[Centraal] Ghost Recon, Tom Clancy's

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 23 feb 2003.

1. shootergod

shootergod Guest

ook al maak je een tweede aan, dat maakt niks uit, je moet dezelfde controls

heb jij nog nooit in coop gespeeld Wouter?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jawel, maar niet met mensen die inverted willen spelen.

3. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    ja mijn vriend had ook eigen profiel aangemaakt maar hielp niets.
    beetje jammer......dan maar in mun eentje gamen..8)

zijn er hier ook nog lui die GR ook wel eens via gamespy spelen?

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb Ghost Recon gekocht..... Top spel :):):)
    Alleen het viel mij op dat level 3 &4 makkelijker zijn dan 1&2 ... Vaag is dat.....

5. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de levensduur van de game eigenlijk?
    ben je echt lang bezig voordat ie is uitgespeeld (heb namelijk review gelezen die daar heel verschillend over doen).

en je kunt de single player toch ook in co op mode doen??

6. shootergod

shootergod Guest

de missies zijn niet echt moeilijker, want de laatste missie is echt makkelijk

7. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze game mischien ook gaan kopen.
    Maar zijn het alleen buitenmissie's of zitten er oik binnenmissie's bij?

8. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    vooral buiten...meer buiten dan bijvoorbeeld bij halo...

soms moet je wel een stad veilig maken en moet je ook huizen in, maar echte complete binnenlevels zijn er niet...

buiten trekt mij persoonlijk meer dan binnen

9. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat je GR in alle drie de moeilijkheidsgraden hebt uitgespeeld en alle tasks hebt volbracht, ben je uren, zoniet dagen verder. En met xbox live wordt de speelduur natuurlijk eindeloos gerekt:D :cool: 8)

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ik vind de buitenlevels cool, lekker wijd, in de natuur, beschud 8er een bosje zitten... Van die binnenlevels word je ook gek na een tijdje...

11. shootergod

shootergod Guest

ja, maar binnenlevels zijn ook leuk, alleen is GR daar niet zo op gemaakt, vooral het plannen niet, wat je allemaal kunt bij RS kun je bij Gr binnen niet, de orders geven bedoel ik dan, en dat kan je bij Gr niet zo

12. p1m

p1m Guest

task defend for lvl 15 is vet makkelijk.. eer een lok schot afvuren en de vijanden blijven maar komen daarna moet je even iets verder lopen.. naar dat gebouw waar de friendlie soldiers in zitten tijdens de missie doe het meteen met een sniper op expert dan ulock je 2 dingen

13. shootergod

shootergod Guest

P1m : wat heb jij bij de 13e en 145e task gedaan??
    er stond dat je alleen de X opdracht moest doen in missie 7, heb ik gedaan, krijg ik geen task erbij :confused:

14. p1m

p1m Guest

sorry wat bedoel je?

wat is de 13de? en watr is de 145 zo verslaafd ben ik niet bedoel ej 45 wat is die dan?

15. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he ik lees hier op het forum en bij die tasks dat je sommige levels met aleen een sniper moetdoen hoe doe je dit gewoon aleen een sniper kiezen dus in je 1tje of met zn 6en maardanaleen met die sniper spelen??? en je moet het laatste level toch ook met alleen een sniper uitspelen he kan dit er rijden tanks???

16. p1m

p1m Guest

gewoon alleen een sniper selecten en dan beginnen dit kan alleen als je geen mission doet het spel geeft dit dan ook aan

17. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een missie ook gewoon met maar 1 man doen hoor. Maar soms is het wel nodig om iemand met een demo charge mee te nemen.

Heb gisteren nog even farmhouse in missie met alleen een sniper gedaan. Maar dan dus wel iemand met een demo charge mee om de hostages op te pikken en het vliegtuig op te blazen.

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    IK hoefde dat vliegtuig helemaal niet op te blazen en toch stond er dat ik het gehaald had. Bovendien hoef ik bijna nooit naar een extraction punt te lopen. Opeens is me missie dan al klaar en heb ik het gehaald. Hoort dat zo? Lijkt me vreemd....

19. p1m

p1m Guest

je hebt dan iedereen vermoord dan is er geen weerstand mee dus dan hoef je ook niet meer te lopen het spel doet dan alle overige objetives voor je waar je geen luitjes me hoeft af te schieten
    bv lvl 7
    als je iedereen molt inc tanks dan blaast het spel de brug voor ej op.

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Oke, bedankt. Ik vond het al zo vaag dat ik soms wel en soms niet hoefde terugtelopen naar het extraction punt. Soms wel jammer, dan wiul ik nog ff van de omgeving genieten. :)

Deel Deze Pagina