[Centraal] Ghost Recon, Tom Clancy's

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 23 feb 2003.

1. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Loopt de framerate wel lekker en niet zo stroef als UC??

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja loopt op zich wel goed. Maar met tournament (tegen elkaar) drpot de framrate soms ( ligt een stuk lager dan in andere maps)

3. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ja, de co-op vertraagd bijvoorbeeld best veel bij lvl 1....

4. p1m

p1m Guest

off-topic J-D heeft volgens mij alle games die er zijn

5. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt ;)

6. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he alser in quick mission iemand dood gaat blijft hij dan dood? want eerst raakte er iemand gewond maar toen ik weer ander level ging spelen was hij beter.

7. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Quick mission slachtoffers blijven niet dood, omdat het geen campaign is. Je speelt die missie eigenlijk in het luchtledige als het ware.

- Locke

PS Trouwens, maar weinig mensen replyen op mijn vraag naar favoriete wapens (paar pagina's terug). Hebben jullie die niet?

8. shootergod

shootergod Guest

al die machine guns lijken op elkaar :D

9. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje, ik houd niet erg van sneaken alhoewel een beetje sneaken op z'n tijd nog wel kan. Ik ben meer voor de aanpak naar binnen stormen en alles mollen wat je kan. Maar natuurlijk kan ik ook met een sniperrifle overweg. Ik vond Splintercell geen flikker aan omdat je veel te moet sneaken.

Moet ik Ghost recon kopen of zal ik wachten op wolfenstein?

P.s. Het geld groeit (helaas) niet op m'n rug:'-(

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ghost Recon vereist echt wel geduld, zeker als je op Elite speelt. En omdat je je niet HEEL erg snel over het slagveld verplaatst en je geen weapon-model hebt lijkt de actie een stuk minder intens en ligt het uitschakelen van tegenstanders vooral i het leggen van een ambush om ze met 3 kogels uit te schakelen.

11. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met 6 support dudes op stap gaat, dan kan er best flink geknald worden hoor... 8)

Maaruh, ga jij maar lekker wachten op wolfenstein, is denk ik meer jouw stijl (domrondknallenopalleswatbeweegt).

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    M16A2, lol. :D

Alleen M203 eronder vind ik lelijk. Ik neem meestal gewoon nog een SD pistol mee of extra ammo.

13. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god! ik had net de eerste 25 tasks er op zitten en dan kom je op het lijstje met... in elite/firefight met alleen een sniper.

Dus embassy daarmee gedaan... pffff moeilijk man!

Ben eerst naar de embassy zelf gesneaked, werd ontdekt (had alleen sniper en extra ammo) 2 man van dichtbij neergehaald, en het op een rennen gezet naar dat heerlijke sniper gebouw daar achteraan rechts... ging prima maar er zat al een man of 6 vlak achter me... confrontatie in het trappenhuis.

En toen kwamen ze niet eens allemaal daar naartoe (wel 2 dozijn kerels door het raam op de korrel genomen), wat in elite vaak wel lijkt te gebeuren... dus ik nog helemaal terug naar de bank om de gasten daar uit te schakelen...

Kortom, je bent wel effe verder dan zeg... en maar 3 hits geincasseerd! Ben errug trots, weet niet of ik die andere tasks nog wel aandurf.

Wat een game!

(edit) oh ja.. iemand vroeg om favorite wapens... Doe mij de M98 sniper voor lange afstand en de bizon 9m (single shot) voor dichtbij. (/edit)

Laatst bewerkt: 5 mrt 2003
  14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    De game is toch zeker de moeite waard om aan te schaffen als je van Operation flashpoint houdt?

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    yup, different though..

16. shootergod

shootergod Guest

jazeker, alleen speel je bij operation flashpoint midden in de oorlog, er gebeurt vanalles om je heen, hier moet je echt missies spelen, dus alleen jou team en de vijand

17. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik denk dat zodra ik SC heb uitgespeeld mijn volgende aankoop al vast staat. Ik ben al erg lang aan het wikken en wegen of het nu wel of niet zal doen (OF is bij mij grijs gespeeld), maar bijvoorbeeld bij die demo op de SC cd kreeg ik totaal geen goed beeld van HOE je nou moet spelen.

Thnx BTW

18. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    de besturing is echt niet moeilijk.
    Ik heb hem op inverted staan en de controls wijzen allemaal voor zich.
    Bijvoorbeeld de nightvision button X zit vlak bij de wapen verwisselen button B en reload button A.
    Dan zit je niet met de gedachte dat je meer vingers nodig hebt 8)

Sommigen vonden het even wennen, maar ik heb weinig problemen mee. Halo op inverted is bijna hetzelfde.

Kvind alleen qua commando's geven Conflict Desert Storm een stukkie beter. Bij CDS kun je bijvoorbeeld een sniper ergens achter de rotsen posten en zelf dan met de heavy machine gun de lui tegemoet lopen.

Heel bizar trouwens, was eerst uitgekeken op CDS maar na dat ik GR had gespeeld wou ik ook weer graag CDS spelen. Co-oppen ruled trouwens dik bij CDS.

Co-oppen bij GR is ook goed alleen iets vaags met de controls.
    Ik wou met een vriend gaan co-oppen maar mijn vriend wil normale controls en ik inverted. Maar dat ging niet.....het is óf allebei inverted óf allebei normaal. Klopt dit?

19. shootergod

shootergod Guest

ik heb dit ook gemerkt met een vriend, ik wilde normal en hij wilde inverted, dat ging blijkbaar niet, en dus heeft hij zich nu normal controls bij elk spel aangeleerd( is makkelijker want bij sommige spellen kun je geen inverted)

Maar ik vind het igg raar dfat ze het zo gedaan hebben

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan moet je geloof ik een tweede profiel aanmaken, hoewel ik dit probleem eerder heb gehoord ja

Deel Deze Pagina