers niet bagger is het gewoon
ik had het bij me eerste fifa 2003 al, toen meteen terug gebr8 maar bij de volgende was het gewoon het zelfde probleem. Terwijl er absoluut geen krassen/vlekken op zaten... Vaag